Hop til indhold

blodprop i halen


LUNITA
 Share

Recommended Posts

Zeus fik først en betændt halekirtel, han fik pencilin, så kom der en betændt byld lidt højre oppe,

og ingen af dem ville gå væk, og det gjorde bare mere og mere ondt på ham, til sidst blev vi enige

om at opere dem væk, væk kom de.

 

Hjem igen, vi ved godt at det tager længere tid for halen at hele, det begyndte at gå lidt bedre,

og så efter 6 dage, fik han det så dårligt, han fik det være og være, jeg talte med dyrelægen flere gange, og vi aftalte at vi skulde komme med ham. det var lørdag eftermidag, alt er lukket her, men vi mødtes på klinikken.

Han prøvede at give noget beroligene, men intet hjalp, han kunde slet ikke røre ham, og hvis han prøvede at se på halen, blev Zeus som en løve. Han blev lagt i nakose, og så blev det konstateret at der var en blodprop i halen, for at gøre en lang historie kort, blev vi enige om at amputere halen, jeg var selv med ved oprationen, da det var lørdag aften, det er noget af det værste jeg har oplevet, jeg som er imod halekupering, men da vi talte om hans smerter og hans liv, var vi ikke i tvivl.

 

I dag er det en uge siden, og det går bedre med ham, men det har været en rigtig hård tid, både for ham og os. og jeg skal have hans tilid igen, det går heldigvis bedre nu.

 

Først Luna og nu Zeus det er næsten ikke til at bære, nu håber jeg, at vi ikke skal mere igennem, og at Zeus bliver helt sig selv igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, for jeres søde og trøstene svar, det varmer i en svær tid.

 

Ja, vi valgte det rigtige for Zeus skyld, og vi skal nok vænne os til at der ikke er nogen hale.

 

Jeg bor et sted, hvor jeg høre igen og igen om øre og hale kupering, og hvor jeg taler meget imod det.

Så det var et kæmpe chok for mig, at det skulde ske for hvores hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, for jeres søde og trøstene svar, det varmer i en svær tid.

 

Ja, vi valgte det rigtige for Zeus skyld, og vi skal nok vænne os til at der ikke er nogen hale.

 

Jeg bor et sted, hvor jeg høre igen og igen om øre og hale kupering, og hvor jeg taler meget imod det.

Så det var et kæmpe chok for mig, at det skulde ske for hvores hund.

 

Der er jo en verden til forskel for at fjerne haler og ører fordi man synes det ser sejt ud, og så pga sygdom. Håber det går godt med Zeus.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...