Hop til indhold

Grande & Berner


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Gæst snuseren
Blev også lidt forundret over den bette berner.

Men kan sagtens se min bette rotte v siden af en GD, han ville også ligne en hvalp v siden af...

Har jo selv haft GD.. Så bare ikke forskellen så stor dengang.. Uuh hvor jeg savner sådan en smuksak idag:)

 

:vinken:Så køb en GD....rotter skal ikke være alene, det er jo flokdyr :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak alle sammen :-)

 

Nuuuj! Herligste billeder!

 

Og indrøm det blankt - du overvejer raceskift :mrgreen: Not :lol:

 

Ved du hvor hvalpen er fra? Den ligner nemlig lidt én jeg kender lidt, som er 9½måned :-) Så ku' jo være det var en søster.

 

Naaaah ikke det der ligner, der er ganske få racer jeg har lyst til, granden, doberen, den franske og afghaneren ;-)

 

Berneren har ikke tavle, så jeg ved intet om hende andet end at hun er 10 måneder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak alle sammen :-)

 

 

 

Naaaah ikke det der ligner, der er ganske få racer jeg har lyst til, granden, doberen, den franske og afghaneren ;-)

 

Hæh, det regnede jeg sjovt nok heller ikke med :lol: Selvom jeg jo selvfølgelig ikke selv kan forstå det :mrgreen:

 

Berneren har ikke tavle, så jeg ved intet om hende andet end at hun er 10 måneder.

 

Aj, øvs, ku' ellers ha' været sjovt. Men så er de i hvert fald ikke søskende. Regnede heller ikke med det, der var bare noget ved benene, der mindede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne billeder :hjerte:

Lidt sjovt at en Berner pludselig kan se så lille ud - kunne være endnu sjovere med lille Ayo & en GD, Ayo måler 22 cm i højden og har en kampvægt på 3 kg. :sjov: Folk ville bare tro at du havde købt nyt pivedyr til Granderne... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...