Hop til indhold

Godbidder til den kræsne hund


tjikson
 Share

Recommended Posts

Savner lidt ideer til godbidder :hmm: Syntes snart jeg har prøvet alt med Alba.. Selv småklamme godbidder :mrgreen:

 

Hun gider ikke spise:

Menneskerester (med undtagelse af engelsk bøf :roll:)

Tørrede fisk + griseører

Diverse "discount" godbidder

Tørret lever

Diverse hundestænger..

 

Hun kan spise med totalt mangel på begejstring: Olivers traningsbites og kattestænger :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Shit :shock: Hmm... Jeg køber også de der man kan få i Aldi og Lidl, de der "kødstænger" til hunde, ved ikke om det er dem du kalder kattestænger? Synes de er så smarte, de fedter ikke i lommen :D Har du prøvet de der som ligner deodoranter? http://www.maxizoo.dk/treateaters-lick-treat-50-ml.html

 

De der usle, møg billige discount godbidder, som er bløde og kan knækkes? Som smager bedst hvis der er en kat på :mrgreen: Jeg overvejede faktisk lige selv deodoranterne... (Er de blevet umoderne igen? :hmm: Syntes færre steder har dem)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror måske mere det handler om at hun skal lære at sætte pris på det. Hun har jo tydeligvis ikke været vandt til at få godbidder og så kan det altså være svært. Så hvis hun er vildt glad for ros eller leg, kan nu koble det sammen med godbidder.

 

Havde ikke lige fanget det var omplaceringen... Som Luckyluna siger, så kan det jo være hun bare ikke sætter pris på mad som belønning?

 

jeg har en hund på hold, hvis største belønning i hele verden er at give mig en krammer :lol: mine kiks kan jeg beholde, han skal bare have lov at blæse ind i mig mens jeg fortæller ham hvor fantastisk han er. Og han er selvfølgelig en bulldozer af en hund der vejer det samme som en mindre personvogn eller noget... Men der ikke ingen grænser for havd han ikke kan hvis jeg står for enden af hans forhindringsrække :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun ved heller ikke rigtig hvordan man leger endnu.. Men hun er nået så langt på det område at vi nu kan lege 5minutter med en bestemt bamse engang imellem.. Men de fleste godbidder vælger hun decideret at ignorerer vi tilbyder hende, selvom vi roser og opmuntrer

 

Men det virker mere og mere som hun har været en havehund, som har fået besked på ikke at gøre noget også ellers holde mund...

 

Pt. Sys hun det er fedt at hoppe af os :lol: så det bruger vi en smule

Link til indlæg
Del på andre sites

Halfdan er også kræsen og svær at motivere med mad. Frolic og den slags kan man stykke skråt op. Eller: han ynder at tage det, og så spytte det ud igen, når man kigger væk :lol: generelt har jeg mest succes med rent kød, men en ting der vinder over alt andet, er de små færdigfrikadeller på køl fra netto. Det er halfdancrack.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep. Og de skal koges, så de bliver bløde. Ikke i ovnen, så bliver de sprøde istedetfor... Det lugter ikke voldsomt, men der er dog en vis aroma... Mine ELSKER det...

 

Jeg bruger et svinehjerte eller kyllingehjerter, skærer det hele i mundrette bidder og i ovnen ved ca 70 grader i omkring 2 timer. Det lugter ikke, og de blir heller ikke sprøde - til gengæld kan man ha' det i lommen uden den blir snasket, og man får ikke fedtede fingre :5up:

Ellers er tørrede hjortelunger/hestelunger et hit hos os, og har man mod på lugt og fedtede fingre så fiskefrikadeller.

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til de ikke madglades verden -.-

 

her kan hest, frekadeller, oksebøffer og leverpostej gå an, men altså ikke noget man falder i svimer over

tungguf, makralguf, ziwipeak, lever, forget it!

 

Generelt har det for mig været og stadig er at finde ud af hvad der så kan motivere ham, bolde frisbees, trækkeleg, så skal du se andre tangenter!!

intet mad kan hamle op med det :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Er der et legetøj hunden er helt vild med og vil gøre alt for, kan man også bruge det istedet for mad.

 

Her i huset er lyst brød det bedste at træne med - de vil gøre alt for et stykke bolle, franskbrød eller hotdogbrød ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...