Hop til indhold

Billedtråd juli 2013


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

  • Svar 144
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En dejlig sommer morgen hvor der var overskyet og kølig vind inden solen for alvor kom frem, det nød vi alle:mrgreen:

IMG_0821.jpg

Og så er vi nogle, som mener at alle "klister" planter skal forbydes et hvis sted hen

IMG_0822.jpg

IMG_0819.jpg

Og så fik hun nok af at være ude

IMG_0823.jpg

 

Lige en lille video hvor Cookie graver efter krabber og finder en:lol: Redigeret af msici
Tilføjelse
Link til indlæg
Del på andre sites

Og der er alt for lidt Oluf og Winnie i den:mrgreen:

 

Jeg har sjældent kamera med når jeg går med Vinnie, for jeg ved aldrig hvornår jeg skal bruge begge hænder for at holde hende tilbage fra noget, hun synes skal jages :genert: Men jeg tog det med da jeg var ude med Oluf her til aften. Jeg synes solnedgangen var flot, men han virkede ret uimponeret ;-)

 

8xwx.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, her i huset går vi jo meget ind for diverse lederskabsteorier, hunden skal kende sin plads!

 

 

Mig: "Ej Taiki, det er jo MIN plads! NED!"

 

Taiki: *lægger sig til at sove*

 

 

:hmm:

 

 

[ATTACH=CONFIG]110996[/ATTACH]

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]110997[/ATTACH]

 

 

Åh, han lyder så skøn!! (og lige så egenrådig som Flipsen :mrgreen: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, han lyder så skøn!! (og lige så egenrådig som Flipsen :mrgreen: )

 

Jeg nåede ikke at få billede af det, men da jeg kom hjem fra job i dag, lå han meget forbudt og sov oven på sofabordet. Da jeg sagde "Ned", lagde han sig oven i den tomme, men meget store frugtskål på bordet i stedet for (så lå han jo ikke "rigtigt" på bordet, vel?!).

 

Han var skide sur, da jeg hældte ham ud af skålen, og tøffede fornærmet ind og legede pelshat på min kærestes hoved inde i sengen, for han gad da i hvert fald ikke sige hej til mig, når jeg var dum. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...