Hop til indhold

Rally konkurrencetråden 2014


Rams
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Svar 364
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå, men så kan vi da også melde ind her, efter en tur til Fyn i dag.

 

Kan virkelig anbefale stævnet i Årslev - Det er mega hyggeligt med mange boder og fine forhold.

Det var så fint som de havde fået placeret banerne og der var en masse godt hundearbejde at kigge på.

 

Kom tidligt, for at nå at lufte hundene godt af.

Yoda var bare et hormonelt møgdyr. Hold nu kæft han var slem, har ikke oplevet ham SÅ umulig før. Han lavede virkelig ikke andet end at pive, sende score blikke til damerne, snuse, slikke på tisse-pletter og pive noget mere.

Han var helt udenfor pædagogisk rækkevidde :roll:

 

Så fik lidt coaching af en bekendt og vi blev enige om, at succes kriteriet var, at han ikke satte sig ned og skreg efter damerne på sidelinjen :mrgreen:

Hun er ellers et af de mest optimistiske og positive mennesker jeg kender og plejer at have den indstilling, at det da nok skal gå - Men efter hun havde set ham, såeee.... :blink:

 

Hun holdt ham mens jeg gik bane, da vi skulle først på.

Opvarmning bestod af et par blikke på mig, hvorefter snuden røg i jorden igen :stupid:

 

 

Så var fuldstændig paf, da han pludselig tændte i samme øjeblik vi gik over ringbåndet og gjorde klar.

Han gik simpelthen så fint, var på, hørte efter og lukkede alt andet ude - Han synes det var super sjovt og lavede også et Yotada hop efter "hund snur rundt" fordi det var sjaaaaawt!! :scared:

Det var sådan en fornøjelse og jeg var så forpustet efter den bane, fordi jeg næsten ikke nåede at trække vejret, fordi jeg var så befippet over han gik så godt. :lun:

I samme øjeblik jeg var færdig med at belønne, så gik han tilbage til at være et hormonelt møgdyr igen :sjov:

Utroligt som han kan tænde og slukke på den måde - Han gør det til træning, men har ikke set det SÅ udpræget i en konkurrence før og havde ikke forstillet mig, at det ville ske i en rally konkurrence, eftersom vi jo ikke rigtig træner rally og han dermed ikke har et helt klart billede af hvordan man arbejder på en rallybane :vedikke:

 

 

Kaia var Kaia når hun er allerbedst. :lun:

Hold da op, hvor var hun bare en fornøjelse at gå med. På, glad og logrende, hele banen rundt. Hun havde en enkelt langsom sit, fordi jeg lavede rod i mine signaler, men ellers så var hun bare så fin, så fin, så fin :lun:

Det var bare super sjovt at gå banen med hende, selvom det ikke var en bane der lå til højrebenet for os.

Hun kan bedst lide stationære øvelser, eller øvelser hvor der sker lidt og de lange stræk hvor hun bare skal gå pænt og alle de der kegler, det gider hun normalt ikke - Men i dag synes hun det var sjovt!

Det er sådan en fornøjelse at gå med min skønne tæppetisser, når hun er så glad, for det smitter helt vildt at se de der store strålende brune øjne og den glade hale :hjerte:

 

Så vi endte som 2 og 3 vinder, efter Yodas mega seje bror, som fik 100 point.

Både Yoda og Kaia fik 99 point og jeg er i tvivl om hvem der vandt på tid - Tror faktisk det var Kaia, selvom det undre mig hvis jeg hørte rigtigt :hmm:

 

Så det var absolut værd at køre til Fyn efter :klap:

 

 

DSC_0209.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, men så kan vi da også melde ind her, efter en tur til Fyn i dag.

 

Kan virkelig anbefale stævnet i Årslev - Det er mega hyggeligt med mange boder og fine forhold.

Det var så fint som de havde fået placeret banerne og der var en masse godt hundearbejde at kigge på.

 

Kom tidligt, for at nå at lufte hundene godt af.

Yoda var bare et hormonelt møgdyr. Hold nu kæft han var slem, har ikke oplevet ham SÅ umulig før. Han lavede virkelig ikke andet end at pive, sende score blikke til damerne, snuse, slikke på tisse-pletter og pive noget mere.

