Hop til indhold

Trådhegn i have - højde?


Johnson
 Share

Recommended Posts

Hej hunde-forum

 

Vi har købt et hus, hvor vi denne kommende sæson midlertidigt hegner haven ind med et trådhegn, så han ikke løber omkring.

 

(Først næste sommer kommer der "rigtigt" hegn..

 

Han har ikke det mindste tendens til hverken udbryder-gen, strejfen eller andet.

 

Det drejer sig om en Cavalier King Charles Spaniel

 

Hvilken højde ville i gå efter af hegnet?`Er 60cm nok?

 

Søger feedback fra folk med erfaring.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine har heller ikke tendens til at være udbryderkonger, jeg har dog alligevel hegn på 120 cm ud mod vejen - men det skyldes mere, at jeg vil holde andre ude! Da jeg lige flyttede ind var der 60 cm ud mod vejen, og vi fik besøg af et par hanhunde, da den yngste var i løb!

 

Rundt i hækken står der bare 60 cm hegn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har et grønt trådhegn fra bilka i vores have, så vores havaneser Totte ikke løber ud. Vi har kunnet nøjes med 60 cm, da der er hæk foran. Han er ikke en udbryderkonge, men mere en hund a la..... "hm... jeg gik bare og snuste. Hvorfor står jeg pludselig på den anden side af hækken?. Jeg lagde ikke mærke til at jeg gik gennem hullet i hækken". Og han har ikke forsøgt at forcere hegnet. Hvis trådhegnet er den eneste indhegning til haven, ville jeg dog nok have valgt et højere bare for at være på den sikre side.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...