Hop til indhold

X-factor 2013


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

  • Svar 330
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så enig....

 

Sjovt som hun kan høre alle de andre synge falsk, men ikke hendes egne deltagere :vedikke:

 

Netop! Ja,en alrså...!

 

Men du elskede garanteret Karolines tøj?

 

:sjov:Det er dog, trods alt, ikke så grimt som Amandas fra sidste uge! Tilgengæld så Amanda BRAND godt ud i aften, hva?

 

Jaaa! Ikke min stil, men bare lige hendes! Hun så skidegodt ud :-D Til gengæld synes jeg Amanda lignede et blafrende gardin :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Anne Linnet er toppen af usympatisk og selvhøjtidelig, du godeste. Jeg var tilgengæld vild ned karolinens outfit, og føler mig ellers usædvanligt uengageret i år, tror ikke programmet gemmer på en kommende verdensstjerne.

 

Det er helt utroligt at en voksen, professionel kvinde kan være SÅ tvær, mut og på tværs!

Jeg kan godt lidt følge den med engagementet. Det er første år jeg har været så uengageret!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaa! Ikke min stil, men bare lige hendes! Hun så skidegodt ud :-D Til gengæld synes jeg Amanda lignede et blafrende gardin :blink:

 

 

:lol: Årh hvor jeg synes det er morsomt at vi kan have så forskellig stil :lol: (Jeg synes dog også Karoline så brand godt ud til aften, på trods af forkølelsessår (:lol:) hun er bare så charmerende, jeg elsker hendes personlighed, og det i sig selv er jo også noget der gør man bedre kan lide det sang hun så laver)

Link til indlæg
Del på andre sites

HOLD-NU-KÆFT :shock: Nu må 80'er Anne godt tage sine grupper under armen og skride hjem, det er simpelthen så talentløst det hun præsterer... Hun klarede det fint i starten, men hendes mangelfulde talent kommer altså til kort så snart der skal tænkes kreativt.

 

Stephanie tror jeg ikke længere på, det eneste fornuftige Anne Linnet har sagt i dag er at vi vist har set Stephanies bedste.

 

Chresten er stadig top cool og så må jeg bare sige at de to tøser som er i Blachmans favn, i den grad er i trygge og udviklende hænder. Det er muligt manden er lidt til en side, men han er fanmer dygtig og formår at trække sine artister med op på hans niveau.

 

:klap: Klapper lige lidt af dig!! Rørende enig!

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Årh hvor jeg synes det er morsomt at vi kan have så forskellig stil :lol: (Jeg synes dog også Karoline så brand godt ud til aften, på trods af forkølelsessår (:lol:) hun er bare så charmerende, jeg elsker hendes personlighed, og det i sig selv er jo også noget der gør man bedre kan lide det sang hun så laver)

 

Ja hun er bare så sød, tiltagende og charmerende!

Link til indlæg
Del på andre sites

Men du elskede garanteret Karolines tøj?

 

:sjov:Det er dog, trods alt, ikke så grimt som Amandas fra sidste uge! Tilgengæld så Amanda BRAND godt ud i aften, hva?

 

Altså bortset fra at Karoline lignede lidt et blebarn så var tøjet super meget hendes egen stil, både hende og Amanda virker som et par tøser der får lov at være dem selv, og deres optræden bliver da heller ikke fucket op af alt muligt ligegyldigt gejl.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
HOLD-NU-KÆFT :shock: Nu må 80'er Anne godt tage sine grupper under armen og skride hjem, det er simpelthen så talentløst det hun præsterer... Hun klarede det fint i starten, men hendes mangelfulde talent kommer altså til kort så snart der skal tænkes kreativt.

 

Stephanie tror jeg ikke længere på, det eneste fornuftige Anne Linnet har sagt i dag er at vi vist har set Stephanies bedste.

 

Chresten er stadig top cool og så må jeg bare sige at de to tøser som er i Blachmans favn, i den grad er i trygge og udviklende hænder. Det er muligt manden er lidt til en side, men han er fanmer dygtig og formår at trække sine artister med op på hans niveau.

