Hop til indhold

Billedtråd Juni 2013


Bjæf
 Share

Recommended Posts

  • Svar 209
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har jo lidt mistet lysten at fotografere, ta'r mest bare snapshots med lommekamera og iFån - men i dag kom det store kamera sq frem! Iso hyggede med et ben i haven, og for én gangs skyld holdt hun sig stille, og næsten poserede! :shock: Hun plejer ellers at gå og gemme sig når jeg kommer med kameraet... Så her kommer Iso-spam, undskylder for lidt mange billeder, men på den anden side ved man aldrig når der kommer noget igen... ;-)

 

IMG_1766.jpg

 

IMG_1771.jpg

 

IMG_1783.jpg

 

IMG_1789.jpg

 

IMG_1791.jpg

 

IMG_1795.jpg

 

IMG_1802.jpg

 

IMG_1807.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Zazu ser giga ud ved siden af Ayo:shock:

Hvor meget vejer hun nu??

Har lige vejet hende - 7,8 kg! :shock: Ayo vejer 3 kg.

 

Så jo, man kan godt sige hun er vokset en anelse siden vi fik hende, hehe. Der vejede hun omkring de 4 kg. Men hun er også en ordentlig basse. Ikke tyk eller noget, men meget kompakt og har også ret markeret muskler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige vejet hende - 7,8 kg! :shock: Ayo vejer 3 kg.

 

Så jo, man kan godt sige hun er vokset en anelse siden vi fik hende, hehe. Der vejede hun omkring de 4 kg. Men hun er også en ordentlig basse. Ikke tyk eller noget, men meget kompakt og har også ret markeret muskler.

 

Wow - det er jo ligeså meget som Johna barnet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow - det er jo ligeså meget som Johna barnet...

Jeg var egentlig også ret overrasket selv :lol:

Sitto vejede jo 7,5 kg. Men hendes krop er også lige så stor som Sittos var, ja lidt større - det er bare benene der er for korte :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige vejet hende - 7,8 kg! :shock: Ayo vejer 3 kg.

 

Så jo, man kan godt sige hun er vokset en anelse siden vi fik hende, hehe. Der vejede hun omkring de 4 kg. Men hun er også en ordentlig basse. Ikke tyk eller noget, men meget kompakt og har også ret markeret muskler.

 

Shit, det er noget mere end Tyson. Hvor høj er hun?

Link til indlæg
Del på andre sites

Super billede af dig og Karla, Anna :mrgreen: Lige et lidt underligt spørgsmål.. Hvordan er de sko du har på i størrelserne? Store, små eller almindelige?

 

almindelige :mrgreen: Jeg bruger størrelse 38. Jeg har både disse fra Salomon og et par fra Dita, hvis du gerne vil prøve dem... Begge mærker er super. Man kan hoppe lige i dem og begynde at løbe. Der er dog mærkbart bedre grip på Salomon, men det kan være halvfarligt hvis der ligger en masse afklippet græs... og i sand synes jeg Ditas er bedre.... Desværre så synes jeg Ditas bliver meget hurtigt slidt op, så nu er jeg skiftet til Salomon, og må nok erkende at jeg bliver her. De er eddermame lækre at løbe i.

Link til indlæg
Del på andre sites

almindelige :mrgreen: Jeg bruger størrelse 38. Jeg har både disse fra Salomon og et par fra Dita, hvis du gerne vil prøve dem... Begge mærker er super. Man kan hoppe lige i dem og begynde at løbe. Der er dog mærkbart bedre grip på Salomon, men det kan være halvfarligt hvis der ligger en masse afklippet græs... og i sand synes jeg Ditas er bedre.... Desværre så synes jeg Ditas bliver meget hurtigt slidt op, så nu er jeg skiftet til Salomon, og må nok erkende at jeg bliver her. De er eddermame lækre at løbe i.

 

Vil vildt gerne prøve. Bruger også str. 38, og vil gerne have nogen til ag, men også til løb i skoven. På papiret er salomon skoene super til begge del...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...