Hop til indhold

Billedtråd Marts 2013


Claudia2500
 Share

Recommended Posts

  • Svar 229
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg var på kursus i 2007 og har stadig ikke fattet det:( Håber at lære fra dig, hvis du har fanget det bedre :-D Nu vi har det samme kamera hehe

 

Næææææææææææ nej, du skal lære mig det, du har haft kamera i mere end en mdr.

 

Ny oldgammel linse har jeg fået i dag, 500 kr. i dba, den har fået tilnavnet babylinsen, er uden zoom, men skal ikke have meget lys, sofabilleder, det kan den.

 

YaDa 8 mdr og Pjalte 14 år i sofaen til aften.

 

IMG_6540.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Næææææææææææ nej, du skal lære mig det, du har haft kamera i mere end en mdr.

 

Ny oldgammel linse har jeg fået i dag, 500 kr. i dba, den har fået tilnavnet babylinsen, er uden zoom, men skal ikke have meget lys, sofabilleder, det kan den.

 

YaDa 8 mdr og Pjalte 14 år i sofaen til aften.

 

[ATTACH=CONFIG]106229[/ATTACH]

Hvad er det for en linse, du har købt?

 

Mig lærer dig? Du er jo allerede meget bedre end mig:-D:-D Bare se mine billeder længere oppe, fra i dag. Håbløst.

 

Går og venter på at de kommer ovre til Sjælland og holder kursus igen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er det for en linse, du har købt?

 

Mig lærer dig? Du er jo allerede meget bedre end mig:-D:-D Bare se mine billeder længere oppe, fra i dag. Håbløst.

 

Går og venter på at de kommer ovre til Sjælland og holder kursus igen:-D

 

Du tager flotte billeder.

 

Jeg har købt en brugt nikkor 50mm 1,8. Zoom er mig selv, eller sagt med andre ord det er med fod zoom. Jeg er super glad for den, den kan tage billeder, hvor der næsten ingen lys er

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor er de gode i så mørkt et lokale! Slet ikke grumsede... Det her kursus bliver sgu en dyr affære!

 

De er nu ganske grumset, taget med ISO 5000, men zoomlinsen tager ikke billeder indenfor efter kl. 17. Nææææ babylinse ruinere nok ikke en. Hvad være er f2,8 linsen 28mm-300mm selvf i Nikkor, som tager 30 år at lave, jeg nu ønsker mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, JEG gider ikke undskylde for kvaliteten af mine billeder, selvom de fleste er taget med mobil-kamera. Jeg har nok at gøre med, at holde styr på min teenage-shiba, jeg kan ikke også rode med et stort kamera. Det ville gå HELT galt - totalt Gøg og Gokke. :mrgreen:

 

Så her er et mobil-billede af Taiki, der ligger på sin yndlingstræstub og kigger på en chihuahua-klub (6-7 styks), der går forbi. Halvdelen af dem gøede af ham og han nøjedes med at sende mig hånlige blikke.

"Er du imponeret, mor? Jeg er ikke. De lyder jo som håndstøvsugeren derhjemme. Jeg bliver bare liggende her og gider ikke hidse mig op."

 

Han havde nok virket lidt sejere, hvis han ikke havde haft sne på næsen under hele seancen. Fnis. :blink:

 

Billede0978.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige været ud og prøve ny linse i dag, nææææææææææææ den er fin, den dur desværre ikke 100 procent og efter en 5-6 fokuseringer, skal den lige have en pause, så den må til rep, ja ja sådan kan det gå, men er sikker på jeg bliver glad for den.

 

DSC_0532.jpg

 

Kanvas store gule er fin på en underlig baggrund.

 

 

DSC_0557.jpg

 

Odd-eye i løb

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...