Hop til indhold

netflix vs hbo


Potemis
 Share

Recommended Posts

Hvad foretrækker HF's brugere?

Jeg lagde ud med netflix og er egentlig vældig begejstret for deres udvalg af meget blandede serier og mange film. Dog er de super sløve til at lægge nye sæsoner op og man sidder derfor tit fast i et par serier. Nu synes jeg lidt det kører i de samme film og samme serier, savner nogle nyheder..

 

Hbo har jeg fået for nyligt og hvor de ikke har andet end deres egne produktioner er de tilgængelig hurtige med at få lagt nye afsnit op..

 

Hvad er jeres favorit?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har begge dele lidt på skift. Netflix har et kæmpe udvalg i forhold til HBO, men det sker da, at der kommer serier på HBO, som jeg gerne vil se. Så køber jeg et abonnement i en måned eller to og opsiger det igen, når jeg har set det jeg gerne vil :-) Ens bruger bliver jo ikke slettet, selvom man stopper abonnementet i en periode, så det er nemt nok at skifte lidt imellem de to.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har Netflix og er egentlig ok tilfreds. Hvordan får I USA versionen samtidig med den danske?

 

Her bruger vi som sagt unlocator, så alle enhederne har hver deres , tablet køre pt med den Danske ( min datter bruger den når hun skal falde i søvn om aftenen) og pc med den engelske, og wiién er på amerikaneren. Skifter lidt rundt alt efter hvad jeg ser mest

 

 

Men det koster jo lidt ekstra, men har det lidt sådan at uanset er det stadig billigere end en mellempakke fra yousee med dårligt signal

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...