Hop til indhold

Totalt overgearet hvalp


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Hun har bare opført sig eksemplarisk både igår og i dag! Igår fik hun sit aftenamok mens jeg luftede Bella, og hun hyggede sig rigtig med at lege med mand og legetøj. Her til aften valgte hun Bella fra og legetøj til under ulvetimen, så det er helt vildt dejligt:-)

 

Hun er dagligt på 1-2 gåture på ca. 300 meter. Det tager ret lang tid i corgitempo:lol: Hun går den samme rute hver gang, men det er en rute med mange dufte osv.

 

Så en glad opdatering på den tasmanske djævel:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 107
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Spørger lige i den her tråd, hvis det er okay.

 

Nu har jeg selv en lille 11 ugers hvalp der får den her sammensmeltning om aftenen. Er der nogen tegn man kan se efter, om det er overstimulering, understimulering eller bare forkert stimulering der gør. Ikke at jeg tror jeg vil kunne undgå det helt. Men måske bare mindske. Eller skal jeg bare prøve mig frem og måske holde lidt journal.

 

Og lige et lille billede i en afslappet hygge situation.

 

IMG_2279.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Spørger lige i den her tråd, hvis det er okay.

 

Nu har jeg selv en lille 11 ugers hvalp der får den her sammensmeltning om aftenen. Er der nogen tegn man kan se efter, om det er overstimulering, understimulering eller bare forkert stimulering der gør. Ikke at jeg tror jeg vil kunne undgå det helt. Men måske bare mindske. Eller skal jeg bare prøve mig frem og måske holde lidt journal.

 

Og lige et lille billede i en afslappet hygge situation.

 

[ATTACH=CONFIG]119268[/ATTACH]

 

Nogen finder ud af at det oftest sker eftee for megen stimulering, men helt undgå det kan man nok ikke.

Nogen gange kan man forgribe sagens gang ved at give noget godt at gnave i inden det plejer at gå galt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Enig med luckyluna, jeg tror heller ikke det kan undgås, men aflede er altid en god ting med noget der kræver at man ikke løber rundt ;-)

Og sikke et dejligt billede :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

For mig er det heller ikke problem, hvis det tog en halv time til en time. Som det for det meste har gjort. Men den anden dag tog det næsten 3 timer og det havde jeg det rigtigt dårligt med. Når han fik noget at tygge i som han plejer at kunne lide, legede han bare med det lidt og så var det ikke interessant mere. Gik jeg ud i haven med han. Snusede han lidt. Lagde sig ned og begyndte han slappe af. Lige så snart vi kom ind. Kørte han sig selv op igen.

 

I går prøvede jeg så at tage ham op på mit skød og sad bare og holdte ham imens jeg talte stille og roligt til ham. Det tog 10 minutter og så sov han. Så det er nok det jeg vil gøre næste gang igen. Det er nok det der virker på ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...