Hop til indhold

Poseløs støvsuger


Amocca
 Share

Recommended Posts

Min støvsuger er afgået ved døden, sikkert pga mængden af hundehår den har skullet håndtere i de sidste 5 år.

 

Jeg tænker, at en poseløs er vejen frem, så man slipper for de dyre poser, der fyldes på et øjeblik. Men for hede hule helvede jeg synes de er dyre!

 

så faldt jeg over noget restsalg i Netto, hvor de havde en poseløs støvsuger til 299. Den var fra Melissa, som jeg jo godt ved er skrammel elektronik. Men kan den støvsuge?

 

eller skal jeg vitterligt ud i flere tusinde kroner for en støvsuger?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Vi købte en electrolux twinclean støvsuger for cirka 3 år siden - dengang kostede den over 4000 kr. Det er simpel hen den bedste støvsuger jeg har ejet - den støvsuger også sine egne filtre er poseløs og "posen" (beholderen kan nemt rensgøres.

I dag kan man vist ikke få den type støvsuger mere men en nyere model som koster omkring 2000 kr. så de er faldet rigtig meget i pris.

Hellere købe noget ordentlig og så have støvsugeren i flere år.

Link til indlæg
Del på andre sites

http://www.renthjem.dk/dyson-stoevsugere/174-dyson-dc37-animal-turbine.html

 

Jeg har ovennævnte, og jo den er måske lidt dyr men jeg synes personligt den er god. Ingen poser - suger godt - og tager mange hundehår med sig på farten ;-)

Men tror der er lige så mange meninger om støvsuger som om hundefoder ;-)

Min næste støvsuger bliver også en DYSON :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte en semi billig poseløs Hoover støvsuger i Bilka, tror den kostede 700 på tilbud. Det måtte skiftes ud efter et halvt år med golden retriever, og larmede sindssygt meget. Har siden ladet mig fortælle, at pris og kvalitet hænger ret godt sammen ift. den slags støvsugere, og at man får en super god maskine hvis man køber en af de dyrere modeller, f.eks. Dyson.

Vi har nu en Elektrolux pose støvsuger, som jeg elsker!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har både en poseløs og en alm. støvsuger til poser. Men jeg sværger til min gamle Vivo Major, som jeg købte i Kvickly for 10 år siden, til den nette sum af 299 kr. Den kar kørt upåklageligt, lige siden og har endda overlevet byggestøv a mas og jo vist er poserne lidt pebret i pris, men jeg føler tilgengæld, at der bliver gjort ordentligt rent, når jeg bruger den.

Den poseløse er fra Harald Nyborg til 500 kr, men synes ikke, at den suger ordentligt. Men de har også andre støvsugere, både med og uden poser.

 

http://www.harald-nyborg.dk/52100/

Link til indlæg
Del på andre sites

Dyson, ikke animalvarianten. Den kendte jeg ikke til dengang. Den er 7 år gammel og lever i bedste velgående. Jeg kan ikke tage mundstykket af selv dog (det er for stramt) Den er nem at bruge, om end man lige skal blive vant til, at den ikke suger sig fast som en Miele. Nem at tømme, man skal huske at rense og vaske filteret engang imellem. Jeg pruttede prisen ret langt ned...i Punkt 1, tror jeg det var.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle jeres svar.

 

Kan ligesom godt høre, at Dyson er "the way to go"... Var lettere desperat efterhånden, da min støvsuger ikke har virket i et par uger! Så vi havde efterhånden væg-til-væg tæppe af hundehår. Så har umiddelbart købt en billig model nede i Aldi. Den ser umiddelbart ud til at virke fint. Nu må vi se hvor længe den holder og så evt. købe en dyrere og bedre model senere.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...