Hop til indhold

Agilitykonkurrencer sommer/efterår 2013


Amocca
 Share

Recommended Posts

Tyson løb den sygt svære SP3 så super flot :lun: - desværre fik jeg os disket ved at glemme banen. :stupid: Så dumt, alle de andre i klassen blev også disket, men tyson ville have løbet den fejlfrit, hvis jeg ikke havde sendt ham over et forkert spring. Duuuum handler, dyyyyygtig hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 992
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En kort opdatering live fra Dag 1 på Bornholm.

 

Video af Pokers debut! Hun blev disket, da hun ikke ville tage posen, men løb som en stjerne <3 Kunne ikke være mere stolt!

 

Poker er simpelthen så sej, hvor er hun bare dygtig (og hurtig :shock:)

 

Når den pose komme på plads bliver I totalt unstoppable!

Link til indlæg
Del på andre sites

Louie lavede en flot feltfejl i Ag2, der kostede os pinden. Men han løb SÅ godt og hurtigt. Føltes virkelig godt endelig at have fået lidt flow tilbage. Tror han blev nr. 2.

 

Poker blev også posedisket i det sidste løb. Jeg bad dommeren om at diske os fra starten og holde posen åben. Derudover løb hun rigtig skidt, men hun var også meget meget træt. Første stævnedag var en hård en <3 Efter alle var færdige, fik vi lov til at træne posen, og efter et par gange helt åben og et par gange halvåben, tog hun den med lynets hast helt lukket hver gang. Så der er håb for i morgen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tyson sluttede dagen af med at vinde AG2. :-D Han løb super godt og hurtigt, men crap, igen-igen sprang han feltet på balancen - det gør han altid til stævner efterhånden. :evil: Men ellers så super fint et løb, og så må jeg prøve at få løst det feltproblem (bare svært, for han tager det altid til træning), så han kan få den sidste pind i AG. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Bornholm dag 2, Ag åben. Louie var ufokuseret og blev disket. Poker var træt og havde to vægringer på slalommen, men ellers fejlfri og meget sikkert, så første gennemførte løb uden disk, og det på en åben bane! Tyson løb super, men jeg var så fokuseret på at få ham til at tage feltet på balancen (hvilket han gjorde), at jeg ikke fik vist ham, hvad han derefter skulle, så vi fik en vægring.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bornholm dag 2, Ag åben. Louie var ufokuseret og blev disket. Poker var træt og havde to vægringer på slalommen, men ellers fejlfri og meget sikkert, så første gennemførte løb uden disk, og det på en åben bane! Tyson løb super, men jeg var så fokuseret på at få ham til at tage feltet på balancen (hvilket han gjorde), at jeg ikke fik vist ham, hvad han derefter skulle, så vi fik en vægring.

 

Poker gennemførte AG1 med kun en enkelt slalomfejl, så det må blive til en placering. Tyson og louie blev begge disket i AG åben, men tog deres balancefelter.

 

Men hvad - vil det sige at Poker tog sine poser, eller var de ikke med?

Link til indlæg
Del på andre sites

De var ikke med. Og tysons og Louis' sidste løb var selvfølgelig AG2, ikke AG åben ;-)

Rart for Poker, at slippe for den dåmme pose i nogle af løbene! Lidt træls hvis man skal ha' det problem at bøvle med i alle løb. Det lyder jo som om I hygger og har et godt stævne over there - og godt går det også! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rart for Poker, at slippe for den dåmme pose i nogle af løbene! Lidt træls hvis man skal ha' det problem at bøvle med i alle løb. Det lyder jo som om I hygger og har et godt stævne over there - og godt går det også! :5up:

 

Ja, super hyggeligt stævne, og bornholmerne er rigtig søde og glade for at vi er kommet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg trak tyson fra sp åben, han var varm og træt og viste tydeligt, at han ikke havde lyst, så jeg ville ikke trække ham igennem.

 

Poker og Louis blev begge disket i sp åben, poker på posen, Louis fordi dommeren åbenbart mente at Louis nåede at røre indgangen til tunnellen, da han skulle i slalom (fordi wendy var kommet til at handle ham som poker). Wendy og jeg mener, at det var en uretmæssig disk, men sådan er det jo nogle gange.

 

Poker blev disket på posen i sp1.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fornuftigt at trække ham, når han ikke vil mere. :5up:

 

Og så skal Poker hjem og træne pose kan jeg tænke! men hvis hun går fint igennem den når nogen holder den lidt op, så er den helt sikkert på plads snart. Men hold da op, det er sgida gået godt for et første stævne! Det bli'r sjovt at følge jer i fremtiden! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Smasktræt Tyson løb fejlfrit i sp3, første del af banen dog ret langsomt, så med 4 sekunders tidsfejl - men han vandt sgu klassen!

 

De første fem personer har for øvrigt været henne ved os og sige hvor fedt det er, at vi handler så positivt og roser vores hunde hele banen igennem og er glade uanset resultatet. Det er ret fedt. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jepsen

Dupond og jeg har været til et stort stævne i Sandstedt, Tyskland her i weekenden.

 

Vi klumrede så grelt i spring, som ellers er der, hvor vi normalt brillierer. MEN så fik vi sgu 2 fejlfri i AGILITY! Jeg har ikke haft en fejlfri ag i over 1 år! Så jeg er en stolt fører. Jeg RÅBTE også "BLI DER" af lungers fulde kraft, når vi ramte et felt :D

 

Har desværre ingen videoer, men et par blær billeder :D

 

sandstedt 028.JPG

sandstedt 024.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Dupond og jeg har været til et stort stævne i Sandstedt, Tyskland her i weekenden.

 

Vi klumrede så grelt i spring, som ellers er der, hvor vi normalt brillierer. MEN så fik vi sgu 2 fejlfri i AGILITY! Jeg har ikke haft en fejlfri ag i over 1 år! Så jeg er en stolt fører. Jeg RÅBTE også "BLI DER" af lungers fulde kraft, når vi ramte et felt :D

 

Har desværre ingen videoer, men et par blær billeder :D

 

[ATTACH=CONFIG]108604[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108605[/ATTACH]

Fedt, tillykke! Og manner, sikke nogle rosetter! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...