Han var helt udenfor pædagogisk rækkevidde :roll:

 

Så fik lidt coaching af en bekendt og vi blev enige om, at succes kriteriet var, at han ikke satte sig ned og skreg efter damerne på sidelinjen :mrgreen:

Hun er ellers et af de mest optimistiske og positive mennesker jeg kender og plejer at have den indstilling, at det da nok skal gå - Men efter hun havde set ham, såeee.... :blink:

 

Hun holdt ham mens jeg gik bane, da vi skulle først på.

Opvarmning bestod af et par blikke på mig, hvorefter snuden røg i jorden igen :stupid:

 

 

Så var fuldstændig paf, da han pludselig tændte i samme øjeblik vi gik over ringbåndet og gjorde klar.

Han gik simpelthen så fint, var på, hørte efter og lukkede alt andet ude - Han synes det var super sjovt og lavede også et Yotada hop efter "hund snur rundt" fordi det var sjaaaaawt!! :scared:

Det var sådan en fornøjelse og jeg var så forpustet efter den bane, fordi jeg næsten ikke nåede at trække vejret, fordi jeg var så befippet over han gik så godt. :lun:

I samme øjeblik jeg var færdig med at belønne, så gik han tilbage til at være et hormonelt møgdyr igen :sjov:

Utroligt som han kan tænde og slukke på den måde - Han gør det til træning, men har ikke set det SÅ udpræget i en konkurrence før og havde ikke forstillet mig, at det ville ske i en rally konkurrence, eftersom vi jo ikke rigtig træner rally og han dermed ikke har et helt klart billede af hvordan man arbejder på en rallybane :vedikke:

 

 

Kaia var Kaia når hun er allerbedst. :lun:

Hold da op, hvor var hun bare en fornøjelse at gå med. På, glad og logrende, hele banen rundt. Hun havde en enkelt langsom sit, fordi jeg lavede rod i mine signaler, men ellers så var hun bare så fin, så fin, så fin :lun:

Det var bare super sjovt at gå banen med hende, selvom det ikke var en bane der lå til højrebenet for os.

Hun kan bedst lide stationære øvelser, eller øvelser hvor der sker lidt og de lange stræk hvor hun bare skal gå pænt og alle de der kegler, det gider hun normalt ikke - Men i dag synes hun det var sjovt!

Det er sådan en fornøjelse at gå med min skønne tæppetisser, når hun er så glad, for det smitter helt vildt at se de der store strålende brune øjne og den glade hale :hjerte:

 

Så vi endte som 2 og 3 vinder, efter Yodas mega seje bror, som fik 100 point.

Både Yoda og Kaia fik 99 point og jeg er i tvivl om hvem der vandt på tid - Tror faktisk det var Kaia, selvom det undre mig hvis jeg hørte rigtigt :hmm:

 

Så det var absolut værd at køre til Fyn efter :klap:

 

 

[ATTACH=CONFIG]118729[/ATTACH]

 

Jamen, tillykke med resultatet, og vel også en sikker billet til dem begge til DM? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, tillykke med resultatet, og vel også en sikker billet til dem begge til DM? :slem:

 

Takker :mrgreen:

Tror desværre ikke der er noget der hedder en sikker billet til DM, ud over 100 point.

Aner ikke hvad point der plejer at være nok til udtagelse, må indrømme at det ikke er noget jeg har sat mig ind i, da det ikke har været et mål at komme med til DM :genert:

Så det må tiden vise - Men ingen tvivl om, at 2 x 99 point jo ikke er et dårligt udgangspunkt og vi siger da ikke nej, hvis vi bliver inviteret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mener den var på 96 sidste år.

 

Jeg jeg har satset lidt, der er kun en kredskonkurrence jeg kan komme med til, det er her d. 16/5. Det er så dobbeltstævne. Desværre så burde hun være gået i løb for to uger siden, så med mit held sker det jo nok i løbet af ugen :genert: Og hun er, for at sige det mildt, en pissebelastende og uforudsigelig møgkælling når hun er i løb. Det eneste positive er at alle der bare så meget som har tænkt på at røre en hanhund er hendes bedstevenner, og så er det ikke længere nødvendigt at skrige når de vil klappe hende :roll:

 

Nå, sker det, eller også sker det ikke... Hun er sgu nok ligeglad i sidste ende. Hun får en togtur+bustur og en hyggelig dag sammen med mig, og så er lykken vist gjort for min lille gimpe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, men så kan vi da også melde ind her, efter en tur til Fyn i dag.

