Hop til indhold

træningstaske


korvis
 Share

Recommended Posts

Jeg har købt en ny træningstaske i dag! :-D Har kigget efter en ny i noget tid, da jeg har én der er for lille, og én der er for stor... Og da jeg løb ind i denne her hos dalum dyrehandel - endda på tilbud! - så slog jeg sgu til! :lol: Rigtig mange af mine træningsbuddies har den, og er meget glade for den, så det håber jeg at jeg også bli'r! Umiddelbart ser den rigtig smart ud. Masser af lommer, tror der er 7 udvendige og 1 indvendig, de to med lynlås. Den er lidt længere end mine agilitysko, som snildt kan stå i bunden af tasken, så jeg regner med at jeg kan bruge den både til træning og til stævner. Jeg kan rigtig godt li' formatet på den - kortere og bredere end en alm. sportstaske, som jeg synes bli'r for stort.

 

taske.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har selv en noget lignende din Korvis. Den bruger jeg på udstilling til grej. Den er fra amazon, og kostede nærmest ingenting. Der er rigeligt at vælge i mellem, hvis man skriver grooming bag.

 

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss_1?url=search-alias%3Daps&field-keywords=grooming%20bag&sprefix=grooming+bag%2Caps&rh=i%3Aaps%2Ck%3Agrooming%20bag

Link til indlæg
Del på andre sites

Har selv en noget lignende din Korvis. Den bruger jeg på udstilling til grej. Den er fra amazon, og kostede nærmest ingenting. Der er rigeligt at vælge i mellem, hvis man skriver grooming bag.

 

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss_1?url=search-alias%3Daps&field-keywords=grooming%20bag&sprefix=grooming+bag%2Caps&rh=i%3Aaps%2Ck%3Agrooming%20bag

Tror også det oprindeligt er sådan en "grooming bag" til heste, den jeg har købt. Og den er ret perfekt til træning/stævner - selvfølgelig afhængig af hvor meget plads man har brug for. Tror jeg bli'r rigtig glad for den! Jeg gav 139,- for min, ved faktisk ikke om det kunne betale sig at købe via amazon..? Der kommer jo fragt oveni, ikke? Jeg købte bare min direkte i butikken, da jeg alligevel skulle købe foder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Anna: sådan en har jeg også haft, den var genial :D Det eneste jeg var lige ked af ved min model var at den var meget god til at samle vand når det regnede. Jeg havde dog et uheld med noget lim, og tasken blev aldrig sig selv igen. Så nu prøver jeg en dummy bag i stedet og indtil videre er jeg rimelig tilfreds http://www.mystique-dummy.com/ImageHandler.ashx?size=2&img=Y2JmNDIwNTBiZmY0Y2NlMi5qcGc=

Link til indlæg
Del på andre sites

Anna: sådan en har jeg også haft, den var genial :D Det eneste jeg var lige ked af ved min model var at den var meget god til at samle vand når det regnede. Jeg havde dog et uheld med noget lim, og tasken blev aldrig sig selv igen. Så nu prøver jeg en dummy bag i stedet og indtil videre er jeg rimelig tilfreds http://www.mystique-dummy.com/ImageHandler.ashx?size=2&img=Y2JmNDIwNTBiZmY0Y2NlMi5qcGc=

Lige det med regn tænker jeg også kan være et problem. Meeeen, jeg har nu aldrig haft problemer med det før, selv med helt åbne tasker, jeg har dem jo aldrig med ude på selve banen. Den du linker til dér, ligner meget en model jeg har haft tidligere.

 

Den ligner meget min nye, bare "med låg". Hvor stor er den, i forhold til at man f.eks. stiller et par agilitysko i bunden?

 

-------------------------

Det med træningstasker er helt sikkert vildt individuelt! Dels mht. hvad og hvor meget man skal ha' med, men også mht. hvad der fungerer for én selv. Så kom endelig med billeder og links til alle mulige slags træningstasker - der er helt sikkert nogen der får glæde af tråden!

Link til indlæg
Del på andre sites

wow, hvor er i tjekkede. Jeg kyler som regel bare mit grej i et indkøbsnet og så afsted :roll:

He he, når jeg bare skal træne selv har jeg ikke altid taske med. Nogle gange ta'r jeg bare nogle guffer og en ruskeklud i lommen. Men til stævne/undervisning (ikke mindst til klikkerhold!) har jeg meget mere med, og så synes jeg det er rart at ha' lidt styr på tingene. Her i sommer har køledækken og ekstra meget vand været med hver gang, og så var det jeg lige kom i bekneb... For den ene taske var for lille, og den anden for stor... Men nu har jeg vist til alle lejligheder! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dét var en god tråd denne her :5up:

En sportstaske er lidt for stor til udstilling, der er ikke rum nok så jeg leder altid efter det jeg skal bruge og har altid mere med end jeg har brug for, fordi den er stor. Den er selvfølgelig fin til en weekend fordi mit eget tøj kan være der, men så står man og roder med tøj der skal op for at man kan have tasken med frem og tilbage til ringen... ej, det har altså irriteret mig i mang år!

 

De her hestetasker er da lige hvad der er brug for, lommer til forskellige godbider, til et pivedyr, til udstillingsliner, numrer og nummerholdere og der er plads til et par sko, et par små håndklæder og et par stamtavler, hoooold nu op der er jo ikke et øje tørt :banan:

 

Den billige fra Hööks, hvor rummelig er den ANGI?

Er der plads til et par stamtavler i bunden?

Link til indlæg
Del på andre sites

Dét var en god tråd denne her :5up:

En sportstaske er lidt for stor til udstilling, der er ikke rum nok så jeg leder altid efter det jeg skal bruge og har altid mere med end jeg har brug for, fordi den er stor. Den er selvfølgelig fin til en weekend fordi mit eget tøj kan være der, men så står man og roder med tøj der skal op for at man kan have tasken med frem og tilbage til ringen... ej, det har altså irriteret mig i mang år!

 

De her hestetasker er da lige hvad der er brug for, lommer til forskellige godbider, til et pivedyr, til udstillingsliner, numrer og nummerholdere og der er plads til et par sko, et par små håndklæder og et par stamtavler, hoooold nu op der er jo ikke et øje tørt :banan:

 

Den billige fra Hööks, hvor rummelig er den ANGI?

Er der plads til et par stamtavler i bunden?

 

Jaaaa, lige præcis!!! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså ragelse til LP træning er jo ingenting i forhold til ragelse til Klikkertræning...

Hopsa et par tavler i A5 enten i bunden eller på lang siden tror jeg ikke er noget problem, den er ret rummelig - men jeg vil ikke lægge hoved på blokken, mit havde som sagt et lille lim uheld og sendt til de evige marker for et stykke tid siden.

 

Men jeg kan hilse fra Sigurd og sige at den også er glimerende som potetarget *G*

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv Korvis altså nu begyndte jeg jo at tulle rundt inde på Dalums dyrehandels hjemmeside og det var jo ikke fordi at jeg ligefrem manglende noget :damn:...:lun:

 

Hæ hæ... Og hvor "heldigt" tror du lige det er, at ha' butikken i byen..? :lol: Jeg kommer altid ud med en masse ekstra, når jeg køber foder der... Hvad faldt du over??

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 8 months later...

Nu er jeg på jagt efter en god træningstaske - foreløbig til hvalpetræning og siden til rally.

Der skal være plads til legetøj, godbidder, vand, en ekstra trøje til hunden + det løse, som man bare ikke kan undvære.

 

Jer, der har købt strigletasker/grooming bags - fungerer de til hundetræning? :-)

 

Har kig på den fra Dalum dyrehandel - meget billig og nemt at hente ;-)

 

http://dalumdyrehandel.dk/shop/jacson-traeningstaske-3537p.html

 

Jeg kan ikke finde nogen mål på den, så svært at vurdere, hvor stor den er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg på jagt efter en god træningstaske - foreløbig til hvalpetræning og siden til rally.

Der skal være plads til legetøj, godbidder, vand, en ekstra trøje til hunden + det løse, som man bare ikke kan undvære.

 

Jer, der har købt strigletasker/grooming bags - fungerer de til hundetræning? :-)

 

Har kig på den fra Dalum dyrehandel - meget billig og nemt at hente ;-)

 

http://dalumdyrehandel.dk/shop/jacson-traeningstaske-3537p.html

 

Jeg kan ikke finde nogen mål på den, så svært at vurdere, hvor stor den er.

 

Sådan en har jeg, og synes den er OK stor, men samtidig er den til at bære rundt på. Det gode ved den er, at den ligesom er åben for oven - der er noget plasthalløj som gør at det ikke kan regne ned i den, og samtidig gir det mulighed for at man kan pakke tasken med top på. Jeg er super glad for min! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...