Hop til indhold

Ny lille bassedame på HF


potil
 Share

Recommended Posts

Flipsen har fået en ny veninde, efter at have mistet alle dem han elskede højt, er der nu flyttet en lille Rumænsk basse ind hos os, hun er stadig sådan lidt på prøve, men det går simpelthen så godt så har virkelig ikke forventninger om at hun ikke vil trives her..

Lille Nellie er 6½ år, steriliseret og meget meget mild og sød, Flipsens totale modsætning hvad angår tempo og stressniveau :hjerte:

 

Og de er allerede bedste veninder :mrgreen::lun:

 

10424321_10153080097749070_7471419887248567116_n.jpg?oh=98d4ceaccf8d7eca29f2967fc27fa4f4&oe=55B515F5&__gda__=1434596376_c3df1d547f33d183fe2bb00e4c81157c

 

11071527_10153080118234070_2208845938365713455_n.jpg?oh=c783d3a5902bfcc175e1a4d3bf65c0de&oe=55787F09

 

 

 

1902932_10153082984889070_715226284645963432_n.jpg?oh=661f5e0f42577c61a1c7b1cb11e928d1&oe=5583CDF7

Link til indlæg
Del på andre sites

Simpelthen så skønt et par. Håber de gode takter forsætter :lun:

 

Det tror jeg de gør - to små skæve eksistenser :hjerte:

Hun har skældt ham ud to gange - og det var nok fordi han har været i underskud af samvær med andre hunde, så han var lige lidt intens, men nu putter de bare ved siden af hinanden..

de er virkelig en sjov og glad duo :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

NellieDelhi fandt hestepærer, muligvis første gang i sit liv... hold nu kæft det var sjovt, hun kastede sig ned i den, tog en i munden og kastede den op i luften!!det var bare sådan en vindtør en så der var ikke hørmekrise, men fuck hun havde det sjovt!!

 

 

Tur i Svinkløv :lun:

11025933_10153087860164070_4086741347116239742_n.jpg?oh=1fe9cdc624d1d1dd51de1a58f4dd419c&oe=557C0A40

 

 

også gik hun selv ned i dag, seje lille hundepige :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hunde er jo sociale sovere, men alligevel vælger Nellie at sove alene ude i sofaen, hvorfor gør hun det?

 

Jeg skal have købt en masse forskellige ting til hende, blandt andet en god børste, gerne træ, plastik eller gummi.. hvis nogen har nogle gode bud på sådan en så skriv endelig :vuf:

 

og en god lang kobbel-line til dem drømmer jeg også om, sådan en hvor de kan have 5 meter hver eller sådan :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hunde er jo sociale sovere, men alligevel vælger Nellie at sove alene ude i sofaen, hvorfor gør hun det?

 

Jeg skal have købt en masse forskellige ting til hende, blandt andet en god børste, gerne træ, plastik eller gummi.. hvis nogen har nogle gode bud på sådan en så skriv endelig :vuf:

 

og en god lang kobbel-line til dem drømmer jeg også om, sådan en hvor de kan have 5 meter hver eller sådan :hjerte:

Sov hun mon alene ved sin tidligere ejer? Det kan jo også være hun har brug for at være sig selv efter en lang dag med masser af selskab.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hunde er jo sociale sovere, men alligevel vælger Nellie at sove alene ude i sofaen, hvorfor gør hun det?

 

 

Tilvænning/falden til, tænker jeg.. Da Ozzy kom her, gik der flere uger inden han valgte at følge med ind i soveværelset når vi gik i seng, på trods af at han var vandt til at sove i soveværelset hos tidligere ejer. Men det kom helt af sig selv, da han synes han var klar, så fulgte han pludselig en aften med til soveværelsesdøren helt af sig selv og han har sovet sammen med os andre siden, men der gik altså som sagt nogle uger, inden han åbenbart var klar til det..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt flippen har fået en veninde, hun ser dejlig ud. Hun er heldig at have fået et nyt hjem hos dig.

 

Tak :hjerte:

Hun er virkelig et lille livstykke, jomere hun ''lander'' her jo sjovere bliver hun :mrgreen::lun:

 

 

 

Sov hun mon alene ved sin tidligere ejer? Det kan jo også være hun har brug for at være sig selv efter en lang dag med masser af selskab.

 

Tilvænning/falden til, tænker jeg.. Da Ozzy kom her, gik der flere uger inden han valgte at følge med ind i soveværelset når vi gik i seng, på trods af at han var vandt til at sove i soveværelset hos tidligere ejer. Men det kom helt af sig selv, da han synes han var klar, så fulgte han pludselig en aften med til soveværelsesdøren helt af sig selv og han har sovet sammen med os andre siden, men der gik altså som sagt nogle uger, inden han åbenbart var klar til det..

 

Ja det er nok bare tilvænning, men det er lidt sært at gå fra hende ved sengetid, altså hun kan snildt høre og se os, men alligevel :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luca sov også for sig selv i starten, på trods af hun var vant til soveværelset hos tidligere ejer. Giv det lidt tid, så har du to hunde i sengen ;-).

 

Har en tanke om de her omplaceringshunde, evt med lidt i bagagen, lige skal se om de nu skal blive eller ej. Tanken er dog kun lavet ud fra Luca :genert:

 

Det har jeg også tænkt.. Men nok mere udfra Flipsens synspunkt som i ''hvornår mon hun skal hjem til sig selv igen?'' :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

********************************

 

Ang line, så tænker jeg sådan en her, bare med meget mere line til hver hund :hmm:

synes virkelig at den er smart!!

http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=112213&ProductName=Line+til+2+hunde+med+plads+til+bev%E6gelse&GroupName=HundeSnor&GroupGuid=15

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...