 

Kan virkelig anbefale stævnet i Årslev - Det er mega hyggeligt med mange boder og fine forhold.

Det var så fint som de havde fået placeret banerne og der var en masse godt hundearbejde at kigge på.

 

Kom tidligt, for at nå at lufte hundene godt af.

Yoda var bare et hormonelt møgdyr. Hold nu kæft han var slem, har ikke oplevet ham SÅ umulig før. Han lavede virkelig ikke andet end at pive, sende score blikke til damerne, snuse, slikke på tisse-pletter og pive noget mere.

Han var helt udenfor pædagogisk rækkevidde :roll:

 

Så fik lidt coaching af en bekendt og vi blev enige om, at succes kriteriet var, at han ikke satte sig ned og skreg efter damerne på sidelinjen :mrgreen:

Hun er ellers et af de mest optimistiske og positive mennesker jeg kender og plejer at have den indstilling, at det da nok skal gå - Men efter hun havde set ham, såeee.... :blink:

 

Hun holdt ham mens jeg gik bane, da vi skulle først på.

Opvarmning bestod af et par blikke på mig, hvorefter snuden røg i jorden igen :stupid:

 

 

Så var fuldstændig paf, da han pludselig tændte i samme øjeblik vi gik over ringbåndet og gjorde klar.

Han gik simpelthen så fint, var på, hørte efter og lukkede alt andet ude - Han synes det var super sjovt og lavede også et Yotada hop efter "hund snur rundt" fordi det var sjaaaaawt!! :scared:

Det var sådan en fornøjelse og jeg var så forpustet efter den bane, fordi jeg næsten ikke nåede at trække vejret, fordi jeg var så befippet over han gik så godt. :lun:

I samme øjeblik jeg var færdig med at belønne, så gik han tilbage til at være et hormonelt møgdyr igen :sjov:

Utroligt som han kan tænde og slukke på den måde - Han gør det til træning, men har ikke set det SÅ udpræget i en konkurrence før og havde ikke forstillet mig, at det ville ske i en rally konkurrence, eftersom vi jo ikke rigtig træner rally og han dermed ikke har et helt klart billede af hvordan man arbejder på en rallybane :vedikke:

 

 

Kaia var Kaia når hun er allerbedst. :lun:

Hold da op, hvor var hun bare en fornøjelse at gå med. På, glad og logrende, hele banen rundt. Hun havde en enkelt langsom sit, fordi jeg lavede rod i mine signaler, men ellers så var hun bare så fin, så fin, så fin :lun:

Det var bare super sjovt at gå banen med hende, selvom det ikke var en bane der lå til højrebenet for os.

Hun kan bedst lide stationære øvelser, eller øvelser hvor der sker lidt og de lange stræk hvor hun bare skal gå pænt og alle de der kegler, det gider hun normalt ikke - Men i dag synes hun det var sjovt!

Det er sådan en fornøjelse at gå med min skønne tæppetisser, når hun er så glad, for det smitter helt vildt at se de der store strålende brune øjne og den glade hale :hjerte:

 

Så vi endte som 2 og 3 vinder, efter Yodas mega seje bror, som fik 100 point.

Både Yoda og Kaia fik 99 point og jeg er i tvivl om hvem der vandt på tid - Tror faktisk det var Kaia, selvom det undre mig hvis jeg hørte rigtigt :hmm:

 

Så det var absolut værd at køre til Fyn efter :klap:

 

 

[ATTACH=CONFIG]118729[/ATTACH]

 

ok, du har gjort mit hjerte en lille smule lettere :lol: der er jo en risiko for at jeg evt. kunne ende med en hanhund denne gang og det du beskriver her uden for banen er mit mareridt :lol: men så længe de kan skelne, så er det ok! Karla var jo nøjagtig ligesådan når hun var højløbsk, skreg efter hanhunde og hang ude i snoren, men når vi krydsede ringbåndet, så skal der arbejdes! Så glad for at høre, at drengehunde også kan lave den distinktion :lol:

 

og tillykke med dine superseje hunde :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

ok, du har gjort mit hjerte en lille smule lettere :lol: der er jo en risiko for at jeg evt. kunne ende med en hanhund denne gang og det du beskriver her uden for banen er mit mareridt :lol: men så længe de kan skelne, så er det ok! Karla var jo nøjagtig ligesådan når hun var højløbsk, skreg efter hanhunde og hang ude i snoren, men når vi krydsede ringbåndet, så skal der arbejdes! Så glad for at høre, at drengehunde også kan lave den distinktion :lol:

 

og tillykke med dine superseje hunde :klap:

 

Ork, det kan de sagtens lære.

