Hop til indhold

HJÆLP mig med at få min drøm opfyldt, til glæde for min hund Baxter, og jeg :-)


Gæst Karenoguldtotten
 Share

Recommended Posts

Gæst Karenoguldtotten

Min drøm

 

Jeg er én blandt tre finalister, der kæmper om at vinde 50000 kr. fra drømmefonden. Til at få vores drøm opfyldt. Vinderen bliver afgjort ved internet afstemning. Det er gratis at stemme. Jeg håber meget at I vil hjælpe mig?? :-) Her er hvad jeg skrev:

 

Hej, mit navn er Karen Hansen. Jeg er 29 år, og bor i Odense.

Da jeg var 5 år, fik jeg diabetes. Idag er jeg ok velreguleret, og er bruger af insulin pumpe. Udover diabetes, lider jeg også af en sindslidelse, de to lidelser betyder, at jeg har fået en førtidspension for 4 år siden. For at trives, skal jeg bl.a. sørge for, ikke at have for meget stress i mit liv. Jeg har været rigtig langt nede.

Udover min primære sindslidelse, og diabetes, har jeg også lidt at en spiseforstyrrelse, angst, stress, depressioner, og OCD. Jeg har stadigvæk op og nedture, og det kan være lidt svært, det hele. Hvis jeg har det svært psykisk, jamen så har jeg også sværere ved at regulere min diabetes. Jeg har haft svært ved at se meningen med livet.

MEN for 1 år siden, skete der noget, der forandrede mit liv. Meget. Jeg fik min daværende største drøm opfyldt. Jeg fik min hund, en Schapendoes dreng. Dét giver mit liv mening, at have ham at tage mig af, og det giver mig kærlighed, struktur, gåture og meget andet, der hjælper mig i en hverdag med bla.a. diabetes. Da jeg fik ham, begyndte jeg til hundetræning med ham. Og det er jeg blevet meget bidt af.

Her den 17. marts, skal vi til vores 2. konkurrence i hundetræning, og det bliver bestemt ikke den sidste. Hvis min gode udvikling fortsætter, er min drøm at uddanne mig til hundetræner. Og nu når vi så frem til min nuværende store drøm !

Træningspladsen ligger 15 km fra hvor jeg bor. Bussen går rigtig dårligt derud. Desuden er det ikke alle chauffører der ønsker at tage hunde med. I godt vejr tager jeg naturlighvis cyklen (med min hund i en cykeltrailer), det er jo vigtigt med motion, men når det regner, blæser, er koldt etc., ja så har jeg et problem ! Ligeledes når jeg skal på kurser, konkurrencer etc.

Jeg har fået kenskab til en APE (Apeshop - Din Online forhandler af Piaggio ape ). Det er en lille scooter-bil. Dvs. en scooter der er bygget om til en lille varebil. Den er meget billig, da den kører langt på literen, man skal ikke betale vægtafgift etc. Det gør, at jeg vil have råd til at have den i hverdagen. Hvilket jeg ikke vil have , hvis tilfældet var en bil. Jeg har talt med en leverandør, og han kan ombygge den, så der kommer et vindue bag i kassen, og udluftning, så jeg kan have min hund deromme.

Det er min store drøm, at få sådan en. Jeg er førtidspensionist, og banken er ikke interresseret i at låne mig penge. Det vil betyde enormt meget for mig, da jeg vil kunne komme til træning i dårligt vejr, og måske ligefrem få overskud til at træne noget mere derude. Jeg vil også bruge den til at tage på udflugter, ud at handle stort ind, på sygehuset etc. Det vil give mig en større frihed, og mere livskvalitet. Hvilket vil være godt for mig, og godt for de mennesker, jeg har i mit liv.

 

I kan stemme på mig, ved at gå ind på følgende link:

https://www.bayerdiabetes.dk/Medlemsklubben-simplewins/Drommefonden-simplewins/Aktuelle-finalister/Min-Drom/

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er er stemt, det ville da være fantastisk for både dig og hunden at få sådan en lille "dims" :-D Håber at du vinder, lad os vide hvordan det går ik'? Lige nu ser det sådan ud:

 

Stillingen i konkurrencen

 

Her ser du, hvem som fører Drømmefonden simplewins-konkurrencen lige nu:

[TABLE=class: votesDataTable]

[TR]

[TD=class: lcol]Karen Hansen: En drøm[/TD]

[TD]green.gif (48%)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: lcol]Jason Jørgensen: Om at blive Verdens Mester[/TD]

[TD]green.gif (26%)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: lcol]Jeanne Hansen: At rejse er at leve[/TD]

[TD]green.gif (25%)[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

icon-bottom.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...