Hop til indhold

Beagelou's A....?


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 230
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal finde et tema (film, musik, blomster) eller om jeg skal vælge enkel eller dobbelt navne med A...

 

Helt klart tema :-D Det er da sjovest :-D

Hvad med stjernebilleder, nu du er så vild med stjerner? Eller bliver det måske for mærkelige navne (hvis man vælger de latinske navne)?

 

Elvis' kuld var sange. En af dem var en Elvis Prestley sang, men da vi spurgte om vi måtte "få" det navn, fordi det kunne være lidt sejt, når han nu skulle hedde Elvis i det daglige, havde de desværre nået at registerere en af dem som en tæve, så han blev en Joe Cocker sang i stedet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt klart tema :-D Det er da sjovest :-D

Hvad med stjernebilleder, nu du er så vild med stjerner? Eller bliver det måske for mærkelige navne (hvis man vælger de latinske navne)?

 

Elvis' kuld var sange. En af dem var en Elvis Prestley sang, men da vi spurgte om vi måtte "få" det navn, fordi det kunne være lidt sejt, når han nu skulle hedde Elvis i det daglige, havde de desværre nået at registerere en af dem som en tæve, så han blev en Joe Cocker sang i stedet :mrgreen:

 

Ja det var måske en mulighed :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvom Beagelou's August, Beagelou's Alma, Beagelou's Vito m.fl lyder helt genialt :klap: Så tror jeg dog jeg tager MissMilla's idé og bruger stjernenavne :klap:

 

Har lige siddet og kigget lidt og der er vist rigeligt at vælge imellem!

 

Så mangler vi bare at der er hvalpe...

 

Nej nej det var jo beagelous amazing Alma osv! Meget bedre end stjernetegn :mrgreen:

 

Ej super ide og håber så meget på gevinst :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor fantastisk :) Tillykke.

Hvor mange mon hun så gemmer på?

 

Ja det finder vi ud af d.7/10 - der skal hun røntgen fotograferes.

 

Men vi så 5 fostre i dag. Man må bare ikke tage det antal for alvorligt, det kan ændre sig mange gange. Hendes blære var også meget fyldt, så det er svært at vide om der ligger en eller flere og gemmer sig bag den.

Link til indlæg
Del på andre sites

HURRAAAA...!!! :banan: :banan: :banan:

 

Hvordan foregik scanningen? Og kunne dyrlægen se hvor mange hvalpe der er, eller er det for tidligt? :genert:

 

Det var fuldstændig som da jeg var gravid - næsten :)

 

Willa blev lagt på ryggen i sådan en formstøbt dimmer. Og så blev hun barberet lidt på maven (det blev jeg altså ikke), fik koldt gelé på og så scannede dyrlægen.

Hun scannede først den ene side og så den anden. Og vi så 5 fostre, som skrevet :) Der var hjerteblink ved de 4, men den 5. har sikkert også været i live, dog nok lagt anderledes. Det tager jeg ikke så tungt lige nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil du selv beholde en hvalp? :-)

 

Det er ikke planen. Det var det oprindeligt, men det er vi lige gået fra. Skulle der dog kommen super fin tæve og ligeledes superfin han og jeg ikke lige har de rigtige købere til dem så bliver de holdt tilbage.

 

Jeg håber lidt at en af mine kursister vil købe en. Og hun skal i så fald have den smukkeste af drengene...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...