Hop til indhold

Billedtråd april 2013


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Eris skælder neglesaksen ud. :fornaermet:

http://m.youtube.com/#/watch?feature=plcp&v=Dlfew9JUj1g

 

Sådan lærer du din hund at blive en kælling:

1. Du griner og morer dig over hele seancen.

2. Kæresten skal samtidig ae hunden, så den ved at den gør det rigtigt :damn:

 

Jeg kan ikke se videoen, kan i andre? - er i tvivl om det bare er min bærbar, der ikke gider

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 280
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Spilop
DSC_1908ny.jpgSom vanligt en en stor pærevælling, kan stadig ikke få entertasten til at virke i HF. Joey med Odd-eye efter sig, Sådan med vores næsten tamme rådyr, og så er foråret på vej.

DSC_1913ny.jpg

DSC_1843.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

trei: ja hvad giver du lige? Møg hund:hjerte: aner ikke hvorfor hun glor sådan på mig!!!! Hallo altså:lol:

 

Hahaha hun ser virkelig irriteret ud :sjov:

 

Lidt billedespam fra i dag, hvor hundenes nye halsbånd kom hjem :)

 

[ATTACH=CONFIG]106790[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]106791[/ATTACH]'

 

[ATTACH=CONFIG]106792[/ATTACH]

 

Ih, hvor er de fine!

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man se den nu?

Skal lige nævnes at det er 100% utilfredshed ;-)

 

 

Det er fordi du linker fra mobilen, så skal man slette det "m." der står først. Her er videoen:

 

 

 

Altså øj. Det kan hun da virkelig ikke lide? Jeg ville nok øve det lidt forfra, min ene synes også i perioder det er træls, så tager vi kun 1 eller 2 negle af gangen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal lige nævnes at det er 100% utilfredshed ;-)

 

Nå det er det alligevel?? :lol:

 

Hvis jeg må komme med et forslag, så tag hunden ud af sofaen, stil den på alle 4, stil dig hen over den så du har et ben ved hver skulder af hunden og dit hovede i samme retning som hundens røv. Få en rolig og ikke blødsøden voksen til at sætte sig ved hundens hovede hvis den ikke kan holdes i ro med benene.

 

Nu klipper du neglene som du ville rense hove på en hest, hunden kan ikke se sine poter når det gøres sådan og det mindsker efter kort tid dens reaktion. Og ja jeg ved godt det er en Shiba og de er helt anderledes end alle andre hunde og alt det der ;-) men jeg ville nu alligevel se om ikke negleklipningen kunne foregå lidt mindre "dramatisk".

Redigeret af Hopsa
glemte ord?
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fordi du linker fra mobilen, så skal man slette det "m." der står først. Her er videoen:

 

 

 

Altså øj. Det kan hun da virkelig ikke lide? Jeg ville nok øve det lidt forfra, min ene synes også i perioder det er træls, så tager vi kun 1 eller 2 negle af gangen.

Nej det kan hun ikke :-)

I lang tid har hun "tolereret" det og spist godbidder.

Det gider hun bare ikke mere..

 

Nå det er det alligevel?? :lol:

 

Hvis jeg må komme med et forslag, så tag hunden ud af sofaen, stil den på alle 4, stil dig hen over den så du har et ben ved hver skulder af hunden og i samme retning som hundens røv. Få en rolig og ikke blødsøden voksen til at sætte sig ved hundens hovede hvis den ikke kan holdes i ro med benene.

 

Nu klipper du neglene som du ville rense hove på en hest, hunden kan ikke se sine poter når det gøres sådan og det mindsker efter kort tid dens reaktion. Og ja jeg ved godt det er en Shiba og der er helt anderledes end alle andre hunde og alt det der ;-) men jeg ville nu alligevel se om ikke negleklipningen kunne foregå lidt mindre "dramatisk".

 

Tak for råd Hopsa. :thumbs:

Det vil jeg lige prøve næste gang.

Synes bare det er sært at hun er begyndt at opføre sig sådan efter 2,5 år, hvor det har forgået stille og roligt.. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det var ikke sjovt at stå op til, men heldigvis blev det hurtigt tøvejr, og det nye sne er helt væk nu. Der er kun lidt gammelt tætpakket sne tilbage i skoven enkelte steder, og det forsvinder vel også i løbet af et par dage.:-)

har I slet ikke haft sne i nat? Her startede det allerede med at sne i går aftes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det var ikke sjovt at stå op til, men heldigvis blev det hurtigt tøvejr, og det nye sne er helt væk nu. Der er kun lidt gammelt tætpakket sne tilbage i skoven enkelte steder, og det forsvinder vel også i løbet af et par dage.:-)

har I slet ikke haft sne i nat? Her startede det allerede med at sne i går aftes.

 

Vi havde kun meget lidt på græsset, men det forsvandt meget hurtigt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...