Hop til indhold

Er der andre end mig der køber hundeting - til sig selv?


Umulia
 Share

Recommended Posts

Typisk mig at forelske mig i den allerdyreste ting :lol: Men den er virkelig fed, den borzoi lampe!

Men ellers nej, har kun en spraymalet porcelæn isbjørn og et par zebrafigurer, hmm.

 

Ja den er skøn! Men man har jo lov til at drømme :blink: Jeg har også den her på min ønskeliste. Det ligner Oluf :lun:

 

Aj, du kunne da vel ikke finde på at tage den her med? Jeg tvivler på at dagrenovationen i det hele taget ville tage den med..

 

https://www.etsy.com/dk-en/listing/185571573/a-memento-mori-desk-stand-with-inkwell?ref=shop_home_active_12

 

Nej ok, der er lige et par stykker de gerne må beholde :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg køber generelt utrolig sjældent andet end mad + snacks til mine hunde :oops:

 

Selvfølgelig får de en ny sele eller lignende udstyr, hvis det trænger til at blive udskiftet, men det er lige så tit i gave de får det.

 

Jeg tror heller ikke rigtig jeg har noget hunde-nips :hmm: Bortset fra mit yndige badeforhæng, med bl.a. Beagler på, som jeg fik i indflyttergave for nogle år siden :rolleyes:

 

OK, det er altså mig, der er underlig :oops: Jeg har Bulldog badeforhæng og sengetøj, et GD-smykke, diverse hunde-krus, hunde knagerækker, hunde-nøgleringe, et hunde-ur, hunde nips, hunde tørklæder, hunde T-shirts...

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg bruger også kun penge på hundeting til hundeloui - jeg har faktisk kun et krus med en gris (!), et flot maleri med en mand og en brun hund og min gamle sølvrangle med en kat (brugt som nøglering) som er dyreting :-)

 

da ugletrenden begyndte fortalte jeg tøserne at det var forbundet med dødsstraf at give mig sådan noget i gave....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
...Syns ikke at tingene er særlig pæne... :hmm:

 

Smag og behag er heldigvis forskelligt :mrgreen:

 

Jeg køber hellere ting til Silke. Har lige bestilt denneher: http://www.anthons.dk/shop/hundeseng-memory-100-6371p.html

 

Hun skal da ligge godt på sine gamle dage...

Jeg har lige fået besked på at den kommer i morgen... En forsinket 13 års fødselsdagsgave til mors lille hund... :lun:

 

Dejlig seng!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...