Hop til indhold

DKK udstilling Roskilde 10. og 11. maj


Gæst
 Share

Recommended Posts

Ja, hvem kommer?

 

Jeg kommer med både Flo og Hugo begge dage. Kunne virkelig godt bruge et cert på en af dem (eller begge - høhø), så vi gir' den hele armen :-D

 

Vi er i ring 15 og 17 begge dage (lige ved siden af hinanden, håber jeg), så det er skønt. Kom gerne forbi og sig hej :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer med Rigmor om søndagen. Rigmor skal udstilles for anden gang. Sidst da hun kun var baby, og der fik hun very promising. Så vi prøver igen og ser om hun stadig er pæn! :mrgreen: Jeg har ingen ambitioner i forhold til udstilling, det er kun for sjov og for hyggens skyld. Og da det er på Mors dag, kommer min mor og søster med og hepper på Rigmor :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Held og lykke med fangsten af certer, Mette, jeg håber det lykkes :-)

 

Jeg er afsted begge dage med en mellem tæve og en åben han - certer bliver vi aldrig kede af at modtage, faktisk ville det være rigtig dejligt :mrgreen:

Vi er i ring 20 så vi render sikkert på hinanden i løbet af weekenden ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer lørdag med Wilma (mellemklasse) Carlos (åben klasse), vi jagter Carlos' sidste cert til hans championat, han har 5 i forvejen, men det sidste er nok ikke så let. Søndag bliver lidt mere spændende, der har jeg min udstationerings han med og stiller ham i junior, hans første rigtige udstilling, Wilma i junior klasse og Carlos i åben.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer lørdag med Wilma (mellemklasse) Carlos (åben klasse), vi jagter Carlos' sidste cert til hans championat, han har 5 i forvejen, men det sidste er nok ikke så let. Søndag bliver lidt mere spændende, der har jeg min udstationerings han med og stiller ham i junior, hans første rigtige udstilling, Wilma i junior klasse og Carlos i åben.

 

Det er samme situation jeg har med Hugo som din Carlos. Vi jagter det sidste cert nu han er fyldt 2 år, og Hugo har 4 i forvejen. Vi har holdt pause i en periode. Synes ikke jeg ville komme med ham til fx Fredericia og potentielt "stjæle" et ubrugeligt cert foran næsen på andre.

 

Nå ja, så mangler Flo forresten også kun et cert. Men det har vist meget lange udsigter. Og det bliver formentlig slet ikke på en DKK udst. hvis det nogensinde sker :lol:

 

Held og lykke med fangsten af certer, Mette, jeg håber det lykkes :-)

 

Tak og lige over :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har meldt æ knajte til. Kurt siger ikke nej til cert, men det kræver han (og hans pels) opfører sig ordentligt. Kurt er en festabe. Kai er også meldt til. Han mangler hverken cert'er eller caciber.... faktisk er jeg lidt i tvivl om hvorfor jeg egentlig meldte ham til.... måske bare lidt for at irritere :genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har meldt æ knajte til. Kurt siger ikke nej til cert, men det kræver han (og hans pels) opfører sig ordentligt. Kurt er en festabe. Kai er også meldt til. Han mangler hverken cert'er eller caciber.... faktisk er jeg lidt i tvivl om hvorfor jeg egentlig meldte ham til.... måske bare lidt for at irritere :genert::mrgreen:

 

:-D:-D Ja hvis det ikke var derfor, så kom du jo ikke. Spændende med Kurt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg kan da godt mærke at jeg er ved at blive lidt nervøs. Det er første gang jeg skal gå med Rigmor i ringen. Sidste gang var der nemlig en anden der gik med hende... :-D Det bliver altså lidt spændende at se hvordan det går.

Og noget rigtig irriterende, så er Rigmor ene ører nærmest hårløs i forhold til det andet. Jeg ved virkelig ikke hvordan det er sket. Hun ser SÅ fjollet ud. Må se om jeg kun kan vise hende fra hendes gode side :lol:

 

Vi er i ring 9. Løverne skal på omkring middag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også skrevet i AOI, men må også lige prale herinde. Mors dren aka Hugo belv sgu bedste han i dag - og dermed DKCH :banan: Er så glad og stolt af min dreng. Han er kun 2 år og 3 uger gammel, så kan næsten ikke få armene ned...

10351386_10152388021014347 hugo.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så overlevede vi denne udstilling. Lørdag var jeg dybt skuffet, fik Very good og en af mit opdræt fik gult bånd. Så trods jeg på vej hjem købte en ny udstillingline, så var min beslutning at holde udstillingsafdansningsbal om søndag. Orker ikke at bruge min sparsomme pension på blå bånd. Og ved jo, at jeg ikke kan handle korrekt, pga gigt og kunstigt knæ.

Nå søndag var betydelig bedre, Freddy fik trods dårlig handling Exellent+ CK og blev nr 4. Mit opdræt fik så exelemt, uden CK.

Freddys fætter , som vi som regel kommer foran blev udtaget til Cruft og blev bedste han og BIM. Nr 2 ligeledes en fætter, nr 3 svensk.

Så humøret blev hævet en hel del.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tilbage fra Int. udstilling i Roskilde 10+11.05, jeg må sige, at det var en blandet omgang resultater, vi fik med hjem. Lørdag havde jeg meldt Carlos og Wilma til, Carlos exc 4. i åben klasse, Wilma exc 2, mellemklasse, ck og 4. bedste tæve.

Søndag vågnede Wilma med en Watertail men jeg tog hende med, for det var ret tidligt og udstillingsdagen var kort, da vi skulle på som de første. Skal lige siges at den "watertail", allerede nu er helt fin, så jeg er lidt i tvivl, om det i det hele taget var det, da det jo normalt tager længere tid.

Jeg havde meldt Carlos, Wilma og Hachi på, Hachi's første udstilling så det var lidt spændende. Carlos exc 2, ck i åben klasse og 4. bedste hanhund, Wilma var jo bestemt ikke i sit sædvanlige udstillings humør, så det blev til exc. 2, ck i juniorklasse, uplaceret i bedste tæve, Hachi opførte sig fint i ringen og fik exc 1, ck i juniorklasse, og uplaceret i bedste han. Crufts kvalificeret til 2015.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...