Yoda er virkelig, virkelig hormonel pt og du ville virkelig være skræmt hvis du så ham når han ikke arbejder. Han kan ikke slæbes væk fra gode pletter, lægger sig ned og snuuuuser, skummer og savler. Han er helt blank.

Men når vi arbejder kan der stå en højløbsk tæve for næsen af ham og han er ligeglad, selvom han minutter tidligere har været udenfor pædagogisk rækkevide.

 

I skanderborg gik han sit livs rally bane et kvarter efter en løbsk tæve havde været på banen i begynder.

At han så brændte sammen efter banen er så en anden sag.

 

Det er naturligvis noget der skal trænes en del og kræver man kan låne løbske tæver at træne "på".

Men det er nu ikke så slemt som det kan lyde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ork, det kan de sagtens lære.

Yoda er virkelig, virkelig hormonel pt og du ville virkelig være skræmt hvis du så ham når han ikke arbejder. Han kan ikke slæbes væk fra gode pletter, lægger sig ned og snuuuuser, skummer og savler. Han er helt blank.

Men når vi arbejder kan der stå en højløbsk tæve for næsen af ham og han er ligeglad, selvom han minutter tidligere har været udenfor pædagogisk rækkevide.

 

I skanderborg gik han sit livs rally bane et kvarter efter en løbsk tæve havde været på banen i begynder.

At han så brændte sammen efter banen er så en anden sag.

 

Det er naturligvis noget der skal trænes en del og kræver man kan låne løbske tæver at træne "på".

Men det er nu ikke så slemt som det kan lyde.

 

Jeg er så glad for at læse det her, sexlysten er nemlig eneste grund til at jeg har valgt hanner fra de sidste to gange. Men hvis (fingers crossed) det bliver en border collie vi skal have, vil jeg helt klart have en han.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mener den var på 96 sidste år.

 

Jeg jeg har satset lidt, der er kun en kredskonkurrence jeg kan komme med til, det er her d. 16/5. Det er så dobbeltstævne. Desværre så burde hun være gået i løb for to uger siden, så med mit held sker det jo nok i løbet af ugen :genert: Og hun er, for at sige det mildt, en pissebelastende og uforudsigelig møgkælling når hun er i løb. Det eneste positive er at alle der bare så meget som har tænkt på at røre en hanhund er hendes bedstevenner, og så er det ikke længere nødvendigt at skrige når de vil klappe hende :roll:

 

Nå, sker det, eller også sker det ikke... Hun er sgu nok ligeglad i sidste ende. Hun får en togtur+bustur og en hyggelig dag sammen med mig, og så er lykken vist gjort for min lille gimpe...

 

Her har det været så nemt... De eneste prøver jeg har kunne starte og som passede ind i programmet var kredsprøver, så det har været vældig nemt.

Eller.. Dvs. i Nr. Broby i december var ikke en kredsprøve, ellers har resten været kreds.

 

Og det der med løbetid er årsagen til jeg ikke har tæver - Kaia er en undtagelse og hun er steriliseret :engel:

 

Jeg er så glad for at læse det her, sexlysten er nemlig eneste grund til at jeg har valgt hanner fra de sidste to gange. Men hvis (fingers crossed) det bliver en border collie vi skal have, vil jeg helt klart have en han.

 

 

Det skal du bestemt ikke lade dig skræmme af og slet ikke hos bc'erne.

Mit indtryk er, at de i ret stort omfang er forholdvis nemme at få fokuseret udelukkende på arbejdet, uanset hvor horny de så ellers måtte være :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her har det været så nemt... De eneste prøver jeg har kunne starte og som passede ind i programmet var kredsprøver, så det har været vældig nemt.

Eller.. Dvs. i Nr. Broby i december var ikke en kredsprøve, ellers har resten været kreds.

 

Og det der med løbetid er årsagen til jeg ikke har tæver - Kaia er en undtagelse og hun er steriliseret :engel:

 

 

 

 

Det skal du bestemt ikke lade dig skræmme af og slet ikke hos bc'erne.

