Hop til indhold

Vejen til chokoladeknapperne


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Jeg synes også han er fin, men er det normalt at de er så håbløse omkring øjnene? Jeg synes det er meget markant.

 

Nå nok om det jeg glæder mig til at følge planerne :lun:

 

Cody er helt lyserød om øjnene på samme måde, når han har vinterfældet og er på vej tilbage i pels om foråret.

Synes ikke rigtig han er det om sommeren :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 159
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo smag og behag :-) Jeg synes nu også han er for kraftig - det var i hvert fald ikke en hund jeg ville have valgt til min tæve, hvis jeg var opdrætter. Han ville sikkert nok klare sig godt på en udstilling, men rent personligt kan jeg bedre lide den mere spinkle type. Som Katla og de andre tæver de avler med lige nu.

 

Og det er jo ikke fordi jeg tvivler på at han bidrager med et eller andet godt, ellers havde de jo ikke brugt ham :blink: Og han er da sikkert en sød og charmerende hund! Men derfor kan man jo godt synes, at han er for stor alligevel :-)

 

Lægger lige et billede ind af Katla og Cody's far ind.

Sådan ser alle hannerne ud, der ligger bag Katla.

 

Så hvis man vil bevarer den type hund, kan man ikke begynder at lave sidespring og vælge en spinket type.

 

 

clinton_sta.jpg

clinton_hov.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lægger lige et billede ind af Katla og Cody's far ind.

Sådan ser alle hannerne ud, der ligger bag Katla.

 

Så hvis man vil bevarer den type hund, kan man ikke begynder at lave sidespring og vælge en spinket type.

 

 

[ATTACH=CONFIG]109535[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]109536[/ATTACH]

Klart nok. Men som sagt var det også bare min personlige mening.

 

Men nok om det, det skal tråden jo ikke handle om :-)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Vi farter en tur til Hadsten, hvor vi i dag skal have taget blodprøver, for at se hvor langt hun er i sin løbetid. Jeg er SÅ spændt, for håber godt nok at hun er klar til parring i løbet af ugen, så vi kan køre til Holland i min ferie.

 

Katla er stadig ret træt og vil allerhelst bare ligge og putte tæt. I hendes løbetider plejer far at være bedst (lille tøjte :lol:), men ikke denne gang! Hun er aldrig mere end 2 meter fra mig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:x: For at den er der på torsdag. Er sikker på at Katla også foretrækker, at du er med hende :-)

 

Tak :bighug:

 

 

Jeg sidder nærmest på nåle. Er så spændt, og jeg skal hverken have labbe eller er ekspert, men jeg syntes mor er smuk, og far er smuk. En rigtig godsvogn, som alle tætte labbe hanner.:lun:

 

Marie, du må være ved at dø af spænding:mrgreen:

 

 

Ja det er da spændende. Men den konstante uvished er ved at drive mig til vanvid!! Ville være nemmere hvis man vidste præcis hvilken dag vi skal til Holland og parre... :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er da spændende. Men den konstante uvished er ved at drive mig til vanvid!! Ville være nemmere hvis man vidste præcis hvilken dag vi skal til Holland og parre... :P

 

Katla kunne nu godt tage liiiige og give et praj. Evt en lille pote i vejret:lol:

Men håber du kommer med. Du skal næsten møde den kommende svigersøn og faderen til dine chokolade knappe børnebørn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Katla kunne nu godt tage liiiige og give et praj. Evt en lille pote i vejret:lol:

Men håber du kommer med. Du skal næsten møde den kommende svigersøn og faderen til dine chokolade knappe børnebørn.

 

 

Ja hun er ikke meget behjælpelig, den bette brune. Vil SÅ gerne møde Hoagie, samt være der for Kittelatten hele vejen igennem :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der har været tale om man ikke parre brun/brun. Det er fordi hvis man gør det gennem mange generationer, kan man risikerer farven bliver lys og kedelig. En brun lab, skal være mørkebrun og derfor skal der sort ind i avlet i ny og næ. Hoagies mor er sort.

Brun og gul er TOTAL nogo, da det giver en frygtelig grim farve.

 

På den måde. Tak for forklaring.

Spændende hvornår i skal afsted :)

Link til indlæg
Del på andre sites

SÅ!! :banan:

 

Vi var i formiddags i Hadsten for at få taget blodprøve. Den sagde 6, så i morgen (meget) tidlig vender vi sejlene mod Holland! :banan: :klap: :shock::slem: :lun:

 

Er helt forfjamsket og rundt på gulvet. Jeg tager ned til Helen og Arne i eftermiddag og sover dernede, så jeg ikke skal op kl. 4....

Skal nok opdaterer jer når jeg kommer hjem, nok først søndag!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi hjemme!

 

Vi kørte afsted kl. 6 fredag morgen. Jeg havde heldigvis fået en god nats søvn og var bare spændt! Katla havde fået krudtet godt af inden vi tog afsted. Turen derned gik fint, lige indtil vi var tæt på den Hollandske-tyske grænse. Så var der kø. Vi rykkede os 3 km på 1½-2 timer! Nøøøøj jeg var frustreret. Men vi kom endelig ud af køen og afsted mod Hoagie.

Det var kærlighed ved første blik, både for katla og for mig :lun:

Katla klarede det rigtigt fint og Hoagie var en gentleman, der kyssede hendes ører (de var PLASKvåde) mens de hang sammen. En rigtig god parring, som vi tror på er vellykket.

Efterfølgende fik vi en hyggelig snak (gjorde vi nu også før parringen) med Hoagies familie, som var meget venlige og imødekommende.

 

Vi overnattede på et hyggeligt B&B, som virkelig var konens hjertebarn, for der var INTET at sætte en finger på!

Vi var alle trætte og efter en tur i skoven, gik vi til køjs. Jeg er dog ikke så god til at sove fremmede steder, så det var ikke meget søvn jeg fik, men adrenalinen kørte stadig i kroppen og jeg var glad :)

 

Vi kørte hjemad igen lørdag morgen og turen hjem gik heldigvis rigtig godt, uden dum kø, og med en masse hyggesnak.

 

Nu venter vi så 9 uger på, at de små knapper ser dagens lys :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...