Hop til indhold

Tisser enormt langsomt


Siri
 Share

Recommended Posts

Joppe er begyndt at tisse virkelig langsomt. Har lagt mærke til det over en lang periode men ikke tænkt videre over det. Kan nu se det bliver værre og på morgenturen tissede han i mindst to minutter før han var nogenlunde færdig.

Hsn tisser ikke mere eller oftere, som er klassisk mes blærebetændelse. Det tager bare helt enormt lang tid

 

har en penicillinkur på 5 dage stående. Kan man mon give den? Dyrlæge må lige vente til jeg har født lige om lidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det hver gang han tisser at det tager lang tid? Eller er det kun når han har holdt sig i længe eller har drukket meget? Tempo kan også godt have nogle ture hvor han tisser i flere minutter, men det er oftest om aftenen hvis han har holdt sig længe eller drukket meget. Hvis det kun er i sådanne situationer ville jeg ikke være så nervøs. Men hvis det er mere eller mindre hver gang, så ud med Preben og af sted til dyrlægen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Walther tisser små slatter mange gange rigtig mange gange, men Zeus han tisser det hele på engang, og det tager faktisk lang tid, det er godt nok efter en arbejdsdag alene hjemme, så ud og tisse i haven som det første og han kan tisse i 20-30 sekunder ja nogle gange næsten et minut, hvor han bare tisser med stor stråle ;-)

Men jeg ville nok også lige runde dyrlægen ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Bliver det ikke værre kommer han selvfølgelig også til dyrlæge - bare først efter Preben er ude :blink:

 

Arrhh Siri...skulle Preben melde sin ankomst hos dyrlægen, så er jeg sikker på, at du er i gode hænder og dyrlægen vil have noget, at prale med de næste mange år :blink::lol:

 

Spøg til side....Krydser fingre for, at han snart vil ud og opleve verden :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...