Hop til indhold

De gode hundepension


Bantus
 Share

Recommended Posts

Fristrup Dyrepension er et af Danmarks meget dårlige og pensioner i dag

 

Søg under: Bes

 

Så vil I opdage, at Fristrup Dyrepension i dag ikke er den samme som i 2008. Det er på eget ansvar at lade sin hund passe der med de nuværende forhold i pensionen - og det kan være dødsensfarligt for hunden. Min Bes overlevede, men det gjorde min nabos datters hund ikke. Jeg afventer lige nu politiets tilbagemelding.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 69
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er enig med dig. Men jeg skal love for, at det har ændret sig det sidste års tid. Problemet er, at din anbefaling åbenbart bliver stående, når man søger på nettet. Kan man gøre noget overhovedet for at fjerne den?

 

Venlig hilsen

Dorte Kvist

 

Jeg ved ikke hvordan man skulle få den fjernet, hvis jeg kunne ville jeg gøre det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min anbefaling ville gå til "Tingskoven" - ddaa.dk

 

Dansk dyreværn Århus, lægger lidt udenfor Tranbjerg ved Århus.

 

Dejligt sted, pengene går til dyrene - og vi har altid været glade og tilfredse (det samme har hundene, som jo er det vigtigste) med stedet - flinke mennesker etc.

Kender flere der har benyttet stedet og været glade for det.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Chili Con Caia

Hvor er det bare for dumt. Her planlægger vi ferie til vinter, og det eneste jeg ikke tjekker er om "vores" pension har lukket.

Kæresten og jeg har fået godkendt ferien på jobbet, Chili måsen skal passes hos min mor, og Caia skulle passes i pensionen. Men men men, de holder desværre lukket!

Hold nu op hvor er jeg trist over det. Vi har brugt stedet to gange, og vi er fuldt ud tilfredse med stedet, så det er virkelig ærgeligt at hun ikke kan komme derop.

 

Ferien er ikke bestilt, men rent arbejdsmæssigt passer det bedst for os at holde ferien der. Så nu er jeg på udkig efter et andet sted.

 

Og det gælder jo om at kigge sig godt omkring for at finde det helt rigtige sted.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Chili Con Caia

Så har vi været ude at kigge på en ny pension nu da vi ikke kan bruge Elsang.

Min mavefornemmelse er ikke helt god, så nu tager vi et kig på en anden.. Skal bare ha aftalt hvornår vi kan komme på besøg.

 

Der må være noget om det når ens mavefornemmelse ikke er helt som den skal være, og nogen gange er det bare svært at sætte ord på hvorfor man lige har det sådan.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi været ude at kigge på en ny pension nu da vi ikke kan bruge Elsang.

Min mavefornemmelse er ikke helt god, så nu tager vi et kig på en anden.. Skal bare ha aftalt hvornår vi kan komme på besøg.

 

Der må være noget om det når ens mavefornemmelse ikke er helt som den skal være, og nogen gange er det bare svært at sætte ord på hvorfor man lige har det sådan.

 

Ja, ens mavefornemmelse slår sjældent fejl - håber I finder en god pension. Kan desværre ikke anbefale nogen, da jeg endnu ikke har haft behov for at benytte én

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ja, ens mavefornemmelse slår sjældent fejl - håber I finder en god pension. Kan desværre ikke anbefale nogen, da jeg endnu ikke har haft behov for at benytte én

 

Det håber jeg også at vi gør. Er glad for at vi er ude i god tid:-)

Nej man skal lytte til sin mavefornemmelse...

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi været ude at kigge på en ny pension nu da vi ikke kan bruge Elsang.

Min mavefornemmelse er ikke helt god, så nu tager vi et kig på en anden.. Skal bare ha aftalt hvornår vi kan komme på besøg.

 

Der må være noget om det når ens mavefornemmelse ikke er helt som den skal være, og nogen gange er det bare svært at sætte ord på hvorfor man lige har det sådan.

 

Vores hunde elsker at være på ferie hos Elsang, og vi undersøgte mange forskellige steder, før vi valgte Elsang. Vi har også været til hundeleg deroppe, og når vi drejer op ad grusvejen, så er hundene helt vilde af berejstring! Du skal selvfølgelig ikke vælge et sted hvor du ikke føler den rigtige mavefornemmelse, men jeg kan klart anbefale Elsang! Der bliver din hund også aktiveret og gået tur med hver dag (det er med i prisen - mange andre steder tager de ekstra for gåture m.v.) Må man spørge, hvorfor du ikke havde den rigtige fornemmelse?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores hunde elsker at være på ferie hos Elsang, og vi undersøgte mange forskellige steder, før vi valgte Elsang. Vi har også været til hundeleg deroppe, og når vi drejer op ad grusvejen, så er hundene helt vilde af berejstring! Du skal selvfølgelig ikke vælge et sted hvor du ikke føler den rigtige mavefornemmelse, men jeg kan klart anbefale Elsang! Der bliver din hund også aktiveret og gået tur med hver dag (det er med i prisen - mange andre steder tager de ekstra for gåture m.v.) Må man spørge, hvorfor du ikke havde den rigtige fornemmelse?