Mit indtryk er, at de i ret stort omfang er forholdvis nemme at få fokuseret udelukkende på arbejdet, uanset hvor horny de så ellers måtte være :mrgreen:

 

Sidst Cassi var i løbetid var i oktober, så synes nu ikke det er nødvendigt. Nu er det 7 måneder siden sidst. Men jo, det er ærgerligt. Jeg ville skide gerne have været til en HTM konkurrence D. 18/5, men turde ikke løbe an på at hun måske var lidt sent på den. Det er trods alt en del penge, og hvis hun var i løbetid så skulle det være med buks på, og det nænner jeg ikke at udsætte hende for til en konkurrence. Så vi må pænt vente til juli(og så skulle det lige passe at hun er så sent på den at hun først går i løb der).

 

men lige gyldigt hvad. Mon næste hun skal også være en tæve.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil så lige indskyde at jeg generelt synes at hannerne er lettere at have med at gøre, når vi taler BC'erne. Jeg har stadig til gode at møde en tæve der ikke har bare lidt kælling over sig...

 

 

Dem el kender jeg heldigvis rigtig mange af! For mig er dey klart en diskvalificerende fejl ift. avl hvis en tæve er udreagerende. De behøver ikke elske alle, men skal tolerere andre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidst Cassi var i løbetid var i oktober, så synes nu ikke det er nødvendigt. Nu er det 7 måneder siden sidst. Men jo, det er ærgerligt. Jeg ville skide gerne have været til en HTM konkurrence D. 18/5, men turde ikke løbe an på at hun måske var lidt sent på den. Det er trods alt en del penge, og hvis hun var i løbetid så skulle det være med buks på, og det nænner jeg ikke at udsætte hende for til en konkurrence. Så vi må pænt vente til juli(og så skulle det lige passe at hun er så sent på den at hun først går i løb der).

 

men lige gyldigt hvad. Mon næste hun skal også være en tæve.

 

Der er vi jo heldigvis så forskellige, for ellers var det dælme træls at være opdrætter :mrgreen:

 

Vil nok altid have en lille tæppetisser tæve, men en steriliseret en af slagsen :engel:

Arbejdshundene vil altid være drenge her i huset.

Link til indlæg
Del på andre sites

Spændende, spændende... I morgen debutere Cassi i ekspert. Vi har ikke rigtig fået trænet Ærespladsen, men det er nu ikke den der er så vigtig. Vi går mere i krig med den når vi rammer oktober :blink: For jeg har sat som mål at hun skal have titlen Dansk Rallychampion i 2015. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at det nok skal ske. Det er jo altid de der dumme små ting, der driller.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen debut i Ekspert...

 

Hvor ville jeg ønske at de mennesker jeg møder til rally kunne finde ud af at give plads omkring startområdet. Jeg havde en hund der var på, virkelig på. Akkurat som hun plejer at være. Da vi skal til start skal vi kæmpe for at komme hen til startskiltet fordi ALLE skal have deres hunde med helt henne ved banen at stå og ikke flytter sig når man kommer med en hund. Det er bare ikke fedt når man har en af de lidt mere følsomme af slagsen. Min søger ikke kontakt med fremmede hunde og går pænt med, men hvis hun er i arbejde og andre går hen til hende bliver hun tosset.

Resultatet var et styks Cassi der sad med halen mellem benene, ikke var til at få op i gear og egentlig bare ville passes på af sin mor.

Vi måtte lave første skilt om, en smut rundt, som hun bare ellers klarer til UG. De næste to skilte gik OK, men hun var forfærdelig klistrene. Fjerde skilt var et stå gå fra, og hun stod fint da jeg gik, men da jeg lavede indkaldet, sad hun ned. Jeg blev i tvivl om hvordan den skulle laves om, og var ellers så meget ude af dem at jeg sagde vi ikke forsatte og vi forlod banen. Dommeren, som også er min klubkammerat, kunne tydeligt mærke at noget var helt galt med min hund. Hun var bare ikke glad.

