Hop til indhold

Vejen til chokoladeknapperne


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Tænker at jeg vil lave en tråd, som indeholder Katla's løb, højløbskhed, turen til Holland tur-retur, fødslen og de små knappers ve og vel :hjerte:

 

 

Jeg glææææææder mig som en sindssyg :ivrig: :banan:

 

Tænk engang at min lille brune stjerne skal være mor :lun:

Er rigtig glad for vi fik brugsprøven i hus inden hun gik i løb. Vi havde ikke rigtigt trænet op til den, andet end små momenter, så det var superfedt at få på stamtavlen :5up:

 

Nå, menvi har ventet og ventet og ventet på at Katla skulle gå i løb, men jeg synes hun trak den liiiiige længe nok. Mon ikke bare det er utålmodighed fra vores side :engel:

 

Håber der er mange der vil følge min stjerne og hendes små chokoladeknapper :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 159
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Spændende:klap: Er hun gået i løb nu?

 

Jepsen :banan: Første dag i dag :)

 

 

Jaaa!

 

Og man starter lige med et billede af chokolade mor og den udvalgte far. :-D

 

Ikke det bedste billede, men det går an :blink:

IMG_0077.jpg

 

 

Hvem er den udvalgte?

 

Det er 98% sikkert, men vil ikke vise ham frem før vi er heeeeelt sikre :blink:

 

Nå ja, så hende da godt på labranders side den anden dag... Bliver da super spændende :banan:

 

 

Det bliver megggaaaaa spændende :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Chokoladeknapper :klap: med eller uden peanuts? :mrgreen:

 

Ca. halvdelen må meget gerne have 2 hver:mrgreen:

 

 

Det kommer vel an på hvilket køn de får:mrgreen:

 

Glæder mig til at følge med i tråden :-D og til at komme på et noget mere spændende barselsbesøg end dem jeg ellers er på lige for tiden:lol:

 

 

Du er mere end velkommen :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så spændende - og tænk sig de første små-labrandere, som har en Labrander-mor og en Labrander-mormor

 

Glæder mig til at følge dem.

 

Megan var ikke Labrander, men en Lab Treasure :lun: Åh Megan, savner hende sindssygt!

Men det bliver super spændende!!

 

Hvor spændende. Glæder mig til at følge hele forløbet - og især se billeder af lækre hvalpebasser :lun:

 

Spændende:)

 

SÅ spændende! :-D

 

Det bliver meget spændende :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha.. Så skal jeg måske til at få sparet penge op, lidt hurtigere end ellers.. Glæder mig til at se, hvad og hvem farmand er:-D

 

:slem:

 

Labrador-hvalpe :lun:

 

Det fåes næsten ikke mere nuttet :lun:

 

Ved slet ikke om jeg tør komme ind i denne her tråd når hvalpene er født... Vær sød at sige at de alle sammen allerede er afsat :lol:

 

 

Der er allerede 2 reserveret :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

 

Det fåes næsten ikke mere nuttet :lun:

 

 

 

 

 

Alle hvalpe er über-nuttede, men labrador-hvalpe er bare inbegrebet af den mest nuttede lille dyreunge i verden :lun:

 

Hvordan kommer det til at foregå, skal hvalpene vokse op hjemme hos jer, eller skal Katla+chokoladeknapper bo hos opdrætter i de 8 uger?

 

Eeej .. Jeg synes det er fantastisk. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle hvalpe er über-nuttede, men labrador-hvalpe er bare inbegrebet af den mest nuttede lille dyreunge i verden :lun:

 

Hvordan kommer det til at foregå, skal hvalpene vokse op hjemme hos jer, eller skal Katla+chokoladeknapper bo hos opdrætter i de 8 uger?

 

Eeej .. Jeg synes det er fantastisk. :hjerte:

 

De skal være hos opdrætter. Vi har ikke rigtig plads til at have dem hvor vi bor, og tror heller ikke jeg vil have nerver til det :lol::genert:

Det bliver megamega svært at undvære Katla i alle de uger, men jeg har heldigvis et værelse hos opdrætter, så jeg kan være der så meget jeg vil :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...