Hop til indhold

Elefanter i den danske natur


Tullemus
 Share

Recommended Posts

tja... jeg kan da ihvertfald konstatere at min gode gamle 6,5x55 vist ikke er stor nok længere...

 

Du har tid til at spare sammen til noget større ;) Tror der går nogen tid inden der kommer jagttid på de kræ - men skyder du nogensinde en elefant, så inviterer du vel på bøffer :banan:Der burde være nok til hele HF:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er vist en biolog der ikke har styr på sin biologi, for sidst jeg kiggede var der en væsentlig forskel på en indisk elefant og en Mammut. Og hvad skulle de leve af?? Hele vores land er opdyrket, og tror ikke korn og gran er så godt for dem at leve af, men nu er jeg ikke elefantfoder ekspert...

 

Men hvad helvede hvis tyskland kan have en lille bestand af Emuer i det fri kan vi vel også have en lille flok elefanter i nordsjælland til at gå og hyggerasere haverne i Hellerup...

 

Og tror ikke jeg vil prøve at køre sådan en fætter ned som jeg af og til gør med fasaner der kegler rundt på vejene...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil ha en så - en indisk elefant i min baghave :D Jeg har allerede så mange dyr, at jeg er stemplet som halvskør så hva pokker - :D

 

Ja sikke skørt - en mammut er da noget andet i min verden.... ih... jeg ville altså gerne ha en mammut faktisk kan jeg mærke nu... hellere det end en indisk elefant - det ku være sådan lidt blæret at lufte den i skoven hernede eller gennem Viborg omkring søerne - da jeg havde min hund generede løbere os tit - jeg tror ikke det sker med en mammut... eller en los... :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil ha en så - en indisk elefant i min baghave :D Jeg har allerede så mange dyr, at jeg er stemplet som halvskør så hva pokker - :D

 

Ja sikke skørt - en mammut er da noget andet i min verden.... ih... jeg ville altså gerne ha en mammut faktisk kan jeg mærke nu... hellere det end en indisk elefant - det ku være sådan lidt blæret at lufte den i skoven hernede eller gennem Viborg omkring søerne - da jeg havde min hund generede løbere os tit - jeg tror ikke det sker med en mammut... eller en los... :D

Der er vist en der er blevet mammut-skruk...:lol:

 

Hvis det stod til Saga fik vi en kælekamel, hun er meget fascineret af dem når vi er i zoo. Det er faktisk blevet så galt at de går til baglågen når de ser os, de forventer at vi kommer om til dem og siger hej...:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...