Hop til indhold

Agilitykonkurrencer vinter / forår 2013-14


Amocca
 Share

Recommended Posts

Vi har fået mail fra DGI vedr manglende Johna i programmet. Der var sket en fejl og vi var åbenbart ikke de eneste. De retter den nu, men det betyder så, at der ikke er bestilt medaljer og præmier til begynder mellemklassen... Ikke at jeg tror at Johnsen kan komme igennem, men det er da lidt trist hvis der er en anden begynderhund der kan....

 

men det kan jo være vi er den eneste i klassen - og selvom jeg har skrevet tilbage at det er ok, så mener jeg det egentlig ikke ;-) Hvis Johnatrunten skulle komme igennem, så synes jeg det er helt vildt snyd hvis hun ikke får en medalje :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi har fået mail fra DGI vedr manglende Johna i programmet. Der var sket en fejl og vi var åbenbart ikke de eneste. De retter den nu, men det betyder så, at der ikke er bestilt medaljer og præmier til begynder mellemklassen... Ikke at jeg tror at Johnsen kan komme igennem, men det er da lidt trist hvis der er en anden begynderhund der kan....

 

men det kan jo være vi er den eneste i klassen - og selvom jeg har skrevet tilbage at det er ok, så mener jeg det egentlig ikke ;-) Hvis Johnatrunten skulle komme igennem, så synes jeg det er helt vildt snyd hvis hun ikke får en medalje :lol:

 

SELVFØLGELIG skal hun da have sit bling!

Ej bare ikke ok overhoved :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har fået mail fra DGI vedr manglende Johna i programmet. Der var sket en fejl og vi var åbenbart ikke de eneste. De retter den nu, men det betyder så, at der ikke er bestilt medaljer og præmier til begynder mellemklassen... Ikke at jeg tror at Johnsen kan komme igennem, men det er da lidt trist hvis der er en anden begynderhund der kan....

 

men det kan jo være vi er den eneste i klassen - og selvom jeg har skrevet tilbage at det er ok, så mener jeg det egentlig ikke ;-) Hvis Johnatrunten skulle komme igennem, så synes jeg det er helt vildt snyd hvis hun ikke får en medalje :lol:

 

Vi kommer også:banan: Dog skal René og Mingus ikke løbe :(

 

Jeg har næsten fortrudt lidt, frygter at slalom er med i Begynder. Og den er vi altså ikke klar til endnu. Men så må vi løbe forbi eller noget.

Skal Karla løbe?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer også:banan: Dog skal René og Mingus ikke løbe :(

 

Jeg har næsten fortrudt lidt, frygter at slalom er med i Begynder. Og den er vi altså ikke klar til endnu. Men så må vi løbe forbi eller noget.

Skal Karla løbe?

 

Karla er meldt til, men det kan godt være, at jeg trækker hende og kun går rally med hende... det afgør jeg på dagen

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi plejer at have fællesstreaming på storskærm ude ved Sanne... Men har ikke lige hørt noget endnu. Det burde vi vel egentlig "vores" Julie er jo med

Næ næ du - hun er altså vores Julie!!! :lol:

 

Overvejer rigtig meget at købe, har jo fri en uge fra nu af... :5up: Har set de danske store på halvdårlige videos på FB, det kunne godt nok være sjovt at se dem i lidt bedre - for det går jeg da ud fra at streamingen er..?

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ næ du - hun er altså vores Julie!!! :lol:

 

Overvejer rigtig meget at købe, har jo fri en uge fra nu af... :5up: Har set de danske store på halvdårlige videos på FB, det kunne godt nok være sjovt at se dem i lidt bedre - for det går jeg da ud fra at streamingen er..?

 

Nope :mrgreen: hun har været vores Julie siden2011, se selv: Sannes DM hold 2011.

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Shiiiiit!!! Har siddet og fulgt VM, hvor resultaterne blev livestreamet (nej, fik sgu aldrig købt livestreamingen...) - og bare dét var jo helt vildt spændende!!! Jeg krydsede fingrene helt vildt for at Jennys førsteplads skulle holde hele vejen, men så kom Lisa Frick... :lol: Kan forstå på kommentarerne at både Jenny og Lisa har løbet superløb, håber der kommer videos på nettet. Krydsede også helt vildt meget for de danske, især for Rene og Cash selvfølgelig, og de løb vist også supergodt. Regner med at de danske løb kommer op, men det kunne nu ha' været sjovt at se dem i bedre kvalitet. Fortryder en lille bitte smule at jeg ikke købte streaming, nu jeg alligevel havde fri...

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Dexter målt :-D

 

Ved ikke helt hvad jeg skal mene om Sallys dag.. hun var bare ikke "på" på. Hendes første løb var ellers faktisk hæderligt, hun missede slalomindgangen, men løb ellers var det ok flydende og 8 sekunder under banetiden. Derefter var der 4 timer til vores agilityløb, og selvom hun hvilede nogenlunde i bilen, var hun bare for træt, og jeg kvajede hendes tunnelindgang, og igen missede hun en slalomindgang. Der var ikke noget "go" i hende den tur rundt, og jeg bliver ærligt talt i tvivl om jeg overhovedet skal blive ved med hende? Føler mig lidt som Camilse, for hun er jo meldt allerede næste weekend igen :lol:

Har en enetime torsdag, så taler det lige igennem med min træner.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det var bare sådan nogle fine spurtebaner vi havde i begynderklassen idag. Og se hvor min lille hund hygger sig :lun:

Johna AG

[video=youtube_share;GbeR5bzc8Ik]

 

Johna spring - en skam det ikke var det andet springløb, for der løb hun faktisk endnu hurtigere og smed knap så mange af springene... Starten var noget vanskelig når man skal løbestarte sammen med hunden :lol:

[video=youtube_share;Pi4DvXmHzQs]

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var bare sådan nogle fine spurtebaner vi havde i begynderklassen idag. Og se hvor min lille hund hygger sig :lun:

Johna AG

[video=youtube_share;GbeR5bzc8Ik]

 

Johna spring - en skam det ikke var det andet springløb, for der løb hun faktisk endnu hurtigere og smed knap så mange af springene... Starten var noget vanskelig når man skal løbestarte sammen med hunden :lol:

[video=youtube_share;Pi4DvXmHzQs]

 

Det ser da mega sejt ud! Hun ser så glad ud :lun: Og sikke du hepper - fantastisk :banan:

 

TILLYKKE med de flotte disk ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Dexter målt :-D

 

Ved ikke helt hvad jeg skal mene om Sallys dag.. hun var bare ikke "på" på. Hendes første løb var ellers faktisk hæderligt, hun missede slalomindgangen, men løb ellers var det ok flydende og 8 sekunder under banetiden. Derefter var der 4 timer til vores agilityløb, og selvom hun hvilede nogenlunde i bilen, var hun bare for træt, og jeg kvajede hendes tunnelindgang, og igen missede hun en slalomindgang. Der var ikke noget "go" i hende den tur rundt, og jeg bliver ærligt talt i tvivl om jeg overhovedet skal blive ved med hende? Føler mig lidt som Camilse, for hun er jo meldt allerede næste weekend igen :lol:

Har en enetime torsdag, så taler det lige igennem med min træner.

 

Tillykke med første løb!

 

Hvorfor tænker du sådan? Har du haft andre lignende oplevelser med hende til andre stævner eller træning?

Et dårligt stævne synes jeg bestemt ikke skal få en til at tænke man skal stoppe :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var bare sådan nogle fine spurtebaner vi havde i begynderklassen idag. Og se hvor min lille hund hygger sig :lun:

Johna AG

[video=youtube_share;GbeR5bzc8Ik]

 

Johna spring - en skam det ikke var det andet springløb, for der løb hun faktisk endnu hurtigere og smed knap så mange af springene... Starten var noget vanskelig når man skal løbestarte sammen med hunden :lol:

[video=youtube_share;Pi4DvXmHzQs]

Hold da op - der er sgida kommet knald på!! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med første løb!

 

Hvorfor tænker du sådan? Har du haft andre lignende oplevelser med hende til andre stævner eller træning?

Et dårligt stævne synes jeg bestemt ikke skal få en til at tænke man skal stoppe :genert:

hun har holdt pause i halvandet år fra konkurrencer, netop fordi det ikke rigtig fungerede for hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...