Hop til indhold

Billedtråd MAJ 2013.


Gryn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 147
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Spilop

Nu er det ved at være vand tid.

 

 

DSC_3995.jpg

YaDa

 

 

DSC_4012.jpg

Okay og YaDa er klar, de er halvsøskende og det kan ses på deres lange næser.

 

DSC_3996.jpg

Den sødeste LILLE YaDa hund

 

DSC_3495.jpg

Barney og Okay giver den gas ved Kattegat.

 

Jeg skal helt sikker ud og træne noget apportering ved vand en dag, vandbilleder er så sjove.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop

Nu er det også ved at være agilitytid, dette er ikke billeder af mine hunde, men de billeder jeg bedst kan lide.

 

Dsc_3763.jpg

Ft Cocker. Jackson.

 

DSC_3856.jpg

Basta cavalier.

DSC_3929.jpg

Meget fin billede (synes jeg) af den lede terrier Vanilla. Jack russel.

 

DSC_3931.jpg

Nanna dsk/svensk blanding.

 

DSC_3937.jpg

Vanilla igen.

 

DSC_4115.jpg

"The mad hatter" Sweetie border collie.

 

DSC_3711.jpg

Hampus ft Cocker og bror til min Zuper.

 

 

DSC_3744.jpg

Bam Bam shiba.

 

Hvor er jeg priviliigeret, jeg kan fotografere og jobbe samtidig, tror jeg får slidt et kamera op over sommeren, forhåbentligt også til stor glæde for kursisterne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Du er bare liiiidt langt væk:-D Men en dag, jeg er derovre a', så kommer jeg gerne forbi:-D

 

Pjat, lige rundt om hjørnet fra fyn. Du skal være velkommen, finder gerne en soveplads til dig

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
Sitto: hvor er de fine dine hunde, elsker ting der ikke er ens. Og ørene er super fine, mon ikke det bliver slut resultatet nu.

Tak :bighug: ja, man må sige det er tre vidt forskellige hunde i udseende. Men personlighedsmæssigt matcher de heldigvis hinanden perfekt! :-D

 

Ha, jeg troede lige, at det var Amoccas Karla! :-D

Hun ser virkelig også helt anderledes ud med de ører :lol:

Men her til aften har hun igen stritører :mrgreen: det varierer meget hvordan de sidder. Sådan ca som vinden blæser, hehe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Men jeg bor på Sjælland, så der er lige en bro, der skal forceres :-D Og tusind tak :-D

Ja ved da godt hvor du bor, overvejer at kigge på objektiv på Lolland mandag, lige en lille smuttur og nej tager ikke færgen, er ikke søstærk

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja ved da godt hvor du bor, overvejer at kigge på objektiv på Lolland mandag, lige en lille smuttur og nej tager ikke færgen, er ikke søstærk

Ah okay:-D Nej, jeg ville også altid hellere køre end sejle. Men jeg har ikke selv bil, så det gør det en smule mere besværligt:-D Har dog bil en hel uge i august, så der regner jeg med at jeg skal over og besøge Dorte, Liva og Maggie nogle dage:-D Så kunne jeg da kigge forbi.

 

Åh ja objektiv, det må lige på min ønskeseddel, aner ikke hvad jeg skal ønske mig, og vi giver ikke kontanter og gavekort i min familie:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Ah okay:-D Nej, jeg ville også altid hellere køre end sejle. Men jeg har ikke selv bil, så det gør det en smule mere besværligt:-D Har dog bil en hel uge i august, så der regner jeg med at jeg skal over og besøge Dorte, Liva og Maggie nogle dage:-D Så kunne jeg da kigge forbi.

 

Åh ja objektiv, det må lige på min ønskeseddel, aner ikke hvad jeg skal ønske mig, og vi giver ikke kontanter og gavekort i min familie:hmm:

 

Kom du bare frisk, masser af hunde der gerne vil fanges. Det med bil kan være et problem ja. Jeg ønsker mig et Tameron 200-500 mm, uha kunne jeg godt tænke mig. Lyssluger, men let.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom du bare frisk, masser af hunde der gerne vil fanges. Det med bil kan være et problem ja. Jeg ønsker mig et Tameron 200-500 mm, uha kunne jeg godt tænke mig. Lyssluger, men let.

 

Hvis du køber det, kan du så ikke lige fortæller om det er godt? Det kunne være fedt med sådan en zoom, når jeg er på ture..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Jeg går efter 70-200 f/4 tror jeg. Jeg er godt klar over, at jeg ikke får det, men så kan det da være de ændrer mening og giver mig gavekort/tilskud til det:engel:

 

Jeg plager helt vild. Jeg har et 70-200 2,8. Mit bedste hjemme objektiv. Hold nu op nogle billeder det kan tage, men tungt er det. Ingen kan rende rundt med det om halsen og betjene det en dag, men elsker det.

 

Hvis du køber det, kan du så ikke lige fortæller om det er godt? Det kunne være fedt med sådan en zoom, når jeg er på ture..

Jeg skal teste det, og give en udførlig rapport. Har en Tamron 70-300, meget glad for farvegengivelsen på denne, og det er også en lys sluger, så håber bare at det kan gøre et lige så godt arbejde som den jeg har nu. Jeg er mest til billeder i solskinsvejr, lange ture og agility/jagt/fugle billeder, og der må det da være perfekt til. Vejer 1,2 kg kun. Det er mindre end mit 70-200. Jo det ønsker jeg mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg plager helt vild. Jeg har et 70-200 2,8. Mit bedste hjemme objektiv. Hold nu op nogle billeder det kan tage, men tungt er det. Ingen kan rende rundt med det om halsen og betjene det en dag, men elsker det.

Jeg prøvede det i påsken, og mine tennisalbuer er gået helt amok pga det, så derfor har jeg besluttet at gå efter f/4 istedet for:genert: Jeg HAR monopod og tripod, det er bare ikke sådan lige at slæbe med på gåtur (som er der, jeg mest tager billeder)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg plager helt vild. Jeg har et 70-200 2,8. Mit bedste hjemme objektiv. Hold nu op nogle billeder det kan tage, men tungt er det. Ingen kan rende rundt med det om halsen og betjene det en dag, men elsker det.

 

 

Jeg skal teste det, og give en udførlig rapport. Har en Tamron 70-300, meget glad for farvegengivelsen på denne, og det er også en lys sluger, så håber bare at det kan gøre et lige så godt arbejde som den jeg har nu. Jeg er mest til billeder i solskinsvejr, lange ture og agility/jagt/fugle billeder, og der må det da være perfekt til. Vejer 1,2 kg kun. Det er mindre end mit 70-200. Jo det ønsker jeg mig.

 

Fedt! Jeg har slet ingen penge til objektiver lige nu eller i langt ud i fremtiden... Men gad godt have lidt flere og vælge imellem. Foto er en dyr hobby, som ikke går så godt sammen med friluftsstudie og su og Norge. Desværre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...