Hop til indhold

Dejlig tur!


Buddha
 Share

Recommended Posts

Ih Benny er endelig begyndt at forstå konceptet med ikke at trække når man går almindelig tur, og han er simpelthen SÅ kær når han selv synes han er dygtig og kommer hen og går vildt fint ved siden af mig, så han kan få en godbid :hjerte:

 

De var bare verdens mest artige hunde i dag, forstå det hvem der kan. På et tidspunkt hoppede Benny også lige op af mig for at give et ordentligt kys, han elsker når han får så meget ros.

 

 

Sådan ser Benny ud når han mener det er ved at være tid til godbid:

 

ND3_5044copy.jpg

 

Vandhund

 

ND3_4997copy.jpg

 

ND3_5015.jpg

 

 

Ligger lige og slanger sig lidt

 

ND3_4956copy.jpg

 

Søde, fine Benny

 

ND3_4946copy.jpg

 

 

Egon var der også, men han gad ikke blive fotograferet :lol: Se selv:

 

ND3_5031copy.jpg

 

Men tvang ham selvfølgelig til et enkelt..

 

ND3_5026.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Een mere dejlig tur, de er bare så røvsøde for tiden, i dag var Egon hunden som kom næsten hver gang jeg kaldte :lun: Og gik frivilligt plads så han kunne få godbidder :lun:

 

Der var mega mange hunde på tur, men mine kunne næsten ikke være mere ligeglade, for måske var der MUS i sivene

 

ND3_5049.jpg

 

 

Benny tænker sjældent før han handler, han hoppede glad ud på en isflage og troede så man kunne løbe videre, men deeeet kunne man ikke (resten var ligesom bare is-smat) :lol:

 

ND3_5092copy.jpg

 

Ind på land og hoppe lidt rundt men så ud igen, for han fik jo ikke rullet sig!

 

ND3_5080copy.jpg

 

 

Et billede af verdens bedste 2 basser, og endda uden sååå meget frygt i øjnene (kamera = alien i deres verden ;-))

 

ND3_5113.jpg

 

 

Og søde, dejlige Egon :hjerte:

 

ND3_5102copy.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Er personligt vildt glad for dette :) Og tusind tak!

 

ND3_4946copy.jpg

 

 

Fuldstændig enig - Helt og aldeles fantastisk billede :5up:

 

Så fedt og er total misundelig over, at det ikke er mig der har taget det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Een mere dejlig tur, de er bare så røvsøde for tiden, i dag var Egon hunden som kom næsten hver gang jeg kaldte :lun: Og gik frivilligt plads så han kunne få godbidder :lun:

 

Der var mega mange hunde på tur, men mine kunne næsten ikke være mere ligeglade, for måske var der MUS i sivene

 

 

 

 

Benny tænker sjældent før han handler, han hoppede glad ud på en isflage og troede så man kunne løbe videre, men deeeet kunne man ikke (resten var ligesom bare is-smat) :lol:

 

ND3_5092copy.jpg

 

Hans udtryk siger helt klart "I'm king of the world" på det der billede... Totalt majestætisk står han der og skuer udover hans kongerige :cool:

 

At det så mest bestod af is smat, behøver vi vel ikke snakke om :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne drenge på fede billeder :lun:

 

BTW; skal du ikke snart øve dig på sort hund....!?!? :engel:

 

Kan godt finde ud af at tage billeder af sorte hunde ;-)

 

Hans udtryk siger helt klart "I'm king of the world" på det der billede... Totalt majestætisk står han der og skuer udover hans kongerige :cool:

 

At det så mest bestod af is smat, behøver vi vel ikke snakke om :mrgreen:

 

Lille, lidt bøvet, king of the world :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...