Hop til indhold

Anbefal en serie


tjikson
 Share

Recommended Posts

Jeg har det på præcis samme måde :-) Jeg har altid tænkt, at den var sådan lidt "blaaah," men det er den jo slet ikke :lol:

 

Jeg sad og var sådan helt WHAT da jeg så det nyeste afsnit... Man kan da sige en ting, de går da hele vejen når det drejer sig om at tingene skal være makabre :shock: Elsker dog Aryas reaktion på nyheden om et endnu et dødsfald i familien :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Scandal er fan-fucking-tastick! Jeg venter på den nye sæson som først starter til efteråret. Sidste sæson sluttede med en kæmpe cliffhanger.

 

Uuuuh! Jeg har et love/hate forhold til cliffhangers i sæsonafslutninger! Hader at vente :lol:

 

Jeg startede på sæson 2 i går, så har heldigvis stadig en god portion afsnit tilbage, meeen det tager mig sjældent ret længe at køre en serie igennem :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sad og var sådan helt WHAT da jeg så det nyeste afsnit... Man kan da sige en ting, de går da hele vejen når det drejer sig om at tingene skal være makabre :shock: Elsker dog Aryas reaktion på nyheden om et endnu et dødsfald i familien :blink:
Så langt er jeg slet ikke kommet endnu, jeg er stadig kun ved første sæson :-D
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinse

Jeg er måske lidt ung, så jeg ved ikke, hvor meget jeg kan bidrage med... :oops:

 

Men disse serier har jeg enten set eller er igang med at se og kan bestemt anbefale:

Supernatural

True Blood

Dexter

Merlin

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinse

Hov, og så havde jeg da helt glemt Kanal 5's nye danske serie, Heartless! De har lige afsluttet den første sæson, og den kan bestemt også anbefales herfra. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap: Sådan er jeg også. Og enig, det går stærkt til tider! Men muuuch love.. Favorit klon?

 

Eh... kan ikke engang huske hvad de hedder haha, ved det faktisk ikke rigtig. :genert: Synes hun spiller så godt i alle rollerne!

 

Og uhhhh, så kom der nye Orange is the new black-afsnit - I love it! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Eh... kan ikke engang huske hvad de hedder haha, ved det faktisk ikke rigtig. :genert: Synes hun spiller så godt i alle rollerne!

 

Og uhhhh, så kom der nye Orange is the new black-afsnit - I love it! :klap:

 

Billede af dem, fra venstre Rachel Duncan, Alison Hendrix, Sarah Manning, Cosima Niehaus & Helena (ved der flere, men mest dem her man følger jo)

 

image.jpg

 

Hun spiller dem alle helt fantastisk! Jeg helt vild med Alison :lol:

 

 

 

OITNB er så god men jeg forstår ikke folk kan se så mange afsnit i træk! Den serie er jo emotionelt drænende! Jeg har næsten behov for b&j's og chokolade hver gang jeg ser et afsnit eller to :hmm:

 

men jeg er vist også lidt over-sensitiv-mush-type :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var fandeme hurtigt! Men jeg sagde jo at den var god :banan: Pope rocks!!!

 

Så kan vi holde hinanden med selskab indtil efteråret :lol:

 

Jeg har tilbragt en uge i vestjylland :oops::genert: Og så har jeg altid serier kørende, når jeg arbejder, så der ryger også en del afsnit i løbet af en dag :lol:

 

 

Jeg har også set alle afsnit af orange is the new black, puha der er lang tid til næste år.

 

Bantus

 

Mangler tre :(

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...