 

Efterfølgende valgte jeg at trække hende fra ekspertklassen. Hun skulle ikke presses ind i en rallyklasse mere i dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv camilse :-( sagde du det til dem der stod lidt uheldig i forhold til dig? Jeg er selv blevet spurgt engang om jeg ku flytte mig væk stod ikke tæt men sku på banen efter hende og hendes hund var lidt opmærksom på kaos og flyttede mig selvfølgelig hun spurgte pænt :-) hvis jeg kan se folk står uheldigt ville jeg altid spørge om de ville rykke bare lidt og tror folk vil flytte sig i de fleste tilfælde :-)

 

Selvfølgelig skal hundene kunne klare forstyrrelserne men synes altid folk er flinke og tager hensyn :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv camilse :-( sagde du det til dem der stod lidt uheldig i forhold til dig? Jeg er selv blevet spurgt engang om jeg ku flytte mig væk stod ikke tæt men sku på banen efter hende og hendes hund var lidt opmærksom på kaos og flyttede mig selvfølgelig hun spurgte pænt :-) hvis jeg kan se folk står uheldigt ville jeg altid spørge om de ville rykke bare lidt og tror folk vil flytte sig i de fleste tilfælde :-)

 

Selvfølgelig skal hundene kunne klare forstyrrelserne men synes altid folk er flinke og tager hensyn :-)

 

Tit lægger man jo ikke mærke til, at man måske står i vejen.

Jeg er i hvert fald skyldig i at forsvinde lidt ind i min egen lille boble, inden jeg selv skal på banen.

 

Men selvfølgelig flytter jeg mig, hvis nogen beder mig om det.

 

Hvis I kommer til DM, må i forvente, at det bliver meget værre. Der er masser af mennesker omkring ringene og i princippet må folk stille sig helt hen til banebåndet, hvis de skulle få lyst til det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv hvor træls.

 

Men ja - Endelig spørg folk om de ikke vil være søde at flytte sig.

Det synes jeg ikke plejer at give nogen problemer og folk flytter sig normalt uden brok.

 

Er det noget i har arbejdet med, altså det her med hun kan blive trykket af omgivelserne?

For har jo stået med det samme problem med Kaia og det har hjulpet sindssygt meget, at arbejde intensivt udelukkende med det.

Hun bliver stadig påvirket af visse typer af hunde, hvis de nedstirre hende når hun går bane, men det er stort set det eneste der påvirker hende nu.

 

Så det er absolut værd at fokusere lidt på, så i ikke render i de her situationer igen :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har intet imod at de står tæt om ringen. Men det går mig så meget på at jeg ikke kan være ved banen lige ved startskiltet uden skulle kæmpe med at der er andre som står med deres hunde. Min egen har ingen problemer med dem, så længe hun ikke skal stå ansigt til ansigt med dem, og det skulle hun i dag. Jeg ville sådan ønske at man som i agility havde en side af banen(fx der hvor startskiltet er), som er for dem der skal til og ind på banen og dem der er på vej ud.

 

Heldigvis synes jeg ikke normalt det er så slemt, og jeg har bedt om at når vi holder konkurrencen til september at vi får gjort noget for at ændre på det.

 

Der var ikke så meget hjælp at hente ved at spørge om hjælp. Nu glæder jeg mig bare til fredag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har været til dobbeltprøve i Fensmark i dag. Tyson var så dygtig i den første prøve, han gik super fint. :hjerte: Desværre måtte vi lave to skilte om - det første fordi han satte sig så skævt i sitten, at jeg var bange for at det var nok til at skiltet ville ryge, hvis vi ikke lavede det om (ved ikke hvad der skete - tror han var for ivrig og jeg fik givet kommandoen for sent), det andet fordi han lavede sit freestylemove med at løbe udenom rekvisit ( = skilt i denne sammenhæng). :lol: Så 94 point og en 2. plads. :-)

 

Anden prøve gik ikke så godt. Der lå en kaserne i nærheden, og de hold skydeøvelse både mens jeg gik banegennemgang, mens vi varmede op, og mens vi var i ringen. Tyson var trykket og arbejdede ikke særlig godt. Han prøvede virkelig at gøre, som jeg bar ham om, men der var for mange ting, der smuttede, fordi han var bekymret for skuddene - lille pus. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

D. 29/5. DKK Esbjerg eller DKK Viby? Jeg har intet at bruge Årets Hund til - eftersom vi jo ikke har tavle... Normalt ville vi jo være at finde på agilitybanerne, men det er vi jo så ikke PT. :megaked: Så vi må nøjes med rally. Er klar over, at der også er DCH stævner samme dag - og jeg er fristet, for så får man da 2 baner for sine penge, men Karlas DKK bog har kun været luftet een eneste gang siden den blev indkøbt i 2009 :oops: Så tænker den bør støves af... Derudover har jeg ikke noget ønske om at gå til for mange DCH stævner, da jeg ikke vil rykke i ekspert. For vi kan ikke klare ærespladsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...