Hop til indhold

Presenting Dorit Flæskepølseproppen


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

  • Svar 177
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ville ønske at mine Spaniels kunne være lige så søde ved den lille ny når hun kommer, men jeg tror det desværre ikke. Det kommer dog nok meget an på hvor frembrusende den lille er også. Jeg lader dem lige se dine videoer, så kan de lære det........

Link til indlæg
Del på andre sites

noget mere end jeg havde troet også. Mine FT Spaniels har vejet godt 4 kg som 8 ugers og 15-16 som fuldt udvoksede.. Nu vil de fleste såå mååske ogsåp mene de burde veje et par kg mere

Sådan en corgi er en bastant lille sag. De er som regel ret kraftigt bygget, så tror det er det der vejer. Og så vokser de langsomt. De to jeg har kendt er der sket en masse selv efter et år og det plejer der jo ikke for de mindre hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min veninde havde to corgier, to drenge. De vejede det samme som min store BC-tæve Frostie, omkring de 16 kg. Der var kun benene til forskel, ellers så de faktisk ret ens ud! Samme størrelse hoved, samme krop - men så var der jo lige benene... :lol:

 

Flæske er såååå nuttet! :lun: Og Bella er jo slet ikke til at stå for, sikke en dejlig storesøster...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...