Hop til indhold

Jeg har HF's klogeste hund!!!


korvis
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg har sq HF's klogeste hund - hun kan læse!!!

 

Iso har aldrig rigtig bidt noget i stykker, det eneste jeg kan huske er at hun flænsede en avis i stykker som hvalp. Udover det har der kun været denne incident, hvor hun simpelthen blev nødt til at tygge lidt i en bog...

 

IMG_1224.jpg

 

 

Og hvad var det så for en bog, som hun blev så fortørnet over, at hun blev nødt til at markere det..???

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jo da... Selvfølgelig denne (som jeg IKKE har købt selv!!! :evil: ):

 

IMG_1225.jpg

 

Jow jow, bordercollies er kloge - enkelte eksemplarer kan åbenbart også læse! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Beløn, beløn, beløn for dælen :klap:

 

Hvis du også kan få hende til at vise tænder og knurre hver gang du siger den unævneliges navn, så tager jeg satme hatten af for jer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

iso, Iso, Iso altså.... Nu har du husket at rulle hende om på ryggen og sagt FY!??

 

Ej, jeg stemmer for en fanside for Iso på Facebook. Hun fortjener at blive hædret. Så kan folk også sender deres CM-bøger til hende.:banan:

 

Ja ja da - jeg skyndte mig da at tisse på hende! Eller nowet... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem er ham der Cesar Millan?

 

Det er en "hundetræner" fra Amerika, som jeg (og mange andre) synes er rigtig dum, for han bruger metoder der ikke er søde ved hunden... :cry: Han er også kendt som "hundehviskeren", som desværre bli'r sendt i tv. Så ham skal du bare holde dig langt væk fra, Calla! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...