 

Hvis du læser hendes indlæg ovenover, det du quotede, vil du kunne se at den kennel hun er tilfreds med, er lukket, når hun skal bruge den:genert:. Og hvis man så nærlæser det indlæg du quoter, så er det Elsang der er lukket, når hun skal bruge den, og dermed en anden pension, hun ikke har en god fornemmelse med:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hvis du læser hendes indlæg ovenover, det du quotede, vil du kunne se at den kennel hun er tilfreds med, er lukket, når hun skal bruge den:genert:. Og hvis man så nærlæser det indlæg du quoter, så er det Elsang der er lukket, når hun skal bruge den, og dermed en anden pension, hun ikke har en god fornemmelse med:-D

 

:kys: Lige præcis Jeanette :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du læser hendes indlæg ovenover, det du quotede, vil du kunne se at den kennel hun er tilfreds med, er lukket, når hun skal bruge den:genert:. Og hvis man så nærlæser det indlæg du quoter, så er det Elsang der er lukket, når hun skal bruge den, og dermed en anden pension, hun ikke har en god fornemmelse med:-D

 

Ahaaa den havde jeg ikke lige opfattet.. Me so sorry!! :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg mente da også at du tidligere havde skrevet at du brugte Elsang. Jamen så er alt jo fint. Altså bortset fra, at der er lukket når du skal bruge dem!! (Vi planlægger også altid ferie efter Lenes ferier - vovserne kommer først! :-P)

 

 

Vi har ikke planlagt ferie efter hvornår Elsang holder ferie, så denne gang er vi bare uheldige mht. hvornår vi gerne vil ud at rejse. Men jeg ved at der findes andre gode pensioner, så jeg er overbevist om at vi finder et super godt alternativ, også selvom det ikke er der oppe.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Chili Con Caia

SÅ er al ting faldet på plads mht. pasning af Caia i pension.

 

Vi har været på noget af en road trip for at finde frem til den rette, men det kan betale sig at gøre sit forarbejde grundigt.

 

Vi har i alt været ude at se 5, og heldigvis fandt vi et sted der lever op til vores krav, kemien var der, og bedst af alt kunne Caia komme med for at se stedet, rende rundt og hygge sig osv.

 

Vi har lige fået en bekræftelse her til formiddag på at pladsen er vores.. Det er bare så skønt, nu kan jeg endelig slappe af, og bedst af alt kan jeg have god samvittighed imens vi er på ferie.

 

Anbefaling af stedet kommer selvf. når hun er blevet passet der...

Link til indlæg
Del på andre sites

SÅ er al ting faldet på plads mht. pasning af Caia i pension.

 

Vi har været på noget af en road trip for at finde frem til den rette, men det kan betale sig at gøre sit forarbejde grundigt.

 

Vi har i alt været ude at se 5, og heldigvis fandt vi et sted der lever op til vores krav, kemien var der, og bedst af alt kunne Caia komme med for at se stedet, rende rundt og hygge sig osv.

 

Vi har lige fået en bekræftelse her til formiddag på at pladsen er vores.. Det er bare så skønt, nu kan jeg endelig slappe af, og bedst af alt kan jeg have god samvittighed imens vi er på ferie.

 

Anbefaling af stedet kommer selvf. når hun er blevet passet der...

 

Dejligt! God ferie!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
SÅ er al ting faldet på plads mht. pasning af Caia i pension.

 

Vi har været på noget af en road trip for at finde frem til den rette, men det kan betale sig at gøre sit forarbejde grundigt.

 

Vi har i alt været ude at se 5, og heldigvis fandt vi et sted der lever op til vores krav, kemien var der, og bedst af alt kunne Caia komme med for at se stedet, rende rundt og hygge sig osv.

 

Vi har lige fået en bekræftelse her til formiddag på at pladsen er vores.. Det er bare så skønt, nu kan jeg endelig slappe af, og bedst af alt kan jeg have god samvittighed imens vi er på ferie.

 

Anbefaling af stedet kommer selvf. når hun er blevet passet der...

 

Hej igen - Det her er jo en gammel tråd efterhånden, men jeg har forsøgt at søge lidt rundt på forum, men kan ikke finde noget fra dig om den pension du fandt i stedet for Elsang? Var det et godt sted og i så fald hvor var det så Caia var på ferie?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 years later...
På 18/11/2008 den 14:59 , Gæst kleo skrev:

Jo ideen er rigtig god, det gør jeg faktisk allerede, passer hunde for 5-6 forskellige når de skal noget, skal i næste uge have Ivan som er en dejlig bokser på 1 1/2 år og har dagligt Anton som er en gravhund.

Så er der nogen som mangler pasning i mit område, (Haderslev-Kolding) og som har hund/hunde som kan enes med to dejlige men bestemte Beligiske "damer" så er jeg klar.

Vi bor på landet, har en 5-6000 m2 indhegnet grund og jeg arbejder kun 4 timer dagligt.

Hej. passer du stadig hunde for andre? mangler pasning til 2 hunde i slut uge 29 og hele uge 30

Link til indlæg
Del på andre sites

10 minutter siden, Balou og cassie skrev:

Hej. passer du stadig hunde for andre? mangler pasning til 2 hunde i slut uge 29 og hele uge 30

Jeg har siden indlægget for nogle år siden, skiftet brugernavn til Alfen;) jeg har også udvidet hundepasningen så jeg nu har en lille hundepension, Holtevejen's Hundepension, men vi har desværre ikke flere pladser i uge 29-30. 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...