Hop til indhold

Ny "Golden"-mor her i forummet


Gæst Anya
 Share

Recommended Posts

Jeg ville bare lige introducere mig selv og vores dejlige Golden Retriever-hvalp, Molly, på 12 uger :lun:

Hun er uden stamtavle, men er helt ægte. Moren var en meget mørk "jagt-Golden" og faderen en helt hvid han, med stamtavle.

Vi (min mand og jeg og vores to børn på fem og syv år) har haft hende siden hun var 8 uger. Inden vi fik hende havde vi "kun" 3 katte, så det er selvfølgelig en omvæltning at få en hund. Men det går bare så godt - og vi er alle sammen så glade for hende :hjerte:

 

Hun er renlig nu - tisser ikke længere indenfor, det kunne hun godt finde på i begyndelsen, men det "store" har hun altid gjort udenfor. Det synes jeg er flot! En sjælden gang kan hun ikke holde sig en arbejdsdag hjemme, men oftest holder hun sig til vi kommer hjem. Er i det store og hele virkelig imponeret over hende - hun klarer at være alene hjemme uden piv, er renlig, sover i sin kurv i bryggerset om natten. Det er flot, synes jeg. Vi går nogle gode ture med hende og leger meget med hende. Hun virker som en sund, glad og veltilpasset hvalp. Hun er god til også at få hvilet igennem dagen.

 

Jeg glæder mig til at følge med herinde og jeg kommer med garanti med nogle spørgsmål til jer, for jeg har allerede nogle ting, jeg godt kunne tænke mig nogle råd omkring :blink:

 

Tak fordi I læste mit indlæg :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak, Anne-Lise :mrgreen:

 

Jeps, jeg skal nok poste en masse billeder :hjerte:

 

Jeg tager lige nogle nye af hende i dag, så lægger jeg dem op. Hun vokser så hurtigt! Det er vildt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære alle sammen

 

Tusind tak for velkomsten :)

 

Molly har lige været ved dyrlægen i dag, 13 uger er hun nu. Hun er blevet vaccineret og vejet - hun vejer 9,3 kg! Store tøs :) Hun er også vokset rigtig meget, synes vi.

 

Her er et nyt billede af vores skønhed :hjerte:

 

molly_12uger.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

hej har du købt hvalp i brande ..vi har nemlig også en golden retriever hvalp på 11 uger og det er alletiders hund..vi købte Freja ved vagn i brande...Mvh tina

 

Hejsa Tina

 

Nej, vi købte Molly i Harndrup her på Fyn :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...