Hop til indhold

HJÆLP der er noget helt galt med min franske bulldog


Emmalundager
 Share

Recommended Posts

Mange tak - jeg skal nok give en Update! Det er virkelig rart at i er så mange der skriver, da jeg som sagt slet ikke vant til al dette.. Jeg tror dog vi venter til i morgen tidlig med en dyrlæge.. Jeg ved godt det kan forekomme vanvittigt for nogle af jer, men da hun bare ligger og slapper af, håber vi desværre stadig på at det bare går over.. Vi holder selvfølgelig øje med hende i nat og tager hende til dyrlægen i morgen! Vi elsker altså vores hund rigtig højt..[/QUOTE]

 

Men altså ikke højt nok til at tage den til dyrlæge når den har det skidt :shock:

 

Hvordan reagerer du selv når du ikke har det godt - Vil du så ikke også bare ligge og slappe af? Men fordi den slapper af er der jo ingen garanti for at den får det bedre!

Jeg håber virkelig at du kommer afsted til Dr.Dyr og at det ikke er noget alvorligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak - jeg skal nok give en Update! Det er virkelig rart at i er så mange der skriver, da jeg som sagt slet ikke vant til al dette.. Jeg tror dog vi venter til i morgen tidlig med en dyrlæge.. Jeg ved godt det kan forekomme vanvittigt for nogle af jer, men da hun bare ligger og slapper af, håber vi desværre stadig på at det bare går over.. Vi holder selvfølgelig øje med hende i nat og tager hende til dyrlægen i morgen! Vi elsker altså vores hund rigtig højt..[/QUOTE]

 

Men altså ikke højt nok til at tage den til dyrlæge når den har det skidt :shock:

 

Hvordan reagerer du selv når du ikke har det godt - Vil du så ikke også bare ligge og slappe af? Men fordi den slapper af er der jo ingen garanti for at den får det bedre!

Jeg håber virkelig at du kommer afsted til Dr.Dyr og at det ikke er noget alvorligt.

 

Det dér skal du virkelig ikke lige komme med. Hvis du læser tråden, ville du også læse, at jeg ikke forstår mig ret meget på hunde. Det er min fars hund, som jeg ser når jeg er hos ham. Bare fordi vi ikke raser til dyrlægen med det samme, som i andre måske ville have gjort. Så hvis du skal vide det, så er den til dyrlægen nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Rolig nu! Men det lyder lidt hult når du skriver at du er bekymret for hunden. Og når nogen så foreslår en tur omkring dyrlægen, så vil du/I ikke. At du ikke har så meget forstand på hunde holder bare ikke. Man er forpligtet ved lov til at søge hjælp til sit dyr når det er sygt, så enkelt er dét.

 

Men det er godt at høre at den nu er kommet til dyrlægen - og som jeg skrev før - så håber jeg det ikke er noget alvorligt.

God bedring med hunden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan er det gået i nat ?....er det blevet værre ?

I nat havde det vidst været rigtig slemt, så vidt jeg kunne forstå på min far :-( så de har været ved dyrelægen med hende, men de kunne ikke hjælpe ... det var også lidt det vi havde regnet med, at de ville sige. Men hun har fået noget smertestillende, som har lindret smerterne lidt. Hun kan ihvertfald gå rundt i dag, men hun vil stadig ikke hoppe op i sofaen eller ud og gå ..

Link til indlæg
Del på andre sites

I nat havde det vidst været rigtig slemt, så vidt jeg kunne forstå på min far :-( så de har været ved dyrelægen med hende, men de kunne ikke hjælpe ... det var også lidt det vi havde regnet med, at de ville sige. Men hun har fået noget smertestillende, som har lindret smerterne lidt. Hun kan ihvertfald gå rundt i dag, men hun vil stadig ikke hoppe op i sofaen eller ud og gå ..

Fandt de ud af hvad der var galt eller er hun "bare" kommet på smertestillende?

Link til indlæg
Del på andre sites

I nat havde det vidst været rigtig slemt, så vidt jeg kunne forstå på min far :-( så de har været ved dyrelægen med hende, men de kunne ikke hjælpe ... det var også lidt det vi havde regnet med, at de ville sige. Men hun har fået noget smertestillende, som har lindret smerterne lidt. Hun kan ihvertfald gå rundt i dag, men hun vil stadig ikke hoppe op i sofaen eller ud og gå ..

 

Hvis dyrlægen ikke kunne hjælpe, så ville jeg nok finde en anden dyrlæge, man udstikker jo ikke bare smertestillende uden at finde ud af hvorfor hunden har ondt

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også det lyder bekymrende, hvis hunden bare har fået smertestillende uden at dyrlægen har kunne sige hvad der var galt... Det lyder faktisk slet ikke godt. Jeg ville helt bestemt prøve en anden dyrlæge. Hvis du fortæller i hvilken del af landet du bor, kan nogen herinde helt sikket anbefale en dygtig dyrlæge i nærheden.

Link til indlæg
Del på andre sites

I nat havde det vidst været rigtig slemt, så vidt jeg kunne forstå på min far :-( så de har været ved dyrelægen med hende, men de kunne ikke hjælpe ... det var også lidt det vi havde regnet med, at de ville sige. Men hun har fået noget smertestillende, som har lindret smerterne lidt. Hun kan ihvertfald gå rundt i dag, men hun vil stadig ikke hoppe op i sofaen eller ud og gå ..

 

Det er jeg rigtig ked af at høre @Emmalundager , for der er jo en grund til, at hun har ondt og har ændret adfærd :(....ved du om hun blev undersøgt for noget specifikt hos dyrlægen ?...tænker her på livmoderbetændelse og evt. ledproblemer ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...