Hop til indhold

Jeg skal have belgier-baby <3


Nollike
 Share

Recommended Posts

  • Svar 169
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tillykke med lille lysegrøn (ham glæder vi os da til at møde). :mrgreen: :klap: Må man spørge hvad i hvalpetesten der gjorde at det lige blev ham?.

 

Det er den anden vej rundt, hvalpetesten sikrede at det blev ham :-D Det var ret meget ham der var i kikkerten til os, men hun ville lige sikre at hvalpetesten ikke viste noget andet end det hun har observeret :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem af tæverne er mor til kuldet? Går ud fra at det er Tara eller Qatouche? Har først lige fået kigget på dem nu, og kan forstå at der er 2 kuld:-)

 

Hende Nahla er godt nok HELT vildt smuk:hjerte: Det er de andre altså også, men se da hendes øjne:lun:

 

Og så er det jo Zorro-dag i dag, så i aften får du detaljer om ham (med mindre regnen fortsætter, for så gider Zorro nemlig ikke ud:fornaermet:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem af tæverne er mor til kuldet? Går ud fra at det er Tara eller Qatouche? Har først lige fået kigget på dem nu, og kan forstå at der er 2 kuld:-)

 

Hende Nahla er godt nok HELT vildt smuk:hjerte: Det er de andre altså også, men se da hendes øjne:lun:

 

Og så er det jo Zorro-dag i dag, så i aften får du detaljer om ham (med mindre regnen fortsætter, for så gider Zorro nemlig ikke ud:fornaermet:).

 

Jeg har været vildt forvirret mht. hvem der var hvem, så det er rart at se at det ikke kun er mig :sjov: "Junior"s mor hedder Qali og det andet kulds mor hedder Tara, men jeg tror at hun har lavet lidt rod i hjemmesiden, umiddelbart ser det ud til at Qali er mor til begge kuld :vedikke: Første gang Qali fik hvalpe fik hun kun en og Tara er førstegangsfødende, derfor tænkte Rebekka at de nok tilsammen ville få hvad der svarede til et kuld, men SURPRICE... :mrgreen:

 

Jeg glæder mig SÅ meget til Zorrohistorier (og måske et enkelt lille bitte billede...? :engel:) så det SKAL holde op med at regne!! :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik vi endelig Zaro hjem i går :hjerte: Og jeg er ved at svømme over i kærlighed og lykke :lun: Han er mega lækker, han har et gåpåmod man tror der er løgn. Han skulle lige se Noomi lidt an og kastede sig derefter frejdigt over de andre tøser. Når de viser at de ikke gider ham, så tuller han bare videre til den næste :hjerte: Og ALT bliver smagt på :mrgreen: Han er en toplækker lille baby hvalp :hjerte: Mine evner som fotograf er desværre ikke særlig store, så jeg får slet ikke hans overlækre fjæs gengivet rigtigt :genert:

DSC04070.jpg

 

Af en eller anden grund tager det helt ekstremt lang tid at lægge billeder op, så jeg opgiver for nu og vender tilbage senere :-D

DSC04064.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...