 

Enig!

Synes han gør et rigtig godt stykke arbejde med de unge :5up:

 

Tilgengæld er jeg rystet over Anne... Åh, gud noget skrammel hun har fået stablet på benene.

 

Anne Linnet er toppen af usympatisk og selvhøjtidelig, du godeste. Jeg var tilgengæld vild ned karolinens outfit, og føler mig ellers usædvanligt uengageret i år, tror ikke programmet gemmer på en kommende verdensstjerne.

 

Synes heller ikke der er nogen der blæser mig bagover i år....

Men allerede ved bootcamp, kan jeg huske jeg sad og undrede mig over nogle af valgene.

 

Og så er vi nok nået dertil, hvor vi har set det meste :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

men det KAN jo hellere ikke blive ved. SÅ mange fantastiske sanger er der sku hellere ikke i det her lille land. Jeg har haft 2 favoritter gennem tiden, patricia og Ida fra sidste år. Ida var helt fantastisk.

 

Men i år, i guder hvad gik der galt til audition ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
men det KAN jo hellere ikke blive ved. SÅ mange fantastiske sanger er der sku hellere ikke i det her lille land. Jeg har haft 2 favoritter gennem tiden, patricia og Ida fra sidste år. Ida var helt fantastisk.

 

Men i år, i guder hvad gik der galt til audition ?

 

 

Ja, Ida :lun:

 

Patricia var også dygtig.... Og sidder lige og høre Thomas da han sang Karma Police..... For satan det er godt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

HOLD-NU-KÆFT :shock: Nu må 80'er Anne godt tage sine grupper under armen og skride hjem, det er simpelthen så talentløst det hun præsterer... Hun klarede det fint i starten, men hendes mangelfulde talent kommer altså til kort så snart der skal tænkes kreativt.

 

Stephanie tror jeg ikke længere på, det eneste fornuftige Anne Linnet har sagt i dag er at vi vist har set Stephanies bedste.

 

Chresten er stadig top cool og så må jeg bare sige at de to tøser som er i Blachmans favn, i den grad er i trygge og udviklende hænder. Det er muligt manden er lidt til en side, men han er fanmer dygtig og formår at trække sine artister med op på hans niveau.

Ja, hvad er det man siger? Der er ikke så langt mellem gal og genial :mrgreen: Han er fandeme mærkelig, men han er jo også virkelig dygtig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hva sker der lige for Anne Linnet??? Så sender hun pigerne hjem - de kan i det mindste synge. Boyband min bare røv - de er rædselsfulde!!!

 

Til gengæld behøver vi kun høre dem en gang mere, så er den gruppe tømt for udpint talent og måske den sure kost så holder op med at være så forbistret på alt i hendes nærhed ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

Ja de der piger så utrolig forpinte og lidende ud hver gang de fik udtalelser fra dommerne.

 

Jeg mistænker Anne for udelukkende for at provokere når hun beholder drengene. Det er godt tv, og en af grupperne ville alligevel ryge hjem både i dag og i næste uge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja de der piger så utrolig forpinte og lidende ud hver gang de fik udtalelser fra dommerne.

 

Jeg mistænker Anne for udelukkende for at provokere når hun beholder drengene. Det er godt tv, og en af grupperne ville alligevel ryge hjem både i dag og i næste uge.

 

Jeg tror hun gør det "taktisk". Jeg tror også drengene stemmemæssigt er over pigerne, der er bare mange teenagepiger der er forelsket... Og vi ved alle at forelskelse gør... døv... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du mener: Stephanie, Karoline og Amanda? :slem:

Naah jeg mener så Chresten, Amanda og Karoline nu - Stephanie flytter sig kun i den forkerte retning desværre, jeg kunne betydeligt bedre li' hende med rock i blodet. Chresten, Amanda og Karoline er alle dygtige og alle formår at have en bund naturlig og ydmyg tilgang til hele situationen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...