Hop til indhold

passe på kennel


Gæst 13vipaps
 Share

Recommended Posts

Gæst 13vipaps

Skrive her for at man skal tænk meget på vis man købe hos RÆVEHØJVEJ 8 KIBÆK . Når du købe hos dem så er der ingen kære mor. vi har måtte aflive vors Cavalier king charles hvalp der kun var 6md. gammel . Og pris var 9000kr. Vi kun kun få 3000kr til bage. SÅ TÆNK MEGET FØR DU KØBER HOS DEM..........

Link til indlæg
Del på andre sites

Er din største kritik og anke at I "kun" fik 1/3 af prisen tilbage?

 

Hvad fejlede hvalpen, hvorfor blev den aflivet, hvilken kontakt havde I med opdrætter, hvordan reagerede opdrætter på at få at vide hvalpen var syg??

Hvis man på den måde vil kritisere et menneske som man har indgået forretning med, så bør man nok være mere detaljeret i beskrivelsen af forløbet.

Link til indlæg
Del på andre sites

grad var 3 og der var ikke noget galt med den. men efter at 2 dyrlæger giver den samme besked så kan jeg ikke se anden udvej

Jeg forstår ikke? Din dyrlæge® anbefalede dig aflivning?!? - eller valgte du det selv (tilsyneladende pga uvidenhed) at få den aflivet?!!?

 

Jeg er i chok faktisk, og som DKWiechert skriver, så kan man først være sikker på status når den er 12 md. Hvorfor lod du ikke handlen gå tilbage istedet for at aflive (den stakkels) hvalp? :megaked:

 

Min hund har patella luxation grad 2 og løber agility. Har overvejet operation, men indtil videre (ifølge dyrlæge og fl.) klarer hun sig fint uden.

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis det er malekits i Kibæk du har købt ved, så er de jo med DRU tavle, så hvis du er utilfreds med sælger, så synes jeg da at du skal tage kontakt til DRU, måske de kan hjælpe dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...