Hop til indhold

Agilitytræning 2015


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Ej nu må du da stoppe, jeg stiller mig uforstående overfor det i skriver og siger at det generer, og spørger endda også indtil hvorhenne det er at jeg har givet jer den oplevelse af mig. Der er da ingen grund til at komme med sådan en kommentar du kommer med nu.

Kan jo ikke slette kommentaren.

Så vil da bare undskylde hvis jeg har generet dig, som du skrev.

Det var ikke meningen og jeg tror du har misforstået mig. Derfor bare glem min indblanding.

Slut.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det dersens agilitytræning er sku altså svært!!:blink:

 

Fik enetime ved AB i mandags og jeg er åbenbart højre/venstre handicappet ind i mellem. ... Skulle lave en ting startende med Mana på venstre side, lidt svært men det gik fint til sidst. Så samme øvelse startede med Mana på højre. Niks nej no! Kunne ikke lade sig gøre :damn:

 

Og vi havde en anden øvelse som havde samme problem. Oi det er træls!

 

Når det så er sagt var Mana som altid en lille stjerne som faktisk er ret dygtig. Sætter næsten ikke en pote forkert. Vi skal dog arbejde lidt på hendes frustrationer over mig.... Hvis vi klumrer lidt i det tager hun det lidt med til de næste forhindringer. Desværre ingen video da vi bare er os to i hallen.

 

Luna fik også lov at løbe lidt og det nød hun. Fuld skrue på vrooooom vrooooom :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

895 kr for 25,71 minutters banetid er altså bare for dyrt for et kursus! 7 personer på et hold er alt for mange synes jeg... 7 * 2 personer pr. x 895 kr = 12.530 kr x 2 = 25.060 kr for 2 dages kursus med Elina. Det står pt til at blive aflyst fordi alle pladser ikke er solgt.

 

Ha sad lige og tænkte præcis det samme! Jannik mente så at når rejse og forplejning var dækket at det lød okay. Men enig I at det er alt for lidt tid pr næse man får. 7 er 2 for mange hvis du spørger mig!

Link til indlæg
Del på andre sites

895 kr for 25,71 minutters banetid er altså bare for dyrt for et kursus! 7 personer på et hold er alt for mange synes jeg... 7 * 2 personer pr. x 895 kr = 12.530 kr x 2 = 25.060 kr for 2 dages kursus med Elina. Det står pt til at blive aflyst fordi alle pladser ikke er solgt.

 

Nu tror jeg man lærer mindst lige så meget i de timer man står og ser på.

Det er jo altså toppen af poppen og at få en instruktør fra oneminddogs NeXT Level til dk er da fedt!

Jeg syntes det er rigtig ærgerligt der ikke er mere tilslutning, så det bliver aflyst. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha sad lige og tænkte præcis det samme! Jannik mente så at når rejse og forplejning var dækket at det lød okay. Men enig I at det er alt for lidt tid pr næse man får. 7 er 2 for mange hvis du spørger mig!

Havde man været 5 kunne prisen retfærdiggøres. Tjekkede lige kurset ud nu her igen, da der stod at det ville blive aflyst, og faldt næsten bagover, da jeg fandt ud af at man var 7 (!!!) på et hold.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu tror jeg man lærer mindst lige så meget i de timer man står og ser på.

Det er jo altså toppen af poppen og at få en instruktør fra oneminddogs NeXT Level til dk er da fedt!

Jeg syntes det er rigtig ærgerligt der ikke er mere tilslutning, så det bliver aflyst. :???:

Hun er på Sjælland i samme periode og afholder kursus - og her prisen en heelt anden! Jeg er desværre bare ikke nok inde i varmen til at få en plads suk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke rigtig kigget på det kursus - men det ser da ud til at det ikke helt kører for Indog med de agilitykurser? Jenny Damm endte vel med at bli aflyst, og nu måske endnu et. Og igen er det samme kursus langt billigere på Sjælland? Det er ærgerligt hvis kurserne bli'r aflyste, men synes også det er ærgerligt at Indog-kursisterne skal betale så meget mere end andre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok det havde jeg ikke set.

Nu koster Indog hallen jo også en del at leje. Men den er godt nok også lækker. :-)

 

Hmm... Men det er da i deres egen regi..? Så skal de jo ikke betale leje?

 

Morten Juhl holder kursus samme sted i januar, her koster en dag 550,-. Det er så kl. 9-17, med maks. 10 pers/dag, og inklusive forplejning. Og han skal vel til gengæld betale leje for hallen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... Men det er da i deres egen regi..? Så skal de jo ikke betale leje?

 

Morten Juhl holder kursus samme sted i januar, her koster en dag 550,-. Det er så kl. 9-17, med maks. 10 pers/dag, og inklusive forplejning. Og han skal vel til gengæld betale leje for hallen.

 

Han kan godt anbefales som underviser. Har væretpå kursus med ham omkring effektivisering af løbelinier i banen for nogle år siden, det var vildt godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... Men det er da i deres egen regi..? Så skal de jo ikke betale leje?

 

Morten Juhl holder kursus samme sted i januar, her koster en dag 550,-. Det er så kl. 9-17, med maks. 10 pers/dag, og inklusive forplejning. Og han skal vel til gengæld betale leje for hallen.

 

Jeg tænker på den månedlige leje. Miriam ejer jo ikke hallen.

Men ja kurset med Elina er dyrt. Og priserne svinger åbenbart rigtig meget angående kurser. Det virker lidt underligt.

Så man skal da se sig godt for. For det er da træls at betale flere 100'er mere for samme kursus bare et andet sted.

 

det vil vel altid være et temperament spørgsmål om hvem man syntes der er bedst.

Og nogle kurser er bare udsolgt omgående så ofte skal man også beslutte sig hurtigt.

Det er ikke let :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker på den månedlige leje. Miriam ejer jo ikke hallen.

Men ja kurset med Elina er dyrt. Og priserne svinger åbenbart rigtig meget angående kurser. Det virker lidt underligt.

Så man skal da se sig godt for. For det er da træls at betale flere 100'er mere for samme kursus bare et andet sted.

 

det vil vel altid være et temperament spørgsmål om hvem man syntes der er bedst.

Og nogle kurser er bare udsolgt omgående så ofte skal man også beslutte sig hurtigt.

Det er ikke let :mrgreen:

 

Sammenligningen med Mortens kursus var bare for at sammenligne priser det samme sted. For jo, selvfølgelig er der smag og behag hvem man gerne vil ha' undervisning fra. :-)

 

Hvis hun ikke ejer hallen, men skal betale leje, så er det under alle omstændigheder dumt at ta' overpriser for agilitykurserne. Det viser sig jo også, når de åbenbart bli'r aflyst på stribe. Månedslejen af hallen burde jo være "sikret" på anden måde, f.eks. via medlemsskab. Selvfølgelig er det fint hvis man vil tjene lidt penge ind på kurserne, men det er sgutte ret klogt at presse citronen så hårdt at man må aflyse pga. for få tilmeldinger...

Link til indlæg
Del på andre sites

Blev så grebet af at træne med Calle at al tiden i hallen blev brugt på ham. Her er bare et lille klip af min hund, som jeg stadig arbejder på at spore mig helt ind på. Han minder på mange måder om Cassi, og samtidigt er han meget anderledes. Det fede ved ham er at han kaster sig ud i ALT. Selvom det har taget sin tid så begynder vi så småt at finde hinanden træningsmæssigt.

 

kan ikke linke.

 

Ikke noget vildt men han er bare så skøn. Og så er det for øvrigt første gang vi arbejder med at krydse bagom. Elsker min lille Callemand.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lille vilde løb nytårstræt idag. Hun har aldrig prøvet at springe, eller løbe andet end tunneller og fremadsendelser, så hun var bare megasej og løb fine små baner. Dygtige Willewup. K

 

arla er desværre halt - på samme forben som gjorde at vi missede det meste af de to sidste sæsoner. Jeg orker ikke at vi ikke kan finde ud af hvad det er - og så synes jeg bare hun er alt for ung til at være blevet gammel.... Hun bliver kun 8...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, røntgen fotograferet og fået taget biopsi af ledvæsken. De fandt intet. Jeg er bange for, at det må være noget gigt? Det er tydeligt værst lige når hun rejser sig :megaked:

Gigt burde man da kunne se røntgen. :hmm:

Men åh hvor er det da træls og synd for Karla :cry:

Har du prøvet noget alternativ behandling? Evt Magtor eller akupunktur?

Ved Johna er der jo en årsag og så kan man nemmere affinde sig med det. Men det må være så frustrerende ikke vide hvad det skyldtes. :damn:

Håber virkelig hun bliver haltfri og fin i 2016. :blink:

hvor er det godt det går så fint med lille Wilma :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, røntgen fotograferet og fået taget biopsi af ledvæsken. De fandt intet. Jeg er bange for, at det må være noget gigt? Det er tydeligt værst lige når hun rejser sig :megaked:

det behøver altså ikke være gigt. Synes du skal prøve at lede videre. Det kan jo faktisk også være noget helt andet, end det var for 2 år siden..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gigt burde man da kunne se røntgen. :hmm:

Men åh hvor er det da træls og synd for Karla :cry:

Har du prøvet noget alternativ behandling? Evt Magtor eller akupunktur?

Ved Johna er der jo en årsag og så kan man nemmere affinde sig med det. Men det må være så frustrerende ikke vide hvad det skyldtes. :damn:

Håber virkelig hun bliver haltfri og fin i 2016. :blink:

hvor er det godt det går så fint med lille Wilma :5up:

 

Jeps, hun har fået akupunktur, været ved kiropraktor, massør, aA touch behandler, fået laser... Ja, jeg tror ikke der er meget hun ikke har prøvet i forsøget på at finde årsagen i løbet af 2014 og starten af 15. I 15 har hun været haltfri det meste af året, men har steppet ind under springene hvis hun løb på mellemhøjde :-( så ingen stævner og kun træning på lille højde...

 

men som PP siger, så kan det jo være noget helt andet, så må starte forfra i år tænker jeg...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps, hun har fået akupunktur, været ved kiropraktor, massør, aA touch behandler, fået laser... Ja, jeg tror ikke der er meget hun ikke har prøvet i forsøget på at finde årsagen i løbet af 2014 og starten af 15. I 15 har hun været haltfri det meste af året, men har steppet ind under springene hvis hun løb på mellemhøjde :-( så ingen stævner og kun træning på lille højde...

 

men som PP siger, så kan det jo være noget helt andet, så må starte forfra i år tænker jeg...

 

Så frustrerende at bruge så meget krudt og stadig ikke have et svar. Hvad med dig selv, har du fået noget af gejsten tilbage?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så frustrerende at bruge så meget krudt og stadig ikke have et svar. Hvad med dig selv, har du fået noget af gejsten tilbage?

 

Ja, lidt af den ihvertfald. Ved ikke om jeg når tilbage hvor den var før, med stævner hver weekend, men jeg tænker måske at det kunne være sjovt nok evt at løbe et stævne i år... Nu må vi se.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...