Hop til indhold
Potemis

netflix vs hbo

Recommended Posts

Hvad foretrækker HF's brugere?

Jeg lagde ud med netflix og er egentlig vældig begejstret for deres udvalg af meget blandede serier og mange film. Dog er de super sløve til at lægge nye sæsoner op og man sidder derfor tit fast i et par serier. Nu synes jeg lidt det kører i de samme film og samme serier, savner nogle nyheder..

Hbo har jeg fået for nyligt og hvor de ikke har andet end deres egne produktioner er de tilgængelig hurtige med at få lagt nye afsnit op..

Hvad er jeres favorit?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Her har vi netflix, men har valgt at suplere med et abbonoment fra unlocator.com, så vi skal skifte i mellem de forskellige lande da udvalget varriere meget, men kræver at man kan se filmene uden under texter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har Netflix og proxy server, så vi kan se den amerikanske version. Har prøvet både Viaplay og HBO, men bortset fra deres enkelte hitserier har de stort set ikke andet end hjernedøde reality programmer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har Netflix, da jeg synes deres udvalg er større. Og rigtig smart, så har jeg den danske version på Safari og den amerikanske version på Firefox. Så er der pludselig endnu mere at vælge imellem :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har begge dele lidt på skift. Netflix har et kæmpe udvalg i forhold til HBO, men det sker da, at der kommer serier på HBO, som jeg gerne vil se. Så køber jeg et abonnement i en måned eller to og opsiger det igen, når jeg har set det jeg gerne vil :-) Ens bruger bliver jo ikke slettet, selvom man stopper abonnementet i en periode, så det er nemt nok at skifte lidt imellem de to.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har netflix og så streamer jeg HBO serier online og de sæsoner af serierne på netflix de ikke har lagt ud.

Her:

http://www.thedarewall.com/tv/2-broke-girls/season/3/episode/24

og her:

http://www.thedarewall.com/tv/new-girl/season/3/episode/13

Der er en del popup reklamer, men ingen farlige og de kan lukkes hurtigt :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tonks fungerer det på ipad? Jeg streamer også, men ipad kan ikke tage flashsider og den photonbrowser app jeg har købt virker ikke 100% på den side jeg bruger.. www.free-tv-video-online.me

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har Netflix og er egentlig ok tilfreds. Hvordan får I USA versionen samtidig med den danske?

Her bruger vi som sagt unlocator, så alle enhederne har hver deres , tablet køre pt med den Danske ( min datter bruger den når hun skal falde i søvn om aftenen) og pc med den engelske, og wiién er på amerikaneren. Skifter lidt rundt alt efter hvad jeg ser mest

Men det koster jo lidt ekstra, men har det lidt sådan at uanset er det stadig billigere end en mellempakke fra yousee med dårligt signal

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites