Hop til indhold

Hvor skal jeg bygge, hvor skal jeg bo?


Buddha
 Share

Recommended Posts

Egon vil gerne lige vise jer sit flotte hul. Han har brugt meget lang tid på det men NU er det endelig perfekt til at man kan flytte ind (ned?) i det :mrgreen: Jeg havde ladet det være for jeg var lidt nysgerrig for hvor stort han egentlig kunne lave et hul, må indrømme jeg slet ikke havde overvejet at planen hele tiden havde været bare at lave det perfekt Egon-krops formet!

 

Benny tror det er lavet til at gemme legetøj i, det synes Egon er lidt belastende ;-)

 

 

 

mmob_2132 copy.jpg

 

mmob_2129 copy.jpg

 

mmob_2136 copy.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov: der var da det sejeste jeg længe har set :lun:

 

Også mig :mrgreen:

 

Hihi, synes altså, at det er så genialt gået af Egon :sjov:

 

Men altså... Den stakkel, at Benny bare totalt har misforstået det hele :lol:

 

Benny syntes det hele var så sjovt at hans vov kun var i falset :lol: Han bor virkelig i en festlig verden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sødt :lun:

Vi har også haft et Vinnie-formet hul i haven. Det passede endda i højden ;-)

 

Imponerende!

 

Dygtig Egon! Han burde kunne score en mage med de evner for hule gravning;)

 

Vores gamle Futte gravede engang ud under et legehus..Så stort at hun uden problemer kunne gå der ned under og vende rundt, hendes helt egen hule:) Hun var en hund med instinkterne i behold:)

 

Det er også pænt imponerende! Ja altså, jeg er spændt på hvad den langsigtede plan er med hullet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kunne jo gøre som vi har gjort da Vinnie og Bo havde gravet et rekordstort hul i græsplænen. Synd at lade sådan et godt hul gå til spilde, så det er havebassin i dag :5up:

 

Haha det siger manden også at der skal være. Det er godt nok et lidt sært sted med placeringen, der bliver nok æblebassin til efteråret.

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap:

 

Det er fedt at hun ligger ned og graver på et tidspunkt :lol:

 

Der var en genstridig rod. Først prøvede hun at bide den over. Da det ikke lykkedes begyndte hun at grave ind under den. Det er derfor hun ligger ned.

Jeg stoppede udgravningen kort efter, da jeg var lidt bange for at det skulle gå for hårdt ud over min syrenhæk :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...