Ida_Asta Skrevet Januar 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2013 og alt for mange billeder af tvivlsom kvalitet, men I slipper ikke Pajko og Sigga hyggede sig rigtig meget, og det gjorde vi andre også, selvom vi gik i skov og ikke de åbne bakker som jeg havde troet... Men turen var flot og vi sluttede af med solnedgang ved stranden Sigga aka lynet De to fjollede hunde er rigtig ved at finde hinandens legestil - dog har Sigga noget mere energi end Pajko Flying Breton Nu kommer jeg og faaaaanger dig! siger Sigga, fordi Pajko ikke gider lege mere... Et stille øjeblik Smukke Pajko han har lige rullet sig i noget MEGET lækkert jeg ved ikke lige hvad han laver med røven... :hjerte: Hun er hyper i forhold til min "gamle" hund, men så smuk, når hun kommer løbende Ej, ad våde tæer Smukke Sigga Sigga var gået på spor alene, men kom så glad, da hun blev kaldt på Musejagt inden vi tog hjem :hjerte: Håber I holdte min spam ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 13, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2013 Dejlige billeder:) Det så ikke helt ud som om i ramte bakkerne nej;) Bedre held næste gang, jeg viser gerne rundt, hehe De matcher så godt de to hundebasser, så kan godt forstå at nogle tror de er samme race:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2013 Dejlige billeder:) Det så ikke helt ud som om i ramte bakkerne nej;) Bedre held næste gang, jeg viser gerne rundt, hehe De matcher så godt de to hundebasser, så kan godt forstå at nogle tror de er samme race:) Vi kørte forbi der hvor man kommer i de rigtige bakker, men der var vildt mange biler og vi ville gerne slippe hundene lidt. Så vi valgte at kører længere indad vejen... Men det var nu også fint. Ja, det gør de. Pajko løber bare meget hurtigere tør for energi end Sigga gør... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Januar 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2013 Smukke billeder af et par smukke hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Januar 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2013 Har altid syntes at Pajko har et fantastisk smukt hoved og udtryk, men breton'er er sjældent pæne. Hende her er dog en undtagelse og hvor er de søde sammen. Man kan virkelig se at de har en fest. Og hvad er det for noget sludder med kvaliteten af billederne?. Os der har dårligt isenkram og mangler øje for det, tør jo efterhånden ikke sætte billeder ind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret Januar 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2013 Det var sjovt og ikke spor svært at "holde din spam ud". Tak for dejlige billeder. Og sikke talende øjne de hunde har. Herligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Januar 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2013 Jeg elsker flying breton billedet... Pajko ligner virkelig en, der tænker "shit, shit, shit... Hun lander jo på mig!" :klap: Men de andre er som sædvanlig også gode Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2013 Smukke billeder af et par smukke hunde Mange tak Har altid syntes at Pajko har et fantastisk smukt hoved og udtryk, men breton'er er sjældent pæne. Hende her er dog en undtagelse og hvor er de søde sammen. Man kan virkelig se at de har en fest. Og hvad er det for noget sludder med kvaliteten af billederne?. Os der har dårligt isenkram og mangler øje for det, tør jo efterhånden ikke sætte billeder ind. Mange tak... Sigga er rigtig fin, men hun er også mester i at se mega dum ud Når man nu gerne vil være god til at fotografere, og ikke er så god, som gerne ville være, så er kvaliteten ikke god. Alt for meget isostøj og dårligt fokus... Men I har jo billederne alligevel... og mangler vi ikke billeder af Shandie? Det var sjovt og ikke spor svært at "holde din spam ud". Tak for dejlige billeder. Og sikke talende øjne de hunde har. Herligt. Mange tak... Sjovt, jeg synes tit Pajko ser så blank ud Sød, men blank... Jeg elsker flying breton billedet... Pajko ligner virkelig en, der tænker "shit, shit, shit... Hun lander jo på mig!" :klap: Men de andre er som sædvanlig også gode Jeg er også rigtig glad for at jeg fangede det... hun gør det altid, og det kommer altid bag på ham... hehehe... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Januar 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2013 Sikke de hygger de to, og så klæder de hinanden. Nej altså. Pajko ser da bestemt ikke blank ud. Jeg har altid været vild med hovedbilleder af ham. Der er det også svært at forstå at han indimellem er lige ved at give sin "mor" grå hår før tid. For han ser bare så mild og god ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2013 Sikke de hygger de to, og så klæder de hinanden. Nej altså. Pajko ser da bestemt ikke blank ud. Jeg har altid været vild med hovedbilleder af ham. Der er det også svært at forstå at han indimellem er lige ved at give sin "mor" grå hår før tid. For han ser bare så mild og god ud. He he... jeg synes han ser så blank ud, men mild og god er meget bedre... Skal vi snart ses igen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Januar 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2013 He he... jeg synes han ser så blank ud, men mild og god er meget bedre... Skal vi snart ses igen? Nej ikke blank. De der mærkebrune øjne....:hjerte: Ja vi skal så. Det er lææænge siden sidst. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Januar 18, 2013 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2013 Dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts