Hop til indhold

Billedtråd, januar 2013


Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 324
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:hjerte: yndlingshunde var så glade i morges, men gad ikke stå op så de gemte sig (host) i sengen og lå og rullede på ryggen og sagde sjove lyde

 

070120132426.jpg

 

Og den anden dag, de dyrker synkron bekymrings ører :lol: de var vist lidt bekymrede over hvorvidt lasagnen var til dem eller til mig

 

050120132420.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Sif havde fødselsdag i går og når man har fødselsdag, så skal man have lagkage. Opskriften på denne herlighed hedder: Rugbrød, leverposteg og leverpølse (lavet i lag, for at gå for en lagkage, inden jeg skar det i mindre stykker - behøver jeg sige, at min kæreste rullede øjne af mig :-P Efter en lidt hård nytårsaften + dagene efter pga. fyrværkeri, har man dog som lille hund i endnu højere grad fortjent lækker hundemad og spændende gåture :lol: )

DSC_0105.jpg

DSC_0107.jpg

DSC_0094.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Trææææt.....

 

Hjemvendt efter dejlig træning.

Fik snakket lidt med formanden for den anden klub jeg har kig på, som træner ude hos os.

Så tror efterhånden der snart er skred i tingene.

 

Orker ikke at forberede mere eksamen i dag.

Så det må vente til i morgen - Kæft man bliver dorsk af at gå hjemme :genert:

 

Manden har 117 forskellige projekter på huset han gerne vil i gang med.

Mistænker jeg skal holde ham seriøst meget i ørerne, så han ikke går i krig med en hel masse som aldrig bliver færdigt - Så nu har jeg nedlagt forbud mod at påbegynde projekter, før der er støbt nyt gulv ude i fordeler gangen til laden/huset :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Trææææt.....

 

Hjemvendt efter dejlig træning.

Fik snakket lidt med formanden for den anden klub jeg har kig på, som træner ude hos os.

Så tror efterhånden der snart er skred i tingene.

 

Orker ikke at forberede mere eksamen i dag.

Så det må vente til i morgen - Kæft man bliver dorsk af at gå hjemme :genert:

 

Manden har 117 forskellige projekter på huset han gerne vil i gang med.

Mistænker jeg skal holde ham seriøst meget i ørerne, så han ikke går i krig med en hel masse som aldrig bliver færdigt - Så nu har jeg nedlagt forbud mod at påbegynde projekter, før der er støbt nyt gulv ude i fordeler gangen til laden/huset :mrgreen:

Du er "gået" forkert :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hjerte: yndlingshunde var så glade i morges, men gad ikke stå op så de gemte sig (host) i sengen og lå og rullede på ryggen og sagde sjove lyde

 

[ATTACH=CONFIG]102285[/ATTACH]

 

Og den anden dag, de dyrker synkron bekymrings ører :lol: de var vist lidt bekymrede over hvorvidt lasagnen var til dem eller til mig

 

[ATTACH=CONFIG]102284[/ATTACH]

 

Arj men hvor søde er de lige med de synkronører der :lun: Elsker hvor mange meninger de har om alting :lun:

 

Nogen er eeeeeeeeeendelig begyndt at bruge sin nye pude! Helt frivilligt endda, omend jeg er nødt til at lige lægge en vetbed ovenpå... :roll:

 

Træt tøs, efter årets første have-agility-træning... :gab:

 

[ATTACH=CONFIG]102297[/ATTACH]

 

Nårh, hun ser så lille bitte ud på den stooooor pude og så smuk, åh, altså :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
:lun: min fine vaps hygger sig da vist gevaldigt! :hjerte:

 

Det gør han :mrgreen:

 

Og charmere sig ind på alt og alle - Min søs var på besøg og var lige ved at tyvstjæle ham med hjem :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...