Hop til indhold

Anbefal en fys


Therese
 Share

Recommended Posts

Siri nævner i Bobos slanketråd, at det måske kunne være en meget god ide at lade en fys kigge på ham, så han ikke får skader, hvis han skal til at være lidt mere aktiv. Jeg er ikke afvisende overfor ideen og har derfor ledt, ledt og ledt lidt mere uden at kunne finde en. Aner ikke hvor de gemmer sig, men hvis nogen af jer har prøvet en god en, må de meget gerne smide et link :engel:

 

Det må gerne være i Randers, men det behøver det ikke være. Bare jeg ikke skal køre flere timer for at komme dertil :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med det her: http://www.moonsisters.dk/Hundemassage/ ?

 

Mener det er det sted flere har gode erfaringer med :-)

Jo, måske :hmm: Men er han ikke kiropraktor? Er det ikke mere hvis man vil have hunden tjekket igennem for skævheder og sådan noget? Jeg vil jo gerne have hjælp til at finde ud af hvordan jeg bedst kan dyrker mere motion med Bobo :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, så må jeg jo prøve Christian :5up:

 

Og ja, han halter ikke mere. Ellers ville jeg ikke engang overveje at motionere mere med ham. Jeg vil bare gerne have en til at kigge på ham og tjekke ham igennem, inden jeg går i gang med alt muligt, så han ikke bliver halt igen. Han virker desuden låst i den ene side og går engang imellem på to spor, så et eller andet skal nok rettes. Så det er sådan set bare derfor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også kun anbefale Hembo! Han har i øvrigt lige her i slutningen af 2013 taget en fys-overbygning (eller er ihvertfald igang). Gætter på at ham i meget utvetydige vendinger vil kommentere Bobos vægt, og anbefale walker. Han synes Bella bør tabe ca. 2 kg, og jeg synes hun er et fugleskræmsel hvis hun vejer 34 kg:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også kun anbefale Hembo! Han har i øvrigt lige her i slutningen af 2013 taget en fys-overbygning (eller er ihvertfald igang). Gætter på at ham i meget utvetydige vendinger vil kommentere Bobos vægt, og anbefale walker. Han synes Bella bør tabe ca. 2 kg, og jeg synes hun er et fugleskræmsel hvis hun vejer 34 kg:shock:

Ja, det vil han garanteret. Bliver sgu træt bare ved tanken, det er godt nok træls at blive ved med få kommentarer og/eller kritik for den hunds vægt. Men ja, hvad man ikke gør for sin hund... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det vil han garanteret. Bliver sgu træt bare ved tanken, det er godt nok træls at blive ved med få kommentarer og/eller kritik for den hunds vægt. Men ja, hvad man ikke gør for sin hund... :blink:

 

 

christian er heldigvis god til at sige det på en humorristisk måde;) Og hvis du kommer der med det dagsorden at du selv lægger ud med at han er på kur og derfor skal motionere mere, så kan han jo kun bakke op;)

 

I et dkk blad tror jeg det var, var der en artikkel om en clumber spaniel der skiftede ejer , var ekstremt overvægtig og som gik ude ved christian, der var mange gode tips i..

Link til indlæg
Del på andre sites

christian er heldigvis god til at sige det på en humorristisk måde;) Og hvis du kommer der med det dagsorden at du selv lægger ud med at han er på kur og derfor skal motionere mere, så kan han jo kun bakke op;)

 

I et dkk blad tror jeg det var, var der en artikkel om en clumber spaniel der skiftede ejer , var ekstremt overvægtig og som gik ude ved christian, der var mange gode tips i..

Okay, læste bare "utvetydige vendiger" som noget ret negativt og det synes jeg ikke lige jeg orkede mere af ;-)

 

Jeg vil prøve at se om jeg har det blad, men det siger mig ikke lige så meget :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, læste bare "utvetydige vendiger" som noget ret negativt og det synes jeg ikke lige jeg orkede mere af ;-)

 

Jeg vil prøve at se om jeg har det blad, men det siger mig ikke lige så meget :-)

 

Det kan jeg godt forstå. Men han plejer at være typen som siger sådan noget med at, "jeg synes din hund lider en anelse af overskudsernæring;)"

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, læste bare "utvetydige vendiger" som noget ret negativt og det synes jeg ikke lige jeg orkede mere af ;-)

 

Jeg vil prøve at se om jeg har det blad, men det siger mig ikke lige så meget :-)

 

Næh, han slår dig nok ikke i hovedet, men han vil nok ikke undlade at kommentere hvis han mener at det giver belastningssmerter og hæmmer ham. Men det er jo også hans job:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh, han slår dig nok ikke i hovedet, men han vil nok ikke undlade at kommentere hvis han mener at det giver belastningssmerter og hæmmer ham. Men det er jo også hans job:vedikke:

Men har jeg da skrevet, at han ikke må kommentere og give gode råd? For jeg tror da ikke, at det lige var det jeg skrev :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg godt forstå. Men han plejer at være typen som siger sådan noget med at, "jeg synes din hund lider en anelse af overskudsernæring;)"

:lol:

Han er ikke kiropraktor men er faktisk rigtig dygtig til netop det I hat brug for! Når han har været skadet før så tror jeg det ville være super med hjælp til at planlægge træningen!
Nå, jeg troede han var kiropraktor? Det synes jeg altid jeg hører folk sige, når de nævner ham nemlig.

 

Men altså, det er jo også ligemeget hvad han er, hvis han bare kan hjælpe :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Men har jeg da skrevet, at han ikke må kommentere og give gode råd? For jeg tror da ikke, at det lige var det jeg skrev :blink:

 

Næh, men du skriver dette:

 

Okay, læste bare "utvetydige vendiger" som noget ret negativt og det synes jeg ikke lige jeg orkede mere af ;-)

 

Men se det som en mulighed i stedet. Han ved faktisk noget om de ting, også fodring og slankekure. Og noget kunne jo godt tyde på at i kunne have brug for lidt hjælp i den henseende.

 

Jeg synes jo det er fedt når man dukker op ude hos Christian, og han finder et eller andet, som virker helt uoverskueligt at rette op på. Men han holder én til ilden, og så roser han HELT vildt når der er fremskridt. Og når målet er nået, kan man se på ham at han er vildt glad på ens vegne:-)

 

Da Bella havde været syg, havde hun mistet stort set alle muskler på bagparten. Jeg troede seriøst aldrig at hun ville komme i form igen, og slet ikke når hun skulle genoptrænes i den periode hvor manden var udsendt. Men da hun 3 mdr. senere var til kontrol, var der ingen grænser for de rosende ord (måske smører han lidt tykt på nogele gange, men det virker:lol:).

 

Det kunne dog være at du skulle undersøge om der er en waterwalker i Randers. Mere så du ikke skal ligge og køre til Hinnerup 2-3 gange om ugen, hvis det er det han foreslår.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal ikke gøre mig klog på det. Han markedsfører sig udelukkende som massør:vedikke:

 

Ved ikke noget om, hvordan han markedsfører sig. Jeg har det bare generelt anstrengt med at en ikke-uddannet skal udøve kiropraktik. I mine øjne er kiropraktik for uddannede kiropraktorer. Hvilket nok også er grunden til at jeg tager til uddannede kiropraktorer med mine hunde :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...