Hop til indhold

Agilitytræning sommer / efterår 2014


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 735
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå, så blev Rigmor og jeg lige tilmeldt endnu et agilityhold henover vinteren :mrgreen: Jeg klager ikke.

 

VAS havde en åben plads på et af deres hold, hvor vi passede ind niveau mæssigt, heldigt. Vi starter på onsdag. Så i jan.-feb.-mar. har vi træning 1-2 gange om ugen. :klap:

FEDT! Tillykke :klap:

 

Jeg troede ikke VAS havde små hunde? Men sejt!

(de plejer kun at undervise store og mellem)

Link til indlæg
Del på andre sites

FEDT! Tillykke :klap:

 

Jeg troede ikke VAS havde små hunde? Men sejt!

(de plejer kun at undervise store og mellem)

 

Som Soegaard siger så manglede de lidt hunde. Så Rigmor fik lov at være med :mrgreen:

 

VAS plejer ikke at have små.....men tror de havde lidt problemer med at fylde det tidliger hold om onsdagen. Så skal du have Jytte?

Hende kan jeg godt lide :-D

 

Ja, jeg skal have Jytte. Dejligt at høre at andre har gode erfaringer med hende!

 

 

Jeg er dog glad for at det kun er i vinter månederne, for hold nu op der er langt!!! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som Soegaard siger så manglede de lidt hunde. Så Rigmor fik lov at være med :mrgreen:

 

 

 

Ja, jeg skal have Jytte. Dejligt at høre at andre har gode erfaringer med hende!

 

 

Jeg er dog glad for at det kun er i vinter månederne, for hold nu op der er langt!!! :lol:

 

Ringsted er MEGET langt.......men fedt at du får muligheden!!

 

Vi er jo heldigvis haleløs wannaa-be-BC'er, så vi har også fået mænget os :lol:

Startede med Jytte i sommer/forår udendøre og var gerne fortsat med hende hvis hun havde undervist i Herringløse :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ringsted er MEGET langt.......men fedt at du får muligheden!!

 

Vi er jo heldigvis haleløs wannaa-be-BC'er, så vi har også fået mænget os :lol:

Startede med Jytte i sommer/forår udendøre og var gerne fortsat med hende hvis hun havde undervist i Herringløse :-D

 

Ah, så du træner i Herringløse? Det havde jeg altså også foretrukket, men jeg kunne altså ikke lade være da de slog opslaget op på facebook :lol:

 

Men det går. Det er under alle omstændigheder kun i vintermånederne, da jeg ellers “kun” skal træne hos DAF og HH :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ah, så du træner i Herringløse? Det havde jeg altså også foretrukket, men jeg kunne altså ikke lade være da de slog opslaget op på facebook :lol:

 

Men det går. Det er under alle omstændigheder kun i vintermånederne, da jeg ellers “kun” skal træne hos DAF og HH :-D

 

Jep træner sent tirsdag.... :)

Er generelt rigtig glad for det - og det er fedt med to gange træning om ugen :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Calle var med i Ringsted og fik lov til at lege. Den absolut fedeste belønning for ham er at få sin bold og så få lov til at løbe igennem tunnellen. Han gjorde det HVER ENESTE GANG.

 

 

Han er altså så sød... Nu har jeg ikke set den med lyd. Har to hunde der går helt i selvsving, men han er vist ret stille er han ikke?

 

Cassi var også med og var så sød. Ville ønske jeg fik filmet hende også, men det glippede lige...

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiiih, så har vi trænet for første gang i år!!! Og for første gang i laaang tid... Vi har holdt pause hele december, så vi tog det meget stille og roligt i dag, bare små korte kombinationer, et par gange slalom og lidt felter. Jeg lod også Iso springe på mellemhøjde, da det er forbenene hun er blevet halt på i sommer, så jeg ville ikke kaste hende ud i høje spring/landinger første træningspas. Og det ser ud til at fungeret, hun er selvfølgelig træt, men ikke halt. Jeg selv er vist ved at være syg, har ondt i halsen og kroppen, så det passede også mig fint at kun ta små korte ting, hvor jeg ikke skulle løbe ret meget. Men hoooold da op, vi er i juleferieform begge to... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiiih, så har vi trænet for første gang i år!!! Og for første gang i laaang tid... Vi har holdt pause hele december, så vi tog det meget stille og roligt i dag, bare små korte kombinationer, et par gange slalom og lidt felter. Jeg lod også Iso springe på mellemhøjde, da det er forbenene hun er blevet halt på i sommer, så jeg ville ikke kaste hende ud i høje spring/landinger første træningspas. Og det ser ud til at fungeret, hun er selvfølgelig træt, men ikke halt. Jeg selv er vist ved at være syg, har ondt i halsen og kroppen, så det passede også mig fint at kun ta små korte ting, hvor jeg ikke skulle løbe ret meget. Men hoooold da op, vi er i juleferieform begge to... :oops:

 

Jeg krydser virkelig fingre for at i to får et år uden skader :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov... Glemte helt at fortælle om Calles første møde med en vippe. Han skulle bare høre lyden når den slog ned, så jeg kunne se reaktionen på lyden(han har vist sig at være meget lydsensitiv, ikke at han bliver bange, men han stresser enormt herhjemme på bestemte typer af lyd). Og puha, det var altså en grim oplevelse... Så han fik lov til at træde op på den, når den var ti cm over jorden og fik en godbid, og nøj, det var bare en sjov leg mente den lille...

 

han prøvede også at lege med feltet på balancen. Det er meningen det skal shapes, men i guder, han tilbyder jo på ingen måde det rigtige. Må lige klippe videoen sammen når jeg kommer hjem. Det var altså for morsomt at se på...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...