Hop til indhold

Fredericia d. 9/10 februar


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Ej. men så kommer jeg sgu' begge dage!!

 

Bliver nød til at møde jer fra djævleøen og hvis du er frisk Trine, så vil jeg rigtig gerne kigge cavalier med dig - Og tage billeder af de der røde nogle til Dumlemor :mrgreen:

 

jaaaaaa:banan: og dingledyr?;)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Janni privat
Tænkte jeg nok - Men ikke ret mange kan jeg se.

 

 

Er der ikke nogen der kan fortælle mig, om jeg vil se cavalier eller bc'er?

Og om jeg vil have dinglen med, eller kameraet?

 

Åh, de beslutninger :engel:

 

Jeg vil gerne kigge cavalier med dig lørdag:)
Cavalierne skal vist nok være i samme ring som løverne..BAre tidligere..Der kommer en million af dem..

Vi kommer tidligt..Nogen har været så smart at melde Romeo til udstilling i Slovakiet..Han har bare aldrig nogensinde været på en..Så han skal hvertfald med

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Så ligger det vist fast - Havde glemt jeg skal træne lørdag og med konkurrencer der venter liiiiige om hjørnet, er det nok ikke en skide god ide at skippe træning :engel:

 

Så søndag kommer vi (mig og Dinglen) + hundepasseren CBK.

Skal muuuligvis bruge noget opsyn med CBK og min hund - Ellers mistænker jeg, at jeg mangler en hund når jeg skal hjem.

 

Så vil rigtig gerne møde dem der nu er - Vi kommer fra morgenen af, for at kigge området igennem og forhåbentlig finde en plads ved bc ringen og slår os nok ned der den første del af dagen.

Vi skulle være til at finde, for har jo en Dingle med der nok skal gøre sig bemærket :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er ganske nem at overtale :blink:

 

Haha! Næ, der skulle ikke så meget til at ovettale mig;-).

Det var mere det med at skulle give 90 kr i entre for at tage en hund med, der alligevel ikke vil følges med mig. Gracie får travlt med at rende og dutte næse på folk, og glemmer lidt i den forbindelse at jeg hænger i den anden ende af en snor der sidder fast i hende.:-)

 

Så ses vi!

 

Det gør vi :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha! Næ, der skulle ikke så meget til at ovettale mig;-).

Det var mere det med at skulle give 90 kr i entre for at tage en hund med, der alligevel ikke vil følges med mig. Gracie får travlt med at rende og dutte næse på folk, og glemmer lidt i den forbindelse at jeg hænger i den anden ende af en snor der sidder fast i hende.:-)

 

 

 

Det gør vi :banan:

 

Jeg tager gerne Gracie lidt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Haha! Næ, der skulle ikke så meget til at ovettale mig;-).

Det var mere det med at skulle give 90 kr i entre for at tage en hund med, der alligevel ikke vil følges med mig. Gracie får travlt med at rende og dutte næse på folk, og glemmer lidt i den forbindelse at jeg hænger i den anden ende af en snor der sidder fast i hende.:-)

 

 

Jeg får præcis samme udfordring med Yoda :mrgreen:

 

Men tænker fredericia er et godt sted at anvende en form for flooding metode, til at lære "hvalpen" at man ikke skal hilse på alle :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Vi får samme problem....:mrgreen:

 

Mistænker bare jeres aussier er lidt mere beherskede i deres måde at hilse på, end Yoda er :engel:

 

Men det skal nok blive hyggeligt - Håber dog jeg får hundepasser med, så jeg kan komme på seriøs shopping.

Det er dælme svært med Dinglen, som gerne vil have snuden i ALT :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mistænker bare jeres aussier er lidt mere beherskede i deres måde at hilse på, end Yoda er :engel:

 

Men det skal nok blive hyggeligt - Håber dog jeg får hundepasser med, så jeg kan komme på seriøs shopping.

Det er dælme svært med Dinglen, som gerne vil have snuden i ALT :oops:

 

du bliver klogere...;) ludwig er MEGET intens....og mener at hans snude skal være over alt...tænk hvis man gik glip af noget!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...