Hop til indhold

Dagpleje


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Har du en hjemmeside, vi kan læse lidt om det på :-) Jeg har kigget på den side du linker til under dine oplysninger, men kunne ikke rigtig finde noget :confused:

 

Nej for vi passer bare dem vi kender, vi har ikke hunde i bokse eller ligen, de går bare sammen med os og vore hunde, lige nu har vi Anton i dagpleje og vi har en 4-5 stk.vi passer når folk skal noget- samt ferie og lign.

Så nej intet på hjemmesiden for det er ikke nogen forretning, vi vil heller ikke garantere at vi vil passe din hund, hvis den ikke kan med vores så vil vi ikke:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej for vi passer bare dem vi kender, vi har ikke hunde i bokse eller ligen, de går bare sammen med os og vore hunde, lige nu har vi Anton i dagpleje og vi har en 4-5 stk.vi passer når folk skal noget- samt ferie og lign.

Så nej intet på hjemmesiden for det er ikke nogen forretning, vi vil heller ikke garantere at vi vil passe din hund, hvis den ikke kan med vores så vil vi ikke:-D

Jeg skal heller ikke have min hund passet, slet ikke :-)

 

Jeg kender bare ikke så meget til det, så ville gerne læse lidt om det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan: Så skulle vi gerne have hundesitter fra februar af, hvor jeg starter på speciale :banan: Nogle af vores gode venner har en datter på 15 år, som utrolig gerne vil have hund. Hendes bror er desværre allergisk, så det er ikke en mulighed for dem. Så hun vil gerne være vores faste hundesitter. Som sagt uden at skulle gå med dem, men bare hygge med dem, og være her så de max er alene 7-7,5 timer om dagen. Det er bare super.

 

Nu skal vi bare finde ud af hvad hun skal have for det :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej for vi passer bare dem vi kender, vi har ikke hunde i bokse eller ligen, de går bare sammen med os og vore hunde, lige nu har vi Anton i dagpleje og vi har en 4-5 stk.vi passer når folk skal noget- samt ferie og lign.

Så nej intet på hjemmesiden for det er ikke nogen forretning, vi vil heller ikke garantere at vi vil passe din hund, hvis den ikke kan med vores så vil vi ikke:-D

 

Øv kedeligt du ikke bor nærmere Aalborg,det ville lige være den form for pasning, der ville passe os:5up: ja desv. er der ikke mange der melder sig på den tråd vedr.hundepasser på Kennel/Hundepension

 

Held og lykke til Stjernetosse dejlig du fandt en løsning.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan: Så skulle vi gerne have hundesitter fra februar af, hvor jeg starter på speciale :banan: Nogle af vores gode venner har en datter på 15 år, som utrolig gerne vil have hund. Hendes bror er desværre allergisk, så det er ikke en mulighed for dem. Så hun vil gerne være vores faste hundesitter. Som sagt uden at skulle gå med dem, men bare hygge med dem, og være her så de max er alene 7-7,5 timer om dagen. Det er bare super.

 

Nu skal vi bare finde ud af hvad hun skal have for det :hmm:

 

 

Jeg følger med på sidelinien ang. løn til hundepasser, hvis du vil skrive om det. Jeg overvejer nemlig selv at finde en sød hundepasser med hjertet på rette sted :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...