Hop til indhold

Billedtråd Marts 2013


Claudia2500
 Share

Recommended Posts

  • Svar 229
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lidt herfra :-D

 

ND3_3165copy3.jpg

 

 

På vej hjem fra tur, syntes Egon lige vi skulle chille lidt :lol:

 

ND3_3112copy.jpg

 

Er du ok??

 

ND3_3120copy.jpg

 

 

 

Vel hjemme legede de doktor og patient :slem:

 

Tjekker bagenden. Lidt grænseoverskridende (men det kender vi jo selv fra egen læge)

 

ND3_3159copy.jpg

 

 

Tjekker lungefunktionen

 

 

ND3_3153copy.jpg

 

 

Åh ikke så godt. Ser ud som om den er punkteret...

 

 

ND3_3152copy.jpg

 

 

 

 

Et lille snapshot fra eftermiddagsturen:

 

ND3_3334copy.jpg

 

ND3_3374copy.jpg

 

 

Og Egon :hjerte: Nogle gange ser han altså bare alt for sød ud..

 

ND3_3293copy.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe det er der en der hedder, her på HF :mrgreen:

 

Skidt klæder sådan en lille sammi..

 

Er der det? Fedt navn :-D

 

Ja bestemt. Man kan jo nærmest ikke se at han er hvid :lol: Han hyggede sig utrolig meget med at blive så beskidt, sammen med en labrador der også så rimelig pladret ud til sidst.

 

Gode billeder af dine søde sammier forresten :-D De ser altid ud til at hygge sig så meget sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Buddah, du burde seriøst blive professionel fotograf, det er helt vildt så skarpe dine billeder er - og endda af hvide hunde i sne. Det er talent!!!

 

------------------

 

 

Kan nogen fortælle mig hvorfor vi har hundesenge liggende over hele huset? Når de endelig ligger på dem er det som regel to ad gangen på en seng. Leah og Chase:

 

 

DSC_0867.jpg

 

 

 

 

Men det ender altid sådan her: Leah og Chase

DSC_0868.jpg

 

 

Greta og Sadie:

DSC_0869.jpg

 

Keith har sin egen lænestol, men hvis jeg vil sidde ned og se TV må jeg møve røven ned mellem nogen af dem. :mrgreen: Meen, går jeg ind på kontoret for at bruge computeren, så er der mindst to der følger med med mig. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og Egon :hjerte: Nogle gange ser han altså bare alt for sød ud..

 

ND3_3293copy.jpg

 

Nogle gange? :lun:

 

Lidt af tumpen og tossen... Dengang der var forår i luften... lige inden der kom sne... igen! :roll:

 

Nogen forstår at nyde når der er forår i luften:

IMG_5724a.JPG

 

 

Smukke tumling fejrede 6års fødselsdag igår

IMG_5734.JPG

 

Tillykkke :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu var der jo for noget tid siden en snak i debatten om alene hjemme osv. så tænkte at jeg også lige ville prøve at filme Cookie. Men ud fra videoen at dømme, synes Cookie ikke jeg skal vide, hvad hun laver når hun er alene hjemme:lol: [video=youtube_share;peSR_hWR1sM]

 

Fra 0:16 til 0:37 skulle man tro at billedet frøs og efter 0:42 sker der ikke mere i videoen

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu var der jo for noget tid siden en snak i debatten om alene hjemme osv. så tænkte at jeg også lige ville prøve at filme Cookie. Men ud fra videoen at dømme, synes Cookie ikke jeg skal vide, hvad hun laver når hun er alene hjemme:lol: [video=youtube_share;peSR_hWR1sM]

 

Fra 0:16 til 0:37 skulle man tro at billedet frøs og efter 0:42 sker der ikke mere i videoen

 

:sjov: :sjov: :sjov: :sjov: :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Snebilleder bliver man aldrig træt af:hjerte: så flere af dem! Jeg havde kamera med i dag. Til stor fornøjelse. Skønt at rende rundt i sne vejret:engel: i får lige 4-5 billeder.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dober, er Leah og Chase sammen altid. Ser ud til de virkelig er et godt par:lol:

 

Ja, lidt kærester er de vist. :lol:

Men når hundene bare er løs ude på ejendommen er det mest Greta og Leah der er sammen - de er begge besat af egern. Chase og Sadie deltager også i egernjagt, men er ikke så vedholdende som de andre to. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...