Hop til indhold

Hjælp til navn med D


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

  • Svar 73
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ditto

Dini

Delilah

Dania

Dione

 

Daffodil

Dagny

Donya

Daimi

Daisy

 

Daiwa

Dianna

Dilay (til hunden der altid kommer for sent :mrgreen:)

Daria

Dee

 

Det hed min første hund, min coton... :lun: Det er et firma der laver fiskegrej! :lol: Og først efter ret lang tid opdagede jeg at navnet lå alt for tæt på "nej"... :stupid:

 

Hvis der skal være en rigtig god i-lyd i navnet, så er Dee dee jo et godt forslag. Duddi vil for mig altid være en hanhund... Disa synes jeg er rigtig sødt. Men hvis vi skal stemme om det, stemmer jeg nok på Dildo! :5up: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun kunne også hedde Donna... Så har I muligheden for bare at kalde på BellaDonna :mrgreen:

 

:mrgreen:

 

Dikte (Prinsesse Benedikte) når det nu ER en prinsesse?

 

Navnet blev lissom bare ødelagt da hende Århus-forfatteren brugte det til sin hovedperson. Bryder mig overhovedet slet ikke om hverken karakteren eller forfatteren:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dora!

 

dora dora dora the explorer. TAr' på eventyr helt uden tårer....:lol:

 

 

Altså, det ER jo mandens hund, så han skal selvfølgelig bestemme (en lille smule:mrgreen:)

 

Jeg hælder selv mest til Duddi eller Doris:lun:

 

Jeg synes Dutte....også kaldet Dutten.

 

men når der skal være i i, så må det være Duddi :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

SKAL den død og pine hedde noget med D? Synes det sætter sine begrænsninger. Kan den ikke bare på papiret hedde noget med D og så noget andet til dagligt, hvis i ikke kan finde et D navn ??

 

Hvad med Diva Donna ?? Så har den to navne, så kan i veksle, når den ikke lystre på det ene :lol:

 

 

Skal det være mere kreativt, forslår jeg Dóttla, det udtales som det står og det er islandsk og betyder Lille datter. På islandsk ville man udtale ó lidt blidt og med lidt U lyd, ala ou, men på dansk er det bare hårdt og kontant Dottla.

Link til indlæg
Del på andre sites

SKAL den død og pine hedde noget med D? Synes det sætter sine begrænsninger. Kan den ikke bare på papiret hedde noget med D og så noget andet til dagligt, hvis i ikke kan finde et D navn ??

 

Hvad med Diva Donna ?? Så har den to navne, så kan i veksle, når den ikke lystre på det ene :lol:

 

 

Skal det være mere kreativt, forslår jeg Dóttla, det udtales som det står og det er islandsk og betyder Lille datter. På islandsk ville man udtale ó lidt blidt og med lidt U lyd, ala ou, men på dansk er det bare hårdt og kontant Dottla.

 

stella he he tænkte det samme :lol: Anne for sørgen drop det med det skal starte på d :klap:lev livet ha ha ha pis er totalt ovre træt :genert: Men det rigtigt at det begrænser det jo en del . men det dumme d he he

 

Hun SKAL hedde noget med D, punktum. Lidt som du, Stella, er begrænset af islandske navne:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun SKAL hedde noget med D, punktum. Lidt som du, Stella, er begrænset af islandske navne:vedikke:

 

Åhh, Anne altså...du er godt nok en hård kvinde :lol:

 

Nå, men her får du nogle afrikanske navne :

 

Daia = evig glæde

Dassin = Tidligere dronning

Dumi = inspiration

...og så lige et lille enkelt et, der begynder med B = Bikita = velsignet eller lykkelig kvinde

 

Der er så mange flotte og særprægede afrikanske navne, så du får også lige et link, altså bare just in case, ik :blink: :engel: :http://www.navne-betydning.com/c/Afrikanske%20navne/f/2

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh, Anne altså...du er godt nok en hård kvinde :lol:

 

Nå, men her får du nogle afrikanske navne :

 

Daia = evig glæde

Dassin = Tidligere dronning

Dumi = inspiration

...og så lige et lille enkelt et, der begynder med B = Bikita = velsignet eller lykkelig kvinde

 

Der er så mange flotte og særprægede afrikanske navne, så du får også lige et link, altså bare just in case, ik :blink: :engel: :http://www.navne-betydning.com/c/Afrikanske%20navne/f/2

 

Dumi:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...