Hop til indhold

Forkælet " møg " hund ?


anne-lise hansen
 Share

Recommended Posts

:hjerte:I går aftes da vi var på vej i seng , Ollie lå allerede i sin kasse og snorkede og jeg var ved at klæde mig af , kravlede Tot op i min seng - som er en helt almindelig 1- mands , hvor der ikke er plads til en voksen airedaleterrier + et menneske , da jeg var færdig skævede Tot op på mig , med det der " jeg bliver liggende blik " - - hvad sker der så ? jeg tager min hovedpude - dynen lå Tot på , så den var optaget , tager et lagen og lægger mig ind på sofaen........ jeg har ganske vidst indimellem taget " en morfar " på sofaen men alligevel , en hel nat var nu noget andet ! Forkælede Køterbasse ! :bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt for flink du er. Jeg havde lydt som en hunde kiks i et andet rum og så nakken min skueplads når hunden havde forladt den. Og virkede dette ikke havde jeg hæld t ham på gulvet via dynen;-)

 

Jeg er godt nok large og jeg ligger gerne over sover i ubekvemme stillinger fordelt at hundene kan være i sengen også, men jeg vil sku være der.

 

Jeg har også en enkelt senge og vi kan godt være to golden retrievere og mig:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

er nok på LuckyLunas side her, den går ikke! Når jeg engang imellem har Sally og Charles med op ovenpå om natten, skal de (især Charles) ligge LIGE midt på sengen og dynen, det gider jeg altså ikke have!

Kunne godt se mig selv vige pladsen for en gammel eller syg hund, men alle mine tre er for raske og rørige til den slags privilegier endnu :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha, den prøver Iso på hver aften! :lol: Men når jeg så bare kravler op i sengen så flyver hun ned igen, for det er åbenbart alligevel for skrækindgydende at være så tæt på. :lol: Men hun er så heller ikke meget for at ligge tæt, men det er virkelig sjovt at se hende prøve på at se så kæk ud. Sådan lidt à la "jeg-flytter-mig-altså-ikke!! Tror-jeg-nok... Hvis-altså-du-ikke-kommer-tættere-på-nu...! Åh-nej-hjæææælp-jeg-flygter!!!" :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

er nok på LuckyLunas side her, den går ikke! Når jeg engang imellem har Sally og Charles med op ovenpå om natten, skal de (især Charles) ligge LIGE midt på sengen og dynen, det gider jeg altså ikke have!

Kunne godt se mig selv vige pladsen for en gammel eller syg hund, men alle mine tre er for raske og rørige til den slags privilegier endnu :lol:

 

Sheila og jeg har en mege fin aftale om at hun bare flytter sig ned i bunden af sengen og det har hun selv styr på, så når jeg gør klar til at gå i seng, så rejser hun sig og smider sig en meter længere nede, hehe

 

Jeg kan ikke nænne at flytte på sådan en gammel træt og søøøøød hund for at sidde i sofaen til gengæld. Så tager jeg hellere gulvet;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ah sengen havde jeg ikke overladt til dem, for selv at sove på sofaen :lol: men min hovedpude har jeg sjældent selv, den er som regel i brug af enten Liva eller Zazu. Og jeg ligger i de mærkeligste og ret akavet stillinger, for at hundene kan ligge der hvor de lige får sig lagt godt til rette :hjerte: men jeg forlanger dog at få en plads i sengen! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...