Hop til indhold

gigt tilskud


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Gæst Beaglepack

Efter råd herinde fra har jeg nu haft Charlie på Cortaflex i over 14 dage - Han fik for nylig konstateret spondylose. Og jeg må sige jeg er positivt overrasket :-D

Charlie har ikke fået smertestillende medicin i henved 10 dage efterhånden. Han opfører sig som en nyfødt - er aktiv som aldrig før, så det (cortaflex) kommer han aldrig af igen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
cortaflex er ikke smertestillende.

 

Charlie får ikke cortaflex for smerter! Han får det for bedre beværgelighed!

 

Lige nu er hans spondylose i ro - derfor får han naturligvis ikke smertestillende medicin.

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter råd herinde fra har jeg nu haft Charlie på Cortaflex i over 14 dage - Han fik for nylig konstateret spondylose. Og jeg må sige jeg er positivt overrasket :-D

Charlie har ikke fået smertestillende medicin i henved 10 dage efterhånden. Han opfører sig som en nyfødt - er aktiv som aldrig før, så det (cortaflex) kommer han aldrig af igen :5up:

 

Fedt! Har lige startet Bella op på det i torsdags. Glæder mig til at se om en uges tid eller to:5up: Min nabo er begyndt at købe det til sin mand=nemt at sambestille fremover. Og så virker der ikke så klamt som andre flydende produkter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Beaglepack, min kommentar var til det her:

 

Ok

 

Udover det vil jeg sige - at gluccosamin smører leddet således at der kommer mere bevægelighed ind og dermed mindre smerte - så en smertedæmpende virkning er der i gluccosamin.

Når man er ramt af gigt er det ikke selve smerten som der skal gøres noget ved - man skal kunne bevæge sig frit for at de her krystaller kan komme ud af systemet og det er her gluccosamin kan være en hjælp. (jeg har selv slidgigt så ved en del om det her)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Fedt! Har lige startet Bella op på det i torsdags. Glæder mig til at se om en uges tid eller to:5up: Min nabo er begyndt at købe det til sin mand=nemt at sambestille fremover. Og så virker der ikke så klamt som andre flydende produkter.

 

Ja - jeg er i hver fald blevet omvendt må jeg sige. Det havde jeg ikke troet muligt - for Charlie havde forfærdelige smerter da han kom akut til dyrlægen og nu er det som om det aldrig er sket

 

Det smager i øvrigt forfærdelig - har smagt på det - og forstår ikke at Charlie vil spise det. Heldigvis ryger det det sammen med resten af foderet

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja - jeg er i hver fald blevet omvendt må jeg sige. Det havde jeg ikke troet muligt - for Charlie havde forfærdelige smerter da han kom akut til dyrlægen og nu er det som om det aldrig er sket

 

Det smager i øvrigt forfærdelig - har smagt på det - og forstår ikke at Charlie vil spise det. Heldigvis ryger det det sammen med resten af foderet

 

Håber virkelig at det kan hjælpe Bella. Har brugt noget flydende glucosamin/MSM købt i England, og det smager meget kraftigt at appelsin:vedikke: Cortaflex lugter meget malt-agtigt, så tør ikke rigtig selv smage det:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Ja deres fragtpriser er horrible :???: - derfor bestilte jeg 2 flasker da jeg købte så har jeg forhåbentlig Cortaflex til 1 års tid - Charlie skal jo kun have 5 ml pr dag.

Jeg ville heller ikke give luposan ved siden af - ellers har man jo ikke nogen chance for at vide hvad der så hjælper og man skal nok heller ikke overdosere.

 

Jeg bruger dog luposan til de to andre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...