Hop til indhold

Alt og Intet - om foder!


Eris
 Share

Recommended Posts

Gæst Beaglepack

Jeg vidste også godt at tierspeisekarte har det foder - den shop jeg linker til har bare sådan en god service - det har været en god oplevelse hver gang jeg har købt der. Jeg har vist købt ved den anden en enkelt gang og det var også godt!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 732
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Emiliewl89

Mine er for ikke så længe siden kommet på acana Wild praire da det er et kornfrit foder. da jeg for nyligt fandt ud af at min store hund tai lider af lagermide og husstøv mide allergi.. :cry: Og de fungere fint på det, flot pels og flotte tænder

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vidste også godt at tierspeisekarte har det foder - den shop jeg linker til har bare sådan en god service - det har været en god oplevelse hver gang jeg har købt der. Jeg har vist købt ved den anden en enkelt gang og det var også godt!

 

der er også forskle på om der skal levering på kan jeg se:) Men når det er så meget billigere end i dk, så betyder fragten knap så meget:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Kunne godt være man skulle prøve det der regal... :hmm: Bobo har tendens til tør hud og jeg har ikke været heldig at finde noget rigtig godt endnu!

 

Så skal du vælge sensi bites - den har nogle helt unikke fedtsyrer - de får bare sådan en lækker pels af den variant. Charlie var ret vild med det og hans pels var rigtig fin på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skal du vælge sensi bites - den har nogle helt unikke fedtsyrer - de får bare sådan en lækker pels af den variant. Charlie var ret vild med det og hans pels var rigtig fin på det.

 

Vi bruger dem som godbidder, da de er så små, så man kan give rimelig mange uden det bliver et helt måltid. De kan begge to godt lide det og Kato kan tåle det i hans sarte mave (i hvert fald i små mængder, vi har ikke prøvet at fodre rigtigt med det)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Vi bruger dem som godbidder, da de er så små, så man kan give rimelig mange uden det bliver et helt måltid. De kan begge to godt lide det og Kato kan tåle det i hans sarte mave (i hvert fald i små mængder, vi har ikke prøvet at fodre rigtigt med det)

 

Det er det også gode til som godbidder - jeg har altid kun brugt foderet som godbidder. Ellers kan jeg anbefale salmon bites som er baseret på sød kartoffel og havre - her er "pillerne" endnu mindre - da det er et all stage foder.

 

Jeg er dog gået væk fra regal da det mest var Charlie der spiste det og vi tog fejl af foderet for mange gange - så det duede desværre ikke - men ellers et udmærket foder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Plusfoder

Sorry fik kun halvdelen med:)

 

Nej det er rigtigt at vi ikke har den i shoppen, vores shop er relativ ny og der bliver lagt nye produkter på hele tiden, regal kommer også på, dog kommer den pågrund af transporten kun i de store udgaver 13,6 og 25 kg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne godt være man skulle prøve det der regal... :hmm: Bobo har tendens til tør hud og jeg har ikke været heldig at finde noget rigtig godt endnu!

 

kan anbefale sensi bites - men den er jo så ret kalorierig, så måske deres light version også kan bruges. Der er ret gode olier i alt deres foder. Men sheila har lige smidt alt pelsen og den nye kommer frem nu er hun er sååååå lækker blød:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dengang jeg brugte Regal til Charlie købte jeg det i Tyskland - det er noget billigere der. Han spiste også sensi bites og lamb bites - jeg købte det hos mainzoo.de http://www.mainzoo.de/HUNDE-SHOP/Hundefutter-Trocken/Regal:::314.html

 

Så har jeg fået foder fra mainzoo, super service, så tak for tippet igen:) Og jeg købte en 25 kilo sæk, det er godt nok fedt at man kan det, det er jo sindsygt meget billigere end i dk!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Så har jeg fået foder fra mainzoo, super service, så tak for tippet igen:) Og jeg købte en 25 kilo sæk, det er godt nok fedt at man kan det, det er jo sindsygt meget billigere end i dk!

 

Velbekomme :mrgreen: Ja de er gode hos Mainzoo og meget billigere end i DK:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...