Hop til indhold

Agilitytræning sommer / efterår 2013


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 942
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skide seje lille Cassi fik lige bevist at hendes Ketchker fungere glimrende. Så meget at der faktisk var nogle der var helt misundelige på hvordan hun kan wrape en støtte. Så det er da en handlingmanøvre der sidder i skabet. Nu arbejder vi så videre på hvordan man bagfra kan fortælle hende at farten skal ned, så hun ikke laver for store buer ved vending efter en Fremadsendelse.

 

tror jeg vil læse den artikel i clean run med rød, gul og grøn signalerog se om det er noget jeg kan bruge :blink:

 

Men som altid en super topmotiveret Cassi...

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidste gang agiltytræning i denne omgang.....nu krydser vi fingre for at vi kommer på rigtigt hold til efteråret....:x::pray:

 

Som sædvanlig var det super sjovt....vi startede med en lille bane; 8 forhindringer; spring, lige tunnel, u-tunnel, mølle med 3 spring, spring og spring.....

 

Og min lille stjerne fløj lige igennem det hele i første forsøg :banan: og hans menneske var stooooolt og glad :lun:

 

Fik prøvet et par gange mere...min gruppe var kun 3 inkl. os, og den ene var blevet steriliseret for 2 uger siden og den anden hund er ikke så tændt, så Ludwig og jeg fik en god del forsøg og masser af intruktion :banan:

 

2. del af timen var lidt slalom, a-bræt og mere handling. Ludwig og jeg var lidt trætte....men forsøgte en del, og det gik okay....Rom blev ikke bygget på en dag, men jeg var stolt af os :engel:

 

Lillehunden synes det er en fest, men nu er han bare TRÆT :lun:

 

 

 

 

Og har meldt os til et hvalpe springteknik-kursus i slutningen af måneden - så der skal vi i agility-ilden igen :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har også sommerferie nu. Men da vi er en del der ville få abstinenser over sommeren, så har jeg taget initiativ til fælles selvtræning i juli måned og har sendt en invitation til alle dem der træner agility i klubben.

 

og så er jeg ved at lægge hovedet i blød til den gang tematræning med agility vi skal have om tre ugers tid. Der 25 hunde meldt til. 17 har ikke prøvet det før, så det bliver skægt. Heldigvis er vi tre trænere på :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ååååårrhh, jeg har løbet lidt agility med en coton her til aften!!! :lun: Det var den rene flashback! En af vores kursister havde ondt i ryggen, så hun kunne ikke selv løbe, og så måtte jeg jo træde til... :engel: Det er den sejeste lille hund, dejligt at hun ville løbe med mig! Iiiih, jeg savner altså sådan en lille én indimellem, kunne godt tænke mig at ha' en igen... :lun: Ikke nødvendigvis en coton, men der er altså bare noget ved dem...

Link til indlæg
Del på andre sites

En lidt ældre video af basse der laver den.

 

http://m.youtube.com/#/watch?v=J5TMdkc4YM0

 

Cassi har så kun der sidste spring på og min måde at handle det på er lidt anderledes da hun kun lige er startet med at lære den.

 

tak for video. - man skal lige fjerne m'et i linket, hvis man ser det på en computer ... Jeg aner ikke hvad du vil kalde det :mrgreen: Men hvis jeg skulle udføre det, så tror jeg, at jeg ville stå ude på støtten på bagsiden af spring 2 og lave et forkryds derude... Må lige filme det imorgen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for video. - man skal lige fjerne m'et i linket, hvis man ser det på en computer ... Jeg aner ikke hvad du vil kalde det :mrgreen: Men hvis jeg skulle udføre det, så tror jeg, at jeg ville stå ude på støtten på bagsiden af spring 2 og lave et forkryds derude... Må lige filme det imorgen :-)

 

Og nu glemte jeg at filme det da jeg var nede at træne :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fået nye agility sko :ivrig: Har købt hele 2 par salomon speedcross i anledning af Fionia. Det blev testet i går og manner det er dælme lækre :5up:

 

Vi fik trænet lidt helt back to basis i går! Mølle, sepentin og fremad! Skulle bare være lidt let og sjovt inden en hel uge med agility. Milo det gamle liv skal vist have sommerferie - for han løb direkte ind i tunnellen - og nej, jeg mener ikke hullet!! :stupid: Luna have glemt sit bagkryds flip noget- for vi havde jo lige øvet frem frem frem! Men fik hende da på rette kurs -til sidst...

 

Så vi er "klar" til Fionia eller nowet... Håber på fint vejr og masser af hygge :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fået nye agility sko :ivrig: Har købt hele 2 par salomon speedcross i anledning af Fionia. Det blev testet i går og manner det er dælme lækre :5up:

 

Vi fik trænet lidt helt back to basis i går! Mølle, sepentin og fremad! Skulle bare være lidt let og sjovt inden en hel uge med agility. Milo det gamle liv skal vist have sommerferie - for han løb direkte ind i tunnellen - og nej, jeg mener ikke hullet!! :stupid: Luna have glemt sit bagkryds flip noget- for vi havde jo lige øvet frem frem frem! Men fik hende da på rette kurs -til sidst...

 

Så vi er "klar" til Fionia eller nowet... Håber på fint vejr og masser af hygge :banan:

 

Jeg glæder mig også siiiiiiindssygt meget til Fionia!!! :banan: Meeeen, er overhoved ikke klar... :cry: Vi har ikke løbet agility i ca. to uger, så deeeet... :roll: Håber at kunne nå lidt her i aften, men der er bare vildt mange ting der skal ordnes mht. campingvogn og ting og sager. Er også nødt til at slå græs først - uden havetraktor! :megaked: Men heldigvis behøver man jo ikke at være i god form for at hygge - og hygge, DET skal jeg sq!! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, jeg har ikke noia, for jeg stoler på at de har tjek på det. Men ok, jeg bor jo også på Fyn, hvis det skulle gå galt... Til gengæld kunne jeg da godt tænke mig at få at vide på forhånd om jeg skal være hjælper eller ej... Startlister og PM er mig ret ligegyldigt - vi skal vel alligevel være der hele tiden, og jeg ved jo selv hvor meget jeg skal løbe. Hvornår det ligger kan være det samme for mig. Meeen, det ville nu være rart at vide om man har fri når man ikke skal løbe, eller om man er bundet fordi man er hjælper...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...