Hop til indhold

August Billedtråd 2013


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

  • Svar 228
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ozzie!!! :sjov::lun: Stort tillykke med hende, hun virker bare som en helt fantastisk sjov, smuk og personlig dame!

 

Og nå ja, tillykke til frk. Ozzie - den sjoveste schæfer :sjov:

 

Stort tillykke til Ozzie:lun:

 

Hvor er i bare søde!!! :kys:

 

Hm, prøver lige igen. Kan heller ikke selv se dem:hmm:

Cookie har fået ny sækkestol, den er go

[ATTACH=CONFIG]111471[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]111472[/ATTACH]

 

 

I går var vi ude og plukke skovbær, det synes Rappenskralden var rigtig lækkert og sjovt og så krydsede en lille bitte frø vores vej

[ATTACH=CONFIG]111473[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]111474[/ATTACH]

 

Haha den er goood den sækkestol!

 

"Der er noget inde på den mark!!! og det skulle jages ud af kommunen hvis jeg kunne komme derover!!"

 

1094699_10151750016604070_906393121_o.jpg

 

 

 

...og ja, her var den, en farlig missekat :mrgreen:

 

1074274_10151750015844070_2016635076_o.jpg

 

Kæmpe kat! Fedt billede med Flips der holder øje med den!

 

Ligger virkelig godt her :slem:

[ATTACH=CONFIG]111487[/ATTACH]

 

 

Suki og prinsessens hund :hjerte:

[ATTACH=CONFIG]111486[/ATTACH]

 

Selvfølgelig kan vi begge være i tasken!

[ATTACH=CONFIG]111488[/ATTACH]

 

Dejlige billeder! Så sødt de begge er i tasken!

 

skønne billeder af ozzie :lun: og alle de andre også :hjerte:

 

Og tusind tak til dig også :kys:

 

Linen er så lang og haven så kort at hun aldrig nåede til at trække i snoren, han tullede bare rundt for sig selv og alma var vildt stolt over at gå tur med Gisser :lol:

 

Den lille diktator gik rundt og kommanderede med ham "kom her gisser, gå med gisser, stop så gisser" og skipper hørte selvfølgelig ikke et ord af det og hun opdagede ikke at han ikke rettede sig efter hende, så alle hyggede sig :lol:

 

Hihi elsker at hun kalder ham Gisser :klap: SÅ sødt at hun luftede ham og at han intet opdagede :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder Tonks :-) Det er vist meget heldigt at du har hundeselskab, når du skal undvære Izzie lidt tid endnu! :mrgreen:

 

hehe ja det er det :mrsgreen: Det gir dog også meget irriterende ekstra arbejde....havde lykkeligt glemt hvor meget tis der var allevegne da izzie var hvalp :genert: Har lige givet dem karantæne på gæsterommet mens jeg vaskede gulv, for der var bare tis ALLE vegne :badr: og jeg skulle egentlig ligge i min seng og pleje mit syge legeme :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Søde, smukke Caia :hjerte:. Godt at se at nogle af billederne blev gode og jeg ikke fik ødelagt det helt i forvirringen over også at skulle holde Tempo. Hvor var det dejligt at se jer igen. Og hundene nød det godt nok også. Tempo er dejlig afslappet nu :blink:
der er flere af dem;-) der var bare en vis lille fyr der pludselig blev sulten:-) det var så hyggeligt at ses igen. De to ved virkelig hvornår der skal arbejdes og hvornår der skal leges. Er meget imponeret over de to skønne hunde:hjerte: caia er også dejlig rolig og glad i låget!
Link til indlæg
Del på andre sites

Endelig virker mit net nogenlunde stabilt, så her er lidt af Kaiser. Se venligst bort fra græsset, det har regnet og tordnet og tordnet og regnet, så jeg har ikke haft en ærlig chance for at slå det. :mrgreen:

 

 

photo.jpg

 

 

Greta og Kaiser rider mod.... nord er det vist.

photo.jpg

 

 

Dårligt lys på mobilbillede. Leah og Kaiser leger indendørs, mens Greta og Chase ser på, hhv. liggende og stående.

photo.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Pga. vores hegn, som jeg ikke anser for sådan helt 200% hundesikkert. Hvis en hund VIRKELIG ville ud, kunne den det sandsynligvist, specielt hvis den kan hoppe højt, eller er en gravehund. Så indtil de føler sig hjemme og helt trygge, holder jeg dem i snor.

Beholder i